Rotgriep :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Re: Rotgriep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 15:14

Ja ben ziek zijn wel zat.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 16:12

Ik ben ‘beter’. Hele week naar school geweest maar god, wat heeft het ziek zijn me verzwakt. Bij elke inspanning hoofdpijn, na een stukje fietsen totaal uitgeput. :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 16:23

Hier inmiddels ook het begin van ziek zijn. Inderdaad je hebt net niks, maar ook weer wel. Ben niet gauw ziek dus baal echt als een stekker. Was al niet 100% fit, maar had nog niet doorgezet. Toch iets te vroeg gejuicht want toen ik gisteravond na werk thuis kwam voelde ik me echt een partij beroerd en toen ik vanochtend opstond was het niet heel veel beter :+ Heb me ook ziek moeten melden, super vervelend vind ik dat, maar zag mezelf echt niet de hele dag in de winkel staan en dan continue druk in de weer. Ben blij dat ik kan bank hangen, zelfs achter de laptop zitten kost moeite -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 16:50

Heuj eigenaar van Pfeiffer virus en cmv hier :+

Dat verklaart een hoop!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:38

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb vanmiddag nog even in bed gelegen. Daarna gedoucht, hond uitgelaten (klein rondje van iets meer dan een km en meer dan een half uur over gedaan, oeps) en daarna nog een paar boodschappen gedaan. En toen was ik weer bekaf.. Maar ik heb in ieder geval weer iets gedaan :).

Nu weer lekker in mijn bed en zo lekker slapen. Hopelijk kan ik morgen weer een beetje doen.
Ik hoor mensen om mij heen die gewoon 5 tot 6 weken uit de running zijn door de griep.. eerlijk gezegd hoop ik dat ik nu toch wel op knap .. :o

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 08:50

Ik hoest af en toe nog. Sinds woensdag gaat het ook een stuk beter . Ook weer een stuk beter geslapen dan gisteren.

Maandag weer werken, en straks lekker even de paarden poetsen. Dat heb ik zo gemist.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:01

Heerlijk is dat.
Ik ben gisteren even geweest. Vitamine P is goed.

Ik voel me eigenlijk wel lekker vandaag.

Zit te twijfelen of ik toch niet mee zal gaan vanavond met eten.

Ik kan altijd nog gaan maar zien hoe afgeserveerd ik me vanavond voel... anders niet.

Ik heb ook weer zin om te gaan werken.
_O-

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:40

Koorts is hier wat afgezakt van 39,7 naar 38,4. Keel doet nog wel achterlijk veel pijn.. Is ook helemaal rood, gezwollen en van die mooie witte puntjes zichtbaar. Hopelijk trekt dat echt binnen een paar dagen weg, heb ook niet zoveel zin om naar de dokter te gaan voor antibiotica. := Ook nog veel last van m'n rechteroor

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:19

Ooh klinkt als een ontsteking inderdaad. Maar goed teken dat de koorts lager is lijkt me :)

Fijn Mando! Ik zou inderdaad gewoon even aankijken hoe het gaat.

JoycexEyna lekker, je zit straks helemaal onder het haar gok ik. De mijne is iig flink aan het verharen :))

ItsMe2 lekker er even uit geweest dus :j

Die dag gisteren nog thuis ben ik zo van opgeknapt, ook eindelijk weer eens lekker geslapen :j Straks aan de bouw, eens kijken hoe het gaat :) Een zwaar klusje (kozijn monteren) en de rest is niet zo intensief :P

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:22

Ik voel me redelijk opgeknapt, alleen nog erg veel slijm in mijn keel wat ik ophoest maar geen koorts meer gelukkig!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:40

Goldie, zijn gelukkig geschoren :o
Scheelt weer haha. Maar mijn tinker heeft echt nieuwe vlechten nodig zag ik net.

Ze net al met mama buiten gezet ( hebben ze helaas niet aan huis, maar wel eigen beheer)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:41

Mijne was ook geschoren _O- Zie je niks meer van, had der eigenlijk 2x moeten doen maar geen zin in gehad :+

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:44

Mijne zijn in december geschoren
Tinker Ook al in oktober.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 20:33

Ik heb vannacht zó lekker geslapen! Ik werd pas om 4 uur wakker om naar de wc te gaan (voorgaande nachten elke 2 uur), daarna doorgeslapen tot half 10. Wat een verademing!
Om kwart over 10 stond m'n vader alleen al aan de deur om me op te halen. Moest bij hun eten, zodat m'n moeder daarna met mij wat boodschappen met mij kon doen.
Toen was ik redelijk stuk, dus even een uurtje rusten. En daarna nog even wat dingen gedaan. Was ophangen, kattenbak schoon, stofzuigen.

En daarna weer rust gepakt... Morgen weer een paar kleine dingetjes doen. Merk wel dat het elke dag wat beter wordt :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:53

Fijn he goed slapen!

Ik ben iets te hard gegaan vandaag, dat heb je al snel met het bouwen van een huis. Dacht ff helpen, lichte klusjes maar ik kan amper op m'n benen staan nu nog... Ff te lang door gegaan. Met koken flikkerde er nog gloeiend hete soep op m'n hand :roll:
Nu wil ik slapen :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 08:00

Fijn te lezen Janine.

Vandaag rustig aan goldie.

Ik gisteren ook iets teveel gedaan hoor.
Ik voelde me zo goed.
Paar uurtjes op stal geweest en ff gereden.
Ben toch met de collega's gaan eten maar dat was toch iets teveel maar wel ff gezellig.
Vandaag maar rustig aan

Ben nog steeds verkouden... maar morgen ga ik weer werken.
Ook geen veel zin in.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 08:15

Ja wordt meteen teruggevloten. Wel gezellig dat je mee bent gaan eten :)

Wij hadden een verjaardag gisteravond, maar daar dacht ik vannacht om 3 uur pas aan toen ik wakker werd :+

Vandaag wel 2 paarden te rijden, verder maar rustig doen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 12:42

Rustig aan vandaag dames! :(:)

Ik heb vannacht weer minder lekker geslapen... Nouja, straks in de tuin maar ff een tukkie doen.
Flink aan het hoesten nu, dat houdt wel wakker :+

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 12:47

Hier gaat het echt super. Alleen vannacht schoot alweer het in mijn rug. Maar laat mij niet tegenhouden om te gaan rijden :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 12:49

JoycexEnya schreef:
Hier gaat het echt super. Alleen vannacht schoot alweer het in mijn rug. Maar laat mij niet tegenhouden om te gaan rijden :o

Als ik wat last heb van mijn rug ga ik juist rijden, de schommeling lost het vaak op :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 17:36

Ik heb ondanks dat ik gisteren dacht .. ik heb wel eens betere ideeën gehad toen ik na het uit eten maar huis reed, een heerlijke dag op stal gehad.

Zo vreselijk genoten.

Ik weer beter, die bolle aan het werk...

Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 17:41

Oh heerlijk Mando! Ik ben echt jaloers! Zou zo graag even opstappen!

Maar kijken hoe ik volgend weekend ben. Mijn ogen werken inmiddels weer redelijk mee. Vanmiddag pas tegen drie uur moe, had toen al wc's schoongemaakt, plankjes boven de wc's, wastafel, banken gezogen en een uur in het zonnetje gezeten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:08

Je moet een beetje rustig aan doen hè...
Fijn dat je even van de zon heb kunnen genieten.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 18:17

Ik heb ook echt heerlijk gereden van 12 tot 5 lekker buiten geweest, niet gereden hoor haha. Heb 1 uurtje lekker buiten gereden met mijn moeder.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 19:20

Hier gaat het ook weer de goede kant op :).
Gisteren al weer het een en ander gedaan, maar tussendoor wel veel gerust. Vandaag wat rustiger aan gedaan en alleen vanmiddag een uurtje extra gerust.