Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik hoop op een wonder voor jou en je geliefden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik zat net op de bank en ik begon spontaan te huilen. Ik vind het zo vreselijk. Ik kan het gewoon niet onder woorden brengen.
Bubblewrap schreef:Iris82 schreef:Ik zat net op de bank en ik begon spontaan te huilen. Ik vind het zo vreselijk. Ik kan het gewoon niet onder woorden brengen.
Hier ook.
Kerstavond heeft op deze manier een hele dubbele lading. Zoveel gezinnen die vrolijk op de bank zitten, terwijl jullie, en nog meer families, in deze rollercoaster zitten. Pfoeh... Geen woorden
Iris82 schreef:Ik zat net op de bank en ik begon spontaan te huilen. Ik vind het zo vreselijk. Ik kan het gewoon niet onder woorden brengen.
Iedere keer word ik als een magneet naar dit topic getrokken als 't in de actieve onderwerpen staat, maar ik word er zo verdrietig van.
Percy schreef:quera schreef:Hele heftige dag. Veel gehuild maar ook gepraat en gelachen.
Er zijn dus uitzaaiingen gevonden in de lever, botten en miniscuul in de longen. Dit betekend geen operatie maar pallitatief behandelen( zo lang mogelijk een goede levensstandaard hebben).
Genezen is geen optie.
Wel ga ik meedoen met een studie.
https://www.kanker.nl/trials/440-boog-2 ... orstkanker
In de hoop dat dit nog extra tijd geeft.
Qua tijd kunnen ze niets zeggen. Dit kan maanden zijn maar ook jaren.
Gaan ze dan wel de tumor in je borst proberen te verkleinen met chemo en/of bestraling?
Je bent nog zo jong, je zou nog een hele lange toekomst voor je moeten hebben.
Het leven is niet altijd eerlijk.
Suzanne F. schreef:quera schreef:Ja bij die studie zit ook chemo in. En alle uitzaaiingen zouden daar in theorie ook mee kunnen verkleinen/ niet zichtbaar meer zijn op scans.
Dat zou geweldig zijn als dat aanslaat. Wanneer start je hiermee?