You can do it! Al weet ik hoe groot de verleiding is om alles er weer af te halen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Probeer anders een staartje in te doen! Zo te zien kan dat inmiddels wel met wat speldjes?Heeft mij echt enorm geholpen.. Draag het nu alleen nog maar in een knotje en heb nog maar 2 speldjes nodig voor de achterkant. Denk nog 2 maanden dan is het niet meer nodig
You can do it! Al weet ik hoe groot de verleiding is om alles er weer af te halen...
E_J schreef:Ik herken het hoor! Ik maar denken dat ik eindelijk in de safe zone zit, na bijna een jaar, en een leuk modelletje zou kunnen laten knippen... Nee hoor! Kapster zei, “Wacht nog maar een paar maanden, het enige dat ik nu voor je kan doen is een boblijn.”![]()
[ [url=m/IlfuhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was het vorig jaar december
[ [url=m/gP8sJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het nu
Ik draag het momenteel altijd vast, en ik moet mezelf flink tegenhouden om er niet weer een schaar in te zetten![]()
Ik zet het af en toe maar gewoon in de verf zodat ik toch nog het idee heb dat het nog een beetje leuk is allemaal. Maar veel meer dan een zielig mini staartje, 2 invlechten met piekerige plukjes die eruit steken of een extreem lelijk knotje kan ik ook nog niet
Marlis schreef:Super mooi haar heb je zeg wauw!
Zus en ik vandaag kapper geweest en de een rood en ander rood/paarsig iemand een goede shampoo en conditioner? Om het ook mooi te houden... had hiervoor heel licht assig haar en gebruikte ik zilver shampoo van fudge onwijs fijn dus wil weer zo fijn product ..
Beetje maffe foto en slecht licht
[ [url=m/sEXaTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlis schreef:Super mooi haar heb je zeg wauw!
Zus en ik vandaag kapper geweest en de een rood en ander rood/paarsig iemand een goede shampoo en conditioner? Om het ook mooi te houden... had hiervoor heel licht assig haar en gebruikte ik zilver shampoo van fudge onwijs fijn dus wil weer zo fijn product ..
youaremystar schreef:Marlis schreef:Super mooi haar heb je zeg wauw!
Ik moest van mijn kapster blijven wassen met zilvershampoo. Omdat daar veel paars pigment in zit.
Shanna schreef:Toch schijnt zilvershampoo wel ook agressiever te zijn dan gewone shampoo. Ik snap dus wel de vraagtekens bij het uitwassen.
Overigens is paarse gloed mij nooit gelukt met zilvershampoo, van diverse merken niet. Ook met 20 minuten intrekken niet.