[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:06

Probeer anders een staartje in te doen! Zo te zien kan dat inmiddels wel met wat speldjes? :) Heeft mij echt enorm geholpen.. Draag het nu alleen nog maar in een knotje en heb nog maar 2 speldjes nodig voor de achterkant. Denk nog 2 maanden dan is het niet meer nodig :)
You can do it! Al weet ik hoe groot de verleiding is om alles er weer af te halen...

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:35

Ik herken het hoor! Ik maar denken dat ik eindelijk in de safe zone zit, na bijna een jaar, en een leuk modelletje zou kunnen laten knippen... Nee hoor! Kapster zei, “Wacht nog maar een paar maanden, het enige dat ik nu voor je kan doen is een boblijn.” :')
Afbeelding
Dit was het vorig jaar december
Afbeelding
En dit is het nu
Ik draag het momenteel altijd vast, en ik moet mezelf flink tegenhouden om er niet weer een schaar in te zetten _O-
Ik zet het af en toe maar gewoon in de verf zodat ik toch nog het idee heb dat het nog een beetje leuk is allemaal. Maar veel meer dan een zielig mini staartje, 2 invlechten met piekerige plukjes die eruit steken of een extreem lelijk knotje kan ik ook nog niet :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:43

Frummels schreef:
Probeer anders een staartje in te doen! Zo te zien kan dat inmiddels wel met wat speldjes? :) Heeft mij echt enorm geholpen.. Draag het nu alleen nog maar in een knotje en heb nog maar 2 speldjes nodig voor de achterkant. Denk nog 2 maanden dan is het niet meer nodig :)
You can do it! Al weet ik hoe groot de verleiding is om alles er weer af te halen...

Veel te kort helaas nog. Mijn voorpluk is heel lang dus lijkt alsof het makkelijk kan, maar de onderkant is nog geen 5 cm. :n

Nu heb in het maar zo. Het is ook zo gigantisch dik en veel dat ik elke ochtend opsta en denk: Hoe the f*ck ga ik dit normaal krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:57

Oh wat balen.. Bij mij lukte het al makkelijk met jouw lengte en wat speldjes, maar mijn haar is veel dunner dan dat van jou. Misschien dat dat ook meespeelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:09

Oh ja dat is echt een k*tlengte idd. Ik had in die tijd altijd haarbanden in, heerlijk! Misschien is dat wat?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:29

E_J schreef:
Ik herken het hoor! Ik maar denken dat ik eindelijk in de safe zone zit, na bijna een jaar, en een leuk modelletje zou kunnen laten knippen... Nee hoor! Kapster zei, “Wacht nog maar een paar maanden, het enige dat ik nu voor je kan doen is een boblijn.” :')
[ [url=m/IlfuhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was het vorig jaar december
[ [url=m/gP8sJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het nu
Ik draag het momenteel altijd vast, en ik moet mezelf flink tegenhouden om er niet weer een schaar in te zetten _O-
Ik zet het af en toe maar gewoon in de verf zodat ik toch nog het idee heb dat het nog een beetje leuk is allemaal. Maar veel meer dan een zielig mini staartje, 2 invlechten met piekerige plukjes die eruit steken of een extreem lelijk knotje kan ik ook nog niet :')

Wat groeit jouw haar snel! :wow: :wow: niet normaal!
Ik ben in maart ook precies een jaar verder en had het ongeveer net zo kort als jij, maar mijn haar gaat die lengte niet redden hoor voor maart. Misschien december 2018 _O- Ik ben al blij dat ik nu een hoge knot in kan met speldjes voor mijn nekharen.
Vind jouw haar overigens gewoon mooi half lang nu. Jij kunt toch ook wel gewoon een fatsoenlijke staart in lijkt mij? als ik al een knot in kan.. :o

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:41

Er zitten nu van die hele rare laagjes in, en ik heb ook best wel veel haar. Ik krijg het wel in een piekerig staartje maar het duurt niet lang voordat er alweer een hoop uithangt _O-
Maar goed ik ben allang blij dat het bijna tot mijn schouders komt. Alles boven de schouders is zo’n vervelende lengte pfff, ben inderdaad blij dat m’n haar zo snel groeit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 17:50

Afbeelding
En mn haar na 1 keer wassen. Vind het toch mooier zo. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 17:10

Yay haartopic *\o/*.

Ik ben vandaag naar de kapper geweest, het is bijgepunt en er is model in geknipt. Nu heeft de kapster meteen mijn kapsel opgemaakt en ik vind het ontzettend gaaf geworden. Gelukkig kan ik zelf krullen/slagen maken met mijn krultang, maar ik was benieuwd of er nog tips en trics zijn om de krullen makkelijk in te zetten :).

Mijn haar nu:

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 17:13

Super mooi haar heb je zeg wauw!

Zus en ik vandaag kapper geweest en de een rood en ander rood/paarsig iemand een goede shampoo en conditioner? Om het ook mooi te houden... had hiervoor heel licht assig haar en gebruikte ik zilver shampoo van fudge onwijs fijn dus wil weer zo fijn product ..

Beetje maffe foto en slecht licht

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:47

mijn haar is sinds vorige week een stuk korterAfbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:10

Marlis schreef:

Zus en ik vandaag kapper geweest en de een rood en ander rood/paarsig iemand een goede shampoo en conditioner? Om het ook mooi te houden... had hiervoor heel licht assig haar en gebruikte ik zilver shampoo van fudge onwijs fijn dus wil weer zo fijn product ..

[ [url=m/sEXaTC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt :D.

Ik heb geen tips voor je, ik heb weinig ervaring met haren kleuren :o.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:13

Mooooi Cinnepin! Wat lijk je ook gelijk een stuk jonger zo! :oo

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:16

Dankjewel....haha ik word ook altijd veel jonger geschat haha. Vind ik niet erg hoor. Niemand schat mij 32 ( volgende week 33 )

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 15:25

Nou, kappers afspraak is gemaakt. Ik denk dat ik toch gewoon zwart ga proberen en we zien wel hoe het uitpakt.
Als het niks is weten we dat voor de volgende keer.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:34

Hebben jullie misschien een aanrader qua shampoo ? Ik zoek er eentje zonder sulfaten erin ....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 19:05

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 19:25

Dank je wel. Heb jij ervaring met deze allebei ?
Die van Revlon durf ik niet zo aan. Conditioner erin klinkt heel leuk. Maar ik ben bang voor slap haar....

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 20:20

Marlis schreef:

Ik moest van mijn kapster blijven wassen met zilvershampoo. Omdat daar veel paars pigment in zit.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 21:14

youaremystar schreef:
Marlis schreef:

Ik moest van mijn kapster blijven wassen met zilvershampoo. Omdat daar veel paars pigment in zit.

Trekt dat niet de kleur eruit dan? Mijn assige haar werd er grijs van. Ideaal om dat te onderhouden. Heb nog genoeg ervan staan

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 23:22

Zilvershampoo trekt geen kleur eruit hè, maar neutraliseert het gele :)

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 00:42

Als je het te lang in licht/blond/grijs haar laat zitten word dat ook paars. Het paars pigment in die shampoo’s zijn prima om het mee te onderhouden.
Iig dat vond ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 00:56

Toch schijnt zilvershampoo wel ook agressiever te zijn dan gewone shampoo. Ik snap dus wel de vraagtekens bij het uitwassen.

Overigens is paarse gloed mij nooit gelukt met zilvershampoo, van diverse merken niet. Ook met 20 minuten intrekken niet.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 01:44

Shanna schreef:
Toch schijnt zilvershampoo wel ook agressiever te zijn dan gewone shampoo. Ik snap dus wel de vraagtekens bij het uitwassen.

Overigens is paarse gloed mij nooit gelukt met zilvershampoo, van diverse merken niet. Ook met 20 minuten intrekken niet.

Bij fudge lukten mij dat wel Haha. Maar ach was er altijd na paar dagen weer uit. Alleen blijf het zo eng idee vinden om wat ik voor mijn lichte as haar gebruikten nu bij rood/paars te gebruiken

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 17:31

Wat als de meeste shampoos van head And schouders gewoon niet werken? Ik was nu al zeker 4 verschillende flessen op. En nu bezig aan de vijfde. Allemaal anti roos. Maar Nogsteeds een plek op Mn hoofd met nog heel veel roos. Ook nu na het wassen. Vandaag gewassen rond twaalf en nu Nogsteeds heel droog en schilferig