Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zalig
! Waar is dat kaat?
Nu wel effe k.o. op de zetel in mijn kamer maar ik voel me verder wel goed.
..leuk om een volle agenda te hbb, geen tijd om te piekeren.
maar dat je er zo positief over staat. Super van jou
en Zooo lief je borstels doneren.. voor de ezeltjes
houden zo kaat. Je maakt mn dag goed
Ik ben maar 1m50 groot. Vroeger heel wat complexen rond gehad, was ook een makkelijk mikpunt om die reden. Nu heb ik vooral het gevoel soms niet serieus genomen te worden en dat mensen denken dat ze me makkelijk kunnen imponeren/domineren.. Tinky, onze merrie is ongeveer 1m48 schofthoogte. 
Tegenwoordig schieten ze hier ook allemaal de hoogte in. De tekst die ik in het jaarboek heb laten zetten in het 6de middelbaar was het volgende: 'Waarom ik zo klein ben? Bloemen groeien langzamer dan onkruid' Ik vond het toen wel een goeie 
gsm is ni altijd evident.
ah meis. Tgeeft z'n voor en nadelen.. ik ben ook maar 1m60 .ni veel groter dus . Je hoeft u zeker ni onzeker te voelen.
ik verlang er ook es naar.. haha is hier al 6maand geleden ofzo
dus slaapt u maar eens uit zolang je kan...
Kaatastrof schreef:Haha ja, ik ben echt nog van de oude garde Belgen..Tegenwoordig schieten ze hier ook allemaal de hoogte in. De tekst die ik in het jaarboek heb laten zetten in het 6de middelbaar was het volgende: 'Waarom ik zo klein ben? Bloemen groeien langzamer dan onkruid' Ik vond het toen wel een goeie
Heel lang zijn lijkt me ook niet simpel inderdaad.. Te korte kledij lijkt me heel erg vervelend. Maar te lange is voor mij ook lastig, vooral broeken kopen is een drama.
Bedankt voor het complimentje trouwens Pien
Mijn vriend is 8 centimeter kleiner als ik. Volgens sommigen is het een schande dat ik hakken draag want ik ben al zoveel groter. Dikke middenvinger en doei. Mijn vriend vindt het mooi en ik voel mij er goed bij
). We hebben dankzij het gesprek wel een paar dingen kunnen uitklaren en mijn ouders zijn nu ook meer op de hoogte van wat mijn diagnose en DGT precies inhouden.
Ik heb letterlijk een lijst van 10 soorten verschillende zalfjes en medicatie alleen al voor mijn huid, haar en littekens en dat voor een behandelingsproces waarmee ik 2 maanden zoet ben, schol!
Morgenvroeg komt een vriendin me oppikken om te gaan wandelen met de hondjes en 's avonds terug naar de kinesist. Ik heb gelukkig heel snel een fijne kinesist gevonden hier thuis dus mijn 2 wekelijkse massage hoef ik niet meer te missen. Volgende week is het een stuk rustiger dus hopelijk houd ik me dan even goed.
Buiten je huid, echt irritant.... is het geen allergie van wasproduct ofz? Mss door de lakens van de afdeling waar je verbleef? Ja kan van alles zijn e. Waardoor je irritatie hbt... maar idd flink zijn en blijven smeren e .. in de hoop dat snel geneest.
zou no graag hbb dat je ervalt nu je zo super goe bezig bent ...