Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Anniekskie schreef:.
Airfryer wil ik ook graag, mijn vriend alleen niet. Friet en snacks heb ik dan wel de ovenvariant. En voorheen als we bij mijn schoonouders uit de snackbar aten dan at ik een goed gevulde maaltijdsalade.
Hoezo wil je vriend dat niet? Zou er gewoon 1 kopen.
kwii schreef:Door dit topic wil ik ook ineens een Airfryer![]()
Ik heb echt lekker gesport deze week ook omdat ik echt alle tijd heb en niet hoefde te werken of iets:
ma: crossfit
di: 10K duurloop
wo: Rustdag
do: looptraining
vr: Crossfit en klimmen
za: Crossfit
Vandaag wilde ik graag hardlopen, maar ik ben toch wel wat stijf... Ik heb me eens aan Yoga gewaagd, best zwaar! Yoga lijkt me best heel goed om te doen als je graag thuis wil sporten zonder keihard te zwetenVoeding was iets minder, maar we herpakken ons gewoon weer natuurlijk!
IMANDRA schreef:Omdat ik hier toch vaak mythes en fabeltjes lees, leek me het wel interessant om dit te posten.
The more you know!
Mythes
- Theoretisch gezien kan je afvallen met een 'dieet' van snickers, of aankomen door alleen maar sla te eten (of het gezond is, dat is een tweede...!). Afvallen draait om een negatieve energiebalans, dus minder calorieën eten dan je verbrandt. Zie de uitgebreide uitleg aan het begin van deze OP.
MarlindeRooz schreef:Anniekskie schreef:.
Airfryer wil ik ook graag, mijn vriend alleen niet. Friet en snacks heb ik dan wel de ovenvariant. En voorheen als we bij mijn schoonouders uit de snackbar aten dan at ik een goed gevulde maaltijdsalade.
Hoezo wil je vriend dat niet? Zou er gewoon 1 kopen.
Neverland schreef:IMANDRA schreef:Omdat ik hier toch vaak mythes en fabeltjes lees, leek me het wel interessant om dit te posten.
The more you know!
Mythes
- Theoretisch gezien kan je afvallen met een 'dieet' van snickers, of aankomen door alleen maar sla te eten (of het gezond is, dat is een tweede...!). Afvallen draait om een negatieve energiebalans, dus minder calorieën eten dan je verbrandt. Zie de uitgebreide uitleg aan het begin van deze OP.
Ik vind het altijd zo mooi als er mensen in mijn omgeving aan het verkondigen zijn dat ze zoveel mogen eten met hun koolhydraatarm dieet.
"Ja ik mag gewoon onbeperkt eten hoor! Zolang er maar weinig koolhydraten in zitten"