Jeetje, wat een horrorverhalen over UWV. Ik krijg het er Spaans benauwd van. Ik moet dus maar duimen dat ik een goede verzekeringsarts tref straks... Echt te gek voor woorden wat jullie allemaal te horen gekregen hebben.
Wat naar om te horen dat je de strijd met UWV hebt verloren, MyWishMax! Het advies is dus eigenlijk om maar te gaan werken, terwijl je dat eigenlijk niet kunt, je dan ziek te melden, je werkgever loon door te laten betalen en dan aanspraak maken op WIA? Ik snap dat je dat niet ziet zitten en dat dat voelt als oplichting van je werkgever. Je zou sowieso 26 weken moeten werken om aanspraak te kunnen maken op een loongerelateerde WGA uitkering. Hoe moet je dat dan doen met jouw beperkingen? Belachelijk!
Earth schreef:Ik ben bij het CVSME centrum in Amsterdam geweest. Dat vond ik een fijne plek, alleen konden ze helaas voor mij niks betekenen. Zij kijken echt naar het medische aspect, ik ben inmiddels van mening dat mijn vermoeidheid komt door chronisch trauma in mn lijf. Dat mijn lichaam daardoor altijd aan staat (sympatisch systeem) en niet meer tot rust kan komen (parasympatisch systeem). Daardoor kan ik niet herstellen en ben ik constant uitgeput.
Waarom konden ze daar niets voor jou betekenen? Omdat je geen ME/CVS had?
Is het mogelijk om dat trauma in je lijf aan te pakken, waardoor je vermoeidheid minder wordt?
dalena schreef:Hier gaat het allemaal wat minder. Heb veel vaker last van PEM en die houdt ook langer aan.
Bij mij helpt mijn homeopaat heel erg in combinatie osteopaat.
En verder blauwe aquarius, zelfde effect als ORS.
Ok, dus homeopatische kruiden of iets dergelijks?
Wat vervelend dat je vaker last heb van PEM. Hoe lang houdt dat bij jou aan?
Malenka schreef:Ik volg nu een traject bij de vermoeidheidskliniek. Dat duurt twee jaar en ze zijn echt kundig (voor zover ik dat kan beoordelen) dus dat is ontzettend fijn. Het meeste kan ook digitaal dus de belasting is niet zo zwaar. Daarnaast bieden ze ook ondersteuning op werk en inkomen. Ze gaan me dus ook helpen in wederom een bezwaar tegen het UWV.
oh, dat is fijn dat het meeste digitaal kan. Veel van die klinieken zitten ver weg. Ik ga eens kijken of dat wat voor mij is. Wordt dat ook vergoed door de zorgverzekering?