Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Ik heb sinds een paar weken een tattoo op mijn hand (mijn sleeve loopt door) dit was voor mij de ultieme droom maar ik moest rekening houden met mijn werk, mijn directeur respecteert me zo maar ik moet ook naar klanten en er zitten gewoon een aantal tussen die dit minder waarderen. Ik werk in een hele zakelijke omgevingmaaaaarrrr ik heb dus vandaag de Kat Von D foundation gekocht En poeder, deze werden al aangeraden maar online foundation voor mijn armpje kopen is zo makkelijk niet maar vandaag kunnen testen en dat wilde ik ff met jullie delen, zijn en namelijk een aantal die zo twijfelen vooral met pols tattoo's.
[ [url=m/pBbVeo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zijn 2 dunne laagjes met poeder en het geeft niet af en is waterproof
_Friemel schreef:Ik heb sinds een paar weken een tattoo op mijn hand (mijn sleeve loopt door) dit was voor mij de ultieme droom maar ik moest rekening houden met mijn werk, mijn directeur respecteert me zo maar ik moet ook naar klanten en er zitten gewoon een aantal tussen die dit minder waarderen. Ik werk in een hele zakelijke omgevingmaaaaarrrr ik heb dus vandaag de Kat Von D foundation gekocht En poeder, deze werden al aangeraden maar online foundation voor mijn armpje kopen is zo makkelijk niet maar vandaag kunnen testen en dat wilde ik ff met jullie delen, zijn en namelijk een aantal die zo twijfelen vooral met pols tattoo's.
Yasmine schreef:_Friemel schreef:Ik heb sinds een paar weken een tattoo op mijn hand (mijn sleeve loopt door) dit was voor mij de ultieme droom maar ik moest rekening houden met mijn werk, mijn directeur respecteert me zo maar ik moet ook naar klanten en er zitten gewoon een aantal tussen die dit minder waarderen. Ik werk in een hele zakelijke omgevingmaaaaarrrr ik heb dus vandaag de Kat Von D foundation gekocht En poeder, deze werden al aangeraden maar online foundation voor mijn armpje kopen is zo makkelijk niet maar vandaag kunnen testen en dat wilde ik ff met jullie delen, zijn en namelijk een aantal die zo twijfelen vooral met pols tattoo's.
Ik heb ook de Lock-It foundation van Kat von D en het is inderdaad bizar hoe waanzinnig goed de dekking van die foundation is
Lau, je kan hem online bestellen bij Sephora.