Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VivianHesen schreef:Gefeliciteerd Maanlicht!
Ik ben deze keer begonnen met ovulatietesten. Voor de zekerheid op tijd begonnen met testen, omdat ik dus twijfel over de lengte van mijn cyclus. Ik was 28 dagen, maar de laatste keren 29 en 33 dagen. Nu had ik gister voor de eerste keer een lichte verkleuring, maar vandaag al weer niks. Zou dat dan toch de positieve test geweest zijn?
Ik zie bij anderen vaak meerdere testen, waarbij het streepje langzaam donkerder wordt.
Froukje schreef:Een lichte streep is ook een streep toch?
Ben de hele dag al zo misselijk al een hond en wilde morgenochtend pas testen maar ik kon het niet laten net... Zonder ochtend urine zie ik zelfs een lichte streep tevoorschijn komen.
Morgenochtend voor de zekerheid nog 1 met ochtendurine.
Iloveiswan schreef:Pff ik ben bang dat of ik heb mijn ovulatie gemist of heb er weer niet 1 gehad. Test is nu helemaal blanco bijna. Afgelopen week was er toch wel een streep. Dan word het weer afwachten wanneer ik ongesteld word
Barbabientje schreef:Iloveiswan schreef:Pff ik ben bang dat of ik heb mijn ovulatie gemist of heb er weer niet 1 gehad. Test is nu helemaal blanco bijna. Afgelopen week was er toch wel een streep. Dan word het weer afwachten wanneer ik ongesteld word
Ik heb dus ook maar 1 dag een piek, dus ik doe die hele dure van de clearblue.
Die heeft 4 dagen aan dat je vruchtbaar bent met 1 piekdag normaal gesproken: lekker makkelijk met smileys