/luiheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeS_ schreef:Ik lees al een tijdje mee maar nu ook eens een fototje. Aangezien ik een nagelbijter ben zonder nagellak, maar gewone na 1 dag op stal sneuvelt, sinds kort overgestapt op PG. Wat een uitkomst!
Ik ben nog wel aan het prutsen met echt strak aanbrengen, en tot nu toe is het record van mooi blijven zitten 10 dagen...
Gisteren de Champagne van PG met shine top coat gezet.
[ [url=m/KgFo7L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb brede, korte nagelbedden die per vinger ook van vorm lijken te verschillen... Vreselijk vind ik dat
MariekeS_ schreef:Ik lees al een tijdje mee maar nu ook eens een fototje. Aangezien ik een nagelbijter ben zonder nagellak, maar gewone na 1 dag op stal sneuvelt, sinds kort overgestapt op PG. Wat een uitkomst!
Ik ben nog wel aan het prutsen met echt strak aanbrengen, en tot nu toe is het record van mooi blijven zitten 10 dagen...
Ik heb brede, korte nagelbedden die per vinger ook van vorm lijken te verschillen... Vreselijk vind ik dat
Matheno schreef:Een simpele donkerrood en voor het eerst weer relatief korte nagels. Best wennen![]()
[ [url=m/YbJNOl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shenavallie schreef:Matheno schreef:Een simpele donkerrood en voor het eerst weer relatief korte nagels. Best wennen![]()
[ [url=m/YbJNOl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet wat je lengte normaal gesproken is, maar deze lengte vind ik erg netjes. Het wordt naar mijn mening al snel 'te lang' en daarmee 'ordinair'. Hoewel het bij een enkeling wel netjes kan staan, vind ik dit meer verzorgd ogen.
Frummels schreef:Ziet er heel erg netjes uit! Mooie stijlvolle kleur ook
Kayleigh_ schreef:Netjes! Hoe krijg jij je nagelriemen zo goed weg?
Mondy schreef:Wat een mooie kleuren weer![]()
Benieuwd hoe de Galaxy er nu uit ziet ? Ziet er al gaaf uit![]()
Ik heb geprobeerd 2 kleuren te mengen. Opzich leuk kleurtje geworden maar had geen goed/fijn kwastje om het daarna op mijn nagels te doen merk ik. Het oorspronkelijke kleurtje zit in de hoeken.
[ [url=m/Qcn0nz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oryani schreef:MariekeS_ schreef:Ik heb brede, korte nagelbedden die per vinger ook van vorm lijken te verschillen... Vreselijk vind ik dat
Herkenbaar![]()
Kan je eigenlijk je nagelriemen te ver wegduwen?
En kan je de lengte en vorm van je nagelbed beïnvloeden?
LadyMadonna schreef:Oryani schreef:
Herkenbaar![]()
Kan je eigenlijk je nagelriemen te ver wegduwen?
En kan je de lengte en vorm van je nagelbed beïnvloeden?
Je kan je nagel(riem) zeker beschadigen. Russian manicure is op het moment helemaal hot, maar dan moet je wel heel goed weten wat je doet...