Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:Voor iedereen de beste wensen! Op naar een mooi jaar.
Na de dagen gisteren de eerste dag weer in het gareel gelopen. Viel niet tegen want ik was al dat gevreet eigenlijk wel beu…..gek he.
Mijn startgewicht voor 2022 was 72,7 kilo.
Eerste doel is 69,9 kilo en uiteindelijke doel 67.
Ik weeg praktisch iedere dag maar registreer maar 1 keer per week. Die waarde hou ik dan ook aan. Zo merk ik bijvoorbeeld dat m’n gewicht de ochtend na ene dag met intensief sporten hoger is…….
Ketly schreef:Ik ben ook vandaag begonnen! Op de weegschaal gestaan, viel mij niet mee dus maar goed dat ik ben begonnenHeb ik MyFitnessPal de foto geupload in combinatie met mijn gewicht dus hoop dat ik ook echt progressie zie de komende tijd. Ik merk wel dat als ik minder eet ik echt een hongergevoel krijg. Ik probeer meer te eten maar dan gezonder, maar ook dat lijkt minder te vullen. Hoe is dit bij jullie?
Ketly schreef:Ik ben ook vandaag begonnen! Op de weegschaal gestaan, viel mij niet mee dus maar goed dat ik ben begonnenHeb ik MyFitnessPal de foto geupload in combinatie met mijn gewicht dus hoop dat ik ook echt progressie zie de komende tijd. Ik merk wel dat als ik minder eet ik echt een hongergevoel krijg. Ik probeer meer te eten maar dan gezonder, maar ook dat lijkt minder te vullen. Hoe is dit bij jullie?