Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat![]()
Ik was in mei/juni nog mooi 73 kilo, alleen toen overleed mijn paard plotseling....
Pffff sindsdien echt 10 kilo erbij in 4 maanden..... emo-eter als ik verdriet heb![]()
Hoop snel eraan, ook snel erafverdriet en verlies heeft nu inmiddels een plekje.
listiglistje schreef:Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat![]()
Ik was in mei/juni nog mooi 73 kilo, alleen toen overleed mijn paard plotseling....
Pffff sindsdien echt 10 kilo erbij in 4 maanden..... emo-eter als ik verdriet heb![]()
Hoop snel eraan, ook snel erafverdriet en verlies heeft nu inmiddels een plekje.
Sjira schreef:Ik probeer ook aan IM te doen. Ik zeg 'probeer' want het lukt me steeds een week wel en dan gaat het weer mis door migraine, menstruatie of iets anders waardoor ik mijzelf zielig vind en uit zelfmedelijden ga etenDan gaat het bijvoorbeeld een hele week goed maar dan komt er een migraine aanval aan en dan ga ik 's avonds toch aan de M&M's.
Renee1991 schreef:Wooooooow![]()
![]()
Ik zit straks na 1 week op 1,5 kg, dat vond ik al veel
Was dat trouwens in de eerst week, Kinke?
BlackBeautyZ schreef:ik durf nog steeeds niet te wegen....
ik heb eigenlijk best wel een stomme vraag. ik doe nu een week IF. maar omdat ik het ontbijt skip, eet ik geen brood meer. ik merk dat mijn stoelgang niet meer zo goed is.... heeft iemand tips om toch gezonde vezels binnen te krijgen? of in iedergeval tips van gerechten die zorgen voor een betere stoelgang? #durftevragen
BlackBeautyZ schreef:ik eet dan in de middag yoghurt met wat fruit er in. niet veel. ik geef toe dat ik nauwelijks fruit eet... in de avond wat de pot schaft. pasta 1x in de week. aardappeltjes.. ook in groente mag ik nog wel wat verbeteren. ben niet de beste eter helaas
germie schreef:In vakanties lunch ik vaak niet. Ik had gisteren mijn sportavond en dat betekent dus van 10 tot 11 nog bitterballen en patat. En ja, ik heb nu nog niet echt honger (normaal al verschrikkelijk), haha.