Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balenciaga schreef:Bedankt voor jullie reacties en het doet me in ieder geval goed te horen dat ik niet alleen benKan vanmiddag al om 16:00 bij de huisarts terecht!
[***] schreef:'Welkom' Balenciaga, en jammer dat je zo'n slecht gevoel hebt.
In ieder geval goed om eens met de huisarts te gaan praten en het klinkt allemaal heel herkenbaar, dus je bent niet alleenMet een beetje geluk geeft de huisarts je zo even die rust, zonder dat je Corona moet hebben. Wel eerlijk zijn tegen de huisarts, ookal is dat moeilijk, maar je niet stoerder voor doen dan je je voelt want daar helpt je jezelf uiteindelijk helemaal niet mee.
@ Charlotte446 : bij mij lijkt het twijfelen juist erger te worden naarmate ik langer thuis ben. Ik had eerst iets van: ok, nu gaat het even niet, maar over x aantal tijd ga ik gewoon terug werken. Maar nu ben ik daar niet meer zo zeker van en zit ik mij echt af te vragen of ik wel terug wil. Het werk op zich prima, de collega's helemaal geen probleem, maar gewoon het hele systeem en de druk en het onbegrip van de leidinggevenden (zowel de directe als trapjes hoger). Ik weet niet of ik dat de rest van mijn leven verwerkt krijg..
Er zal vast in mijn traject (als ik ooit eens weet of ik mag starten) een stuk erbij zitten of de huidige baan nog een optie is of dat er eventueel iets anders een betere optie, en wat dan. Maarja, intussen moet ik wel al beslissingen nemen en dat vind ik moeilijk worden. Ben nog wel bezig om een afspraak te maken met loopbaanbegeleiding op het werk, maar die krijg ik al van vrijdag niet te pakkenOok altijd fijn dat soort dingen ...
Daarnaast wat ik zei over het niet kunnen gaan werken en ook nog iets bijstuderen is gewoon zo. Ik ben nu ziek, maar ik was daarvoor ook al 'ziek'. Om die reden ben ik al minder dan fulltime gaan werken omdat ik fulltime niet trok, maar blijkbaar trek ik hetgeen wat ik nu werk ook moeilijk (al heeft dat voor een groot stuk met de dienstregeling te maken en de overuren die ik doe). Dus vandaar dat ik niet denk dat iets samen met het werk bijstuderen zal gaan, omdat ik zo al moeite heb om alles rond te krijgen en de gewone dingen (boodschappen, huishouden, koken, ...) naast het werk te kunnen doen. Het zou ook maar raar over komen denk ik, niet fulltime kunnen werken omwille van je gezondheid, maar wel nog extra kunnen studeren ... Al weet ik wel dat het niet te vergelijken is, maar toch.
Leandra schreef:Welkom balenciaga. Goed dat je naar de huisarts gaat.
Goldie, veel sterkte met de merrie en het veulen.
Ik ben vanmorgen op mijn werk geweest. Er wordt een schrijven opgesteld waarin staat dat met wederzijds overleg her contract niet verlengd wordt en dat ik ziek uit dienst ga. Blij mee, nu kan ik het echt naast me neerleggen.
Als ik daar ben en ik hoor weer de verhalen van de dingen die daar gebeuren ben ik heel blij dat ik er niet meer naar terug hoef.
Balenciaga schreef:@Goldie, wat naarHeel veel sterkte!
@Charlotte: Ja, dat ik zo jong ben maakt ook dat ik mezelf hier echt totaal niet serieus in kan nemen (denk dat dat an sich ook al een punt is waar veel winst te behalen valt).
Ik heb in het verleden al bij een psycholoog gelopen omdat ik erg onzeker ben en een laag zelfbeeld heb maar op dit moment vind ik het lastig om te zeggen in hoeverre me dat heeft geholpen. Hoop na vanmiddag ook wel weer een doorverwijzing te hebben.
Even een domper: ik werk nu 2 maanden bij mijn huidige werk en wegens aanhoudende drukte heb ik niet echt een gedegen inwerkperiode genoten. Ben hier echt in het diepe gegooid, verdronken in het werk en werk bijna iedere dag over. Heb sinds 4 weken ook een stagiair onder me (terwijl ik zelf net nieuw ben). Krijg nu net te horen dat een andere collega volgende week met vakantie is en dat ik vanaf morgen 3 dagen getraind wordt in haar taken (3 dagen is echt bij lange na niet genoeg om al haar dingen onder de knie te krijgen) en dat er dan van mij verwacht wordt dat ik tijdens haar vakantie al haar taken en die van mij allemaal kan doen. Pfffffffffffffff. Het was me al veel maar het wordt nu toch wel echt heel veel
Goldie schreef:*Ego modus aan*
Ik ben vandaag ook echt gewoon boos en zo gefrustreerd dat ik me nu weer zo rot voel... Echt alles en iedereen in m'n buurt moet het ontgelden, ik loop echt weer even overal tegenaan te schoppen nu...
Ik ben dit zo zat
*Ego-modus uit*