Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silby schreef:Ik splits de maaltijden ook wel eens op hoor als het me te veel in één keer is.
Zo bewaar ik ook wel eens een cracker van het ontbijt voor later in de ochtend.
Of ik wissel dingen om, zolang je alles maar eet op de dag dan maakt het niet zo veel uit wanneer je wat eet.
silby schreef:Oshaa schreef:Vanavond de kipnuggets gemaakt. Die waren lekker! En super makkelijk te maken echt blij verrast.
Denk dat ik het zomerboek maar ga bestellen - iedereen hier heeft het maar over de bountybars en die lijken me zo lekker, maar staat niet op de website helaas.
De bananencake wel, misschien die morgen maar eens doen
Zijn dat die in yoghurt marinade?
silby schreef:Je bountybars zien er idd lekker uit nicje87!
Zal die van mij zo ook eens uit de vriezer plukken, hopelijk vallen ze nu niet meer uit elkaar![]()
Ik welk boek staan de kipnuggets Oshaa?
Oshaa schreef:silby schreef:Je bountybars zien er idd lekker uit nicje87!
Zal die van mij zo ook eens uit de vriezer plukken, hopelijk vallen ze nu niet meer uit elkaar![]()
Ik welk boek staan de kipnuggets Oshaa?
Geen idee, ik heb geen van de boeken. Doe alles met de website. Hoef ook niet af te vallen dus de recepten zijn genoeg.
Het zijn deze:
https://www.projectgezond.nl/krokante-kipnuggets/
silby schreef:@lieke2 Ze vielen in de chocolade alsnog uit elkaar waardoor de chocolade ook niet bleef plakken aan de kokos, waardeloos![]()
@Faringo Me tooze staan nu af te koelen in het blik en zien er goed uit!!
Mando schreef:Mijn auto staat bij de garage en ik mocht een leenfiets.
Nu werk ik gelukkig op hetzelfde industrieterrein in Heerenveen als dat de Profile zit maar ik moest behoorlijk door trappen pffffffffffff zo'n hekel aan fietsen.
Ja straks weer steppen, en lekker wandelen, echt weer zin in.
Ik mis mijn aquarobics ook zo erg. Niets aan zo.
Blinnii schreef:Oooh.. zo slechtVriend kwam net thuis en had kibbeling meegenomen
. Ik kon de verleiding niet weerstaan, dus heb er enorm van genoten. Rest van de dag weer braaf PG hihi.
Ik weet niet zo goed hoe ik zou kunnen sporten. Thuis voor de buis trekt me niet zo, mja wat dan?