En zwanger zijn is best stressen. Ze zijn er nog nieteens uit en bezorgen ons nu al hartkloppingen soms.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LinsxDot schreef:Dankjewel. Ik ben nog niet zover nu 6 weken. 7 november afspraak. Maar heb gebeld en is even afwachten en morgen weer bellen hoe nu gaat. Ik ben sowieso risico ik heb baarmoederhalskanker en al 2 keer behandeld ervoor geweest. Dus ze moeten mij sowieso extra monitoren alleen nu kan dat nog niet zei ze.
Marlis schreef:Azmay schreef:Gadsie marlis, dat is niet veel wat je binnen krijgt dan![]()
Lag net op bed en voelde weer flink maagzuur aan komen. Dus ik pak even 2 gaviscon pilletjes.
Nu voel ik daadwerkelijk de lucht boven mijn navel zo opgeblazen ben ik. De ergste pijn heb ik er al af kunnen boeren maar ga nog steeds niet kunnen slapen zo.
Wauw
Wauw zoveel lucht. Nog wel even kunnen slapen hopelijk?
Gnome schreef:Hoe is ie met jou Marlis
Marlis schreef:Gnome schreef:Hoe is ie met jou Marlis
Vandaag twee crackers, twee beschuit en een schaaltje Griekse yoghurt met druifjes op en binnen gehouden.
Bloeddruk meter zelf aangeschaft en nog steeds laag. Rustig aan rondje gelopen met de hondjes en vriend de drukke herder laten doen.
Zo nog even slapen poging tot en dan beginnen mn vijf nachtdiensten.
Gezond eten naar binnen werken enzo lukt me niet.
Bloedverlies zelfde, nog steeds aanwezig.
LinsxDot schreef:Volgens mij wilt ze het niet op werk vertellen en daarom kan ze de nacht diensten niet weigeren. Als het echt slecht blijft gaan zou ik wel voor jezelf gaan kiezen
Azmay schreef:LinsxDot schreef:Volgens mij wilt ze het niet op werk vertellen en daarom kan ze de nacht diensten niet weigeren. Als het echt slecht blijft gaan zou ik wel voor jezelf gaan kiezen
Gewoon ziek melden zonder toelichting dan, wat niet gaat gaat niet. Denk om jezelf Marlis