Bedankt trouwens qua advies over de sollicitatie. Ik zit er echt mee namelijk. Stel ik ga nu solliciteren, zet ik dan dat ik een jongen ben in mijn brief? Ik ben met m'n sollicitatiegesprek nog niet fysiek een jongen, dus dat komt nog wel ter sprake denk ik. Zucht. Snap er niks van. Maar goed, ik denk dat ik tegen die tijd wel 'help!' schreeuw en het dan even wat beter ga bekijken. In ieder geval weet ik nu dat er tijdens mijn stageperiode waarschijnlijk geen medische consequenties zijn en ik 'gewoon' kan meedraaien.

pien_2010 schreef:Ik ook Tica_81. Er is ook een serie op televisie die een aantal transgenders volgt. Vind ik ook een fijn , open en nuchter beeld geven van transgender identiteit.
Bedoel je 'Hij is een Zij'? Dat vind ik namelijk echt een fijn programma. Ik kan er alleen niet kijken omdat ik dan óf jaloers ben óf emotioneel.

Ik heb in ieder geval 11 februari weer een gesprek en 11 maart. Bij het gesprek van 11 maart moet ik ook iemand uit m'n gezin meenemen. Dan ben ik al gewoon over de helft van dit stomme gedeelte van het hele proces!