Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Heel laag is wat overdreven imo. Toen ik pas met de medicatie begon voelde ik al 'felle' effecten van een half 10mg tablet. Het is dan ook erg afhankelijk van je gewicht en je genen. Als je het op 5mg goed doet zou ik zeker niet te snel verhogen.
Al wist ik om te beginnen niet dat er 5mg tabletten van Ritalin zijn? Ik kan ze ook nergens terugvinden.
xxemmely schreef:Hoe gaat het met jullie allemaal?![]()
Ik heb t idee dat die ritalin helemaal niks helpt.. weet niet goed wat ik moet merken. Ik voel t even als ie in slaat zeg maar, maar daarna ben ik alleen maar moe. Ik krijg alsnog niks voor elkaar van wat ik allemaal moet doet
Tiggs schreef:Ik breek even in, als dat mag!
Ik heb geen ADD, maar door depressie wel problemen met zaken als plannen. Ik ben benieuwd welke planner jullie gebruiken?
Alwiene schreef:xxemmely schreef:Hoe gaat het met jullie allemaal?![]()
Ik heb t idee dat die ritalin helemaal niks helpt.. weet niet goed wat ik moet merken. Ik voel t even als ie in slaat zeg maar, maar daarna ben ik alleen maar moe. Ik krijg alsnog niks voor elkaar van wat ik allemaal moet doet
Dat is niet hoe het zou moeten werken. Het idee is niet dat je je nou actief en Duracell konijntje moet gaan voelen ofzo, maar je zou wel meer rust in je hoofd moeten voelen en daardoor meer gedaan moeten krijgen. Wellicht een optie om dex te proberen en kijken of je daar beter op reageert?
Ben je moe door de Ritalin of ben je sowieso moe? Mijn ervaring in het verleden is namelijk dat als ik erg moe was de Ritalin gewoon niet aansloeg.
Remembrance schreef:Ik heb gisteren mijn ADD diagnose gekregenIk ben niet verbaasd, ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik het had en mijn moeder heeft het ook. Het plan is bij mij nu om te experimenteren met medicatie om te zien of dat voor mij fijn werkt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een beetje spannend vind, omdat ik heel veel negatieve verhalen heb gehoord over de bijwerkingen..