m9ara schreef:Frummels schreef:Ohh lekker Maanlicht!
Peuk: Beterschap
Ik probeer ook op eiwit te letten (eigenlijk alle macro's) en hou het ook bij in een app. Ik train 4 a 5 keer per week en hou voor mijn lengte en gewicht 130 gram eiwit aan. (Ben 1.80m. en weeg - inmiddels- 78 kg)
Interessant om jullie eiwitinname te lezen! Ik sport 4x per week en hou ook 130 gram eiwit aan op en na trainingsdagen (177 en 65kg), maar vind het écht lastig om de overige dagen ook aan mn eiwitten te komen. Zit dan toch snel aan 80-100 gram.
Het is wel belangrijk om juist ook op je rustdagen genoeg eiwitten binnen te krijgen als je veel sport.

Geplaatst: 03-03-20 18:37
               Geplaatst: 03-03-20 18:37				         

gecondoleerd met het verlies van je zus
 gecondoleerd met het verlies van je zus 

Wil misschien ook gaan crossfitten, maar moet even kijken of er iets in de buurt dat aanbiedt!
 Wil misschien ook gaan crossfitten, maar moet even kijken of er iets in de buurt dat aanbiedt! 

) en warme chocomelk
 ) en warme chocomelk

Dat is voor mij echt veel voor een kantoordag. (Meestal zit ik met moeite aan de 8000 haha). Dus vandaag weer ingesteld op in elk geval 15.000. Ik heb al gesport, een middagwandeling gemaakt en ga vanavond nog naar stal dus dat moet wel lukken denk ik.
 Dat is voor mij echt veel voor een kantoordag. (Meestal zit ik met moeite aan de 8000 haha). Dus vandaag weer ingesteld op in elk geval 15.000. Ik heb al gesport, een middagwandeling gemaakt en ga vanavond nog naar stal dus dat moet wel lukken denk ik.                                                         

Ben met honger boodschappen gaan doen en toen heb ik een half uur met de gedachte rondgelopen: ‘Boeiend, liever te dik in de kist..’
 Ben met honger boodschappen gaan doen en toen heb ik een half uur met de gedachte rondgelopen: ‘Boeiend, liever te dik in de kist..’   
  (wel erg lekker overigens)
  (wel erg lekker overigens)                                                          Het was of een boterham met niks (geen beleg in huis) of patat meenemen. De keuze was snel gemaakt
 Het was of een boterham met niks (geen beleg in huis) of patat meenemen. De keuze was snel gemaakt   

Wel laten verleiden met een chocolade eitje.
  Wel laten verleiden met een chocolade eitje.

Dus het is een kaasstengel geworden met soep.. Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar vooruit haha. Mn macro's komen daardoor niet echt uit voor vandaag, maar dat is voor een keer niet erg.
 Dus het is een kaasstengel geworden met soep.. Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar vooruit haha. Mn macro's komen daardoor niet echt uit voor vandaag, maar dat is voor een keer niet erg.