Het blijft toch bizar dat een stukje skaten zo'n gevolg en nasleep kan hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Vanmorgen kwam ik je topic tegen, ik heb het gelezen en wil even zeggen dat ik respect heb voor hoe jij kan doorzetten!![]()
Maar ik vind het wel een bizar verhaal... hoe is het haast mogelijk![]()
Ik wil je sterkte wensen en succes met het herstel, hopelijk gaat het allemaal vanaf nu in een stijgende lijn beter!
kiki1976 schreef:Fijn dat de kweken goed waren, is toch ook weer een hele geruststelling.
Op zich klinkt het wel logisch de verklaring van de slechte doorbloeding en de afbraak van het bot.
leintje_ schreef:Kan idd ook een vraag stellen via mijn dossier, dus dat is ook zeker een optie
En ja je hebt gelijk, je kan wel kiezen hoe je met een situatie omgaat. Voor mij is het ergens heel logisch om er op zo'n manier mee om te gaan. Er is ruimte voor verdriet, pijn en baalmomenten, maar ik moet er niet in verdrinken. Ik heb een doel voor ogen en dat is genezen en om dat doel te bereiken, zal ik vooruit moeten blijven kijken. Als ik verdrink in mijn negatieve emoties, dan kan ik niet meer vooruit kijken
leintje_ schreef:Kan idd ook een vraag stellen via mijn dossier, dus dat is ook zeker een optie
En ja je hebt gelijk, je kan wel kiezen hoe je met een situatie omgaat. Voor mij is het ergens heel logisch om er op zo'n manier mee om te gaan. Er is ruimte voor verdriet, pijn en baalmomenten, maar ik moet er niet in verdrinken. Ik heb een doel voor ogen en dat is genezen en om dat doel te bereiken, zal ik vooruit moeten blijven kijken. Als ik verdrink in mijn negatieve emoties, dan kan ik niet meer vooruit kijken
Lalidan schreef:Nou moe.... Als hij daar tijd voor heeft, kan hij toch ook wel gewoon even antwoord geven? Waarom hebben ze anders die functie in de app gezet? Heeft hij straks tijdens het consult wel tijd om antwoord te geven? Want dan zou ik prompt een héle lange lijst met alle mogelijke en onmogelijke vragen die ik kon bedenken maken en hem een half uur bezig houden ofzoMaar goed, echt helpen doet dat natuurlijk niet
Maar fijn om te horen dat het goed met je gaat, nu duimen dat met de controle alles goed is!
Achterom schreef:Ik denk eerder dat het probleem zit in het feit dat hij er geen tijd voor ingeroosterd heeft omdat het niet betaald wordt. Een consult natuurlijk wel.
pien_2010 schreef:Oef dat ziet er vrolijk uit en is je zooo gegund. Veel plezier!