Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske_W schreef:Zo ik heb 10 km gefietst vandaag.
Heenweg was prima te doen, terug had ik wind tegen dat was even pittig.
Ik ga 2 avonden werken in de week maandag en vrijdag, dus dan moet ik op werk eten. Denk dat ik voor de maaltijdsalades ga dan, makkelijk mee te nemen.
En vast gezonder dan de frietjes die we normaal op de vrijdag eten.
c_esther schreef:Kunnen jullie je inhouden als het om snoepen gaat?
Daar zit mijn grootste struikelblok.
Ik kan gewoon niet 1 stukje chocola, of een bakje chips eten! ALLES MOET OP!
iemand tips?
Ladybird schreef:Renske_W schreef:Zo ik heb 10 km gefietst vandaag.
Ik ga 2 avonden werken in de week maandag en vrijdag, dus dan moet ik op werk eten. Denk dat ik voor de maaltijdsalades ga dan, makkelijk mee te nemen.
Ik zou dan ipv kant en klare maaltijden wel zelf een salade maken! Ik vind de kant en klare dan echt weet een caloriebom. Vergis je daar niet in!
Jikkeee schreef:85% chocola hebben ze bij nader inzien toch als niet heel veel gezonder bestempeld. Dus dat is helaas een soort hype/hoax geweest.. :/
StillAngel schreef:Jikkeee schreef:85% chocola hebben ze bij nader inzien toch als niet heel veel gezonder bestempeld. Dus dat is helaas een soort hype/hoax geweest.. :/
Waar heb je dat gelezen? Feit blijft natuurlijk dat je beter groentes kan eten maar feit is ook dat er in pure chocolade minder suiker zit en dus beter.
Ladybird schreef:Renske_W schreef:Zo ik heb 10 km gefietst vandaag.
Ik zou dan ipv kant en klare maaltijden wel zelf een salade maken! Ik vind de kant en klare dan echt weet een caloriebom. Vergis je daar niet in!
c_esther schreef:Kunnen jullie je inhouden als het om snoepen gaat?
Daar zit mijn grootste struikelblok.
Ik kan gewoon niet 1 stukje chocola, of een bakje chips eten! ALLES MOET OP!
iemand tips?