Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Na jaren en jaren er over getwijfeld te hebben, vandaag pmu wenkbrauwen laten doen.
Ik heb er amper iets van gevoeld en lag bijna te slapen.
Nu ik een grijze duif ben geworden, krijg ik heel snel een blote billen gezicht, daarom na heel veel inlezen, ervaringen lezen en vragen, sites bezoeken een intake gesprek gevraagd en de knoop doorgehakt.
Gevoel van de intake bevestigde mijn gevoel na het lezen van haar site en Facebook.
https://www.looks4you.nu
[ [url=m/8fGmjo.jpg]Afbeelding[/url] ]
tienus63 schreef:hoe vind je het bij haar staan? Dat lijkt me precies tof, dat het eruit ziet als matte lipstick. En misschien stiekem net iets ruimer voor het grote lippen effect, al zou ik daar eerst meer van willen zien of horen. Qua kleur zou ik voor MLBB gaan. Ik heb een lipstick van Mac die heel verzorgd MLBB is en daar zou ik in de buurt van willen blijven. Een dagje feller kan altijd nogDegene die mijn wenkbrauwen heeft gedaan, heeft het zelf laten doen.
Ik vind het er een beetje uitzien als matte lipstick.
En dacht bij mezelf dat het me heel lastig lijkt om een juiste tint/kleur te kiezen.
F_Orumster schreef:Dedemsvaart is best goed t doen voor me. Elburg ook wel prima, wil dat stadje toch nog eens bekijken. Thanks!tienus63 schreef:hoe vind je het bij haar staan? Dat lijkt me precies tof, dat het eruit ziet als matte lipstick. En misschien stiekem net iets ruimer voor het grote lippen effect, al zou ik daar eerst meer van willen zien of horen. Qua kleur zou ik voor MLBB gaan. Ik heb een lipstick van Mac die heel verzorgd MLBB is en daar zou ik in de buurt van willen blijven. Een dagje feller kan altijd nogDegene die mijn wenkbrauwen heeft gedaan, heeft het zelf laten doen.
Ik vind het er een beetje uitzien als matte lipstick.
En dacht bij mezelf dat het me heel lastig lijkt om een juiste tint/kleur te kiezen.
laura1987 schreef:Ik ben fan van Nathalie Hollander permanente make up.
Zij zit in Elburg