Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sevke schreef:ja, dat is bij mij de hoofdvraag: wil ik dit meenemen over de plas of niet? En echt bij 99% van mijn spullen denk ik: pfff, nee, laat maar.
Waarom heb ik die spullen in godsnaam allemaal gekocht en verzameld vraag ik mij nu af. En bovenal: waarom houd ik dit eigenlijk bij? Zelfde met kledij en schoenen. 75% daarvan heb ik in geen 5 jaar gedragen, want ik draag eigenlijk zowat altijd die paar dezelfde dingen. Dat wil zeggen dan ik het overgrote deel ook niet zal missen als het weg is. Maar vind het altijd zo zonde: het is nog mooi en zo goed als nieuw
Esther_ schreef:Ik gebruik de 10 regel wel bij eten. Ik zal eens kijken of dat ook met kleding gaat lukken.
Ik heb een tijdje terug een cursus gevolgd bij lauralagom en heb nu duidelijk wat voor een soort kleding ik graag draag en wat in welk seizoen en welke kleuren mij staan.
Ik vind jurken leuk, maar door er bewust er naar te kijken, blijkt dat deze alleen de zomer draag en in de winter niet. Dus dat helpt mij om niet in de winter een leuke jurk te kopen.
tamary schreef:Esther_ schreef:Ik gebruik de 10 regel wel bij eten. Ik zal eens kijken of dat ook met kleding gaat lukken.
Ik heb een tijdje terug een cursus gevolgd bij lauralagom en heb nu duidelijk wat voor een soort kleding ik graag draag en wat in welk seizoen en welke kleuren mij staan.
Ik vind jurken leuk, maar door er bewust er naar te kijken, blijkt dat deze alleen de zomer draag en in de winter niet. Dus dat helpt mij om niet in de winter een leuke jurk te kopen.
Is het dan ook niet, jurk is leuk want jurk is zomer en zomer is leuk?