Ik was wel mijn reserve bokt button verloren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kobus17 schreef:Vandaag zoals gezegd,naar schoonzus gelopen, en weer terug in totaal 38.5km omdat ik op de heenweg verkeerd was gelopen en weer terug moest. Op de heenweg 6.2km gemiddeld en op de terugweg 6km gemiddeld, dus prima wat mij betreft. Moet wel zeggen dat de laatste km's wel wat moeizaam gingen maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dan weet dat ik er bijna ben. Maar die laatste 1.5km moet echt wel lukken. Had toen ik net thuis was, wel zere voeten maar na een klein 1.5 u en een douche valt het me absoluut mee, geen pijnlijke voeten.![]()
Ik was wel mijn reserve bokt button verlorenmáár de wonderen zijn de wereld nog niet uit en jawel ik heb hem ook weer gevonden op de terugweg
wel een beetje gehavend maar wel nog te gebruiken
_Linn_ schreef:Oh het is al bijna zover voor jullie!
Het doet me nog steeds pijn aan mijn hart dat ik heb moeren opzeggen. Ik had geloof ik het hier niet meer gemeld maar ik heb uiteindelijk toch mijn kruisband volledig afgescheurd en ga er waarschijnlijk aan geopereerd moeten worden. Ik kan nu bijna alles gewoon weer doen hoor maar doordat ik echt weer wil basketballen moet die operatie er wel komen.
Maar ik kan dus inderdaad echt niet de vierdaagse lopen en dat voelt nog steeds echt super kak. Ik kom nu elke keer op Facebook dingen tegen natuurlijk en ook herinneringen van wat ik vorig jaar heb gepost over trainingen...
Ik vind het wel heel leuk om jullie vorderingen hier te lezen dus ik blijf lekker mee lezen. Ik wil jullie heel veel succes en plezier wensen alvast! Ik hoop dat iedereen goed over de finish komt na de vier dagen!
_Linn_ schreef:Ja ik weet het niet. Er staat zo’n 9 tot 12 maanden voor het herstel. Plus, mogelijk gaan mijn vriend en ik volgend jaar proberen zwanger te worden dus ik vrees dat ik nog een jaar niet mee kan doen. Maarja, we zien we hoe het loopt.
Kobus17 schreef:@danseresje, hoe is het je schouder?
_Linn_ schreef:@Kobus17: wouw na 8 weken al helemaal hersteld? Kon hij toen echt alles weer wat die voorheen ook kon? Het totale herstel staat namelijk op zo’n 9 tot 12 maanden...
Danseresje schreef:Kobus17 schreef:@danseresje, hoe is het je schouder?
word nog niet heel gelukkig van die arm zullen we maar zeggen. het gesteggel van de artsen en fysio ook niet. de een vindt het een frozen shoulder, de andere denkt dat er een mechanisch probleem zit....als in: de plaat blokkeert de beweging doordat ie geen ruimte heeft bij omhoog. de volgende groep artsen zegt dat ik elk uur van de dag 5 minuten moet oefenen....uh, ja, tuurlijk.......ik werk ook. bovendien.....elk uur oefenen, nooit rust behalve als ik slaap.....dan ga je ook weer overbelasten.
kortom.....ik wil gewoon elke avond als ik ga slapen, dat ik de volgende ochtend met een volledig functionerende arm wakker word.....