[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savieralover

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:17

Heel mooi!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:20

Die veer is inderdaad heel mooi! Mooi gedaan de details ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:27

Nog 2 dagen :):)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 16:32

Mooie veer hoor, ik krijg 3 oktober mijn nieuwe, ook een veer. Op de voorkant van mijn schouder zeg maar.
Mini moodboard voor wat ik in mijn hoofd heb:

Afbeelding

Op mijn voet heb ik het oog van Horus laten zetten paar maanden terug, en deze is ook al een x bijgeewerkt, maar op een of andere manier "pakt" de inkt daar echt niet goed. Het vervellen wat na een paar dagen gebeurt is zodanig dat de het hele zwarte van de tattoo afkomt. Heel bizar, nooit eerder gehad ook. Zelfe artist als waar ik altijd kom en nooit problemen mee heb. Ze werkt 'm wel gewoon als service bij en vindt het zelf net zo vervelend, maar voor mij dus de laatste keer dat ik er een op mijn voet laat zetten.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:23

Het oog van horus heb ik ook. Helaas heeft die ook niet goed gepakt en blijft jeuken.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 17:42

Het ligt dus aan het oog, niet de plaats of de artiest :+

TienekeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:45

Over een maand ben ik weer aan de beurt. Normaal gezien de laatste sessie op mijn rug.
Maar ik twijfel... Er staat aan elke kant nu één paard en oorspronkelijk was mijn bedoeling om mijn overleden paard in het midden te hebben. Nu had Jules de vorige keer gezegd dat hij dat liever niet deed, want het zou dan niet mooi op het middelpunt komen. Hij zou in de plaats een mandala zetten, Falco opzij er ergens bij, wat ornamenten hier en daar en tekende dat toen ook uit voor het idee, op de rug.
Maar ik ben beginnen denken. Ik ben niet zo mandala-ish. En Falco was mijn liefste vriendje, die wil ik echt graag in het midden en niet opzij alsof hij er maar derderangs is :+
Het is dat ik ook niet heel veel foto's heb van Falco die hij kan gebruiken. Anders had ik allicht wel een mooie die vrijwel past in het symmetrieverhaal...

Scheve foto, maar het toont de ruimte wel.
Afbeelding

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:02

Lastig Tineke, ik zou in zo'n geval mijn gevoel volgen.
Meestal neem ik dan gewoon de tijd tot ik vanzelf opeens een "ja zó wil ik het!" ingeving heb :)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:48

Over 10 dagen ben ik aan de beurt voor m'n eerste tattoo, erg veel zin in! Hebben jullie nog tips ter voorbereiding?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:56

Hier staan sowieso al veel nuttige dingen in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 09:00

OH daar heb ik ook wel wat aan, vanavond even kijken thanks!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:42

Ik heb sinds een paar weken een tattoo op mijn hand (mijn sleeve loopt door) dit was voor mij de ultieme droom maar ik moest rekening houden met mijn werk, mijn directeur respecteert me zo maar ik moet ook naar klanten en er zitten gewoon een aantal tussen die dit minder waarderen. Ik werk in een hele zakelijke omgeving :j maaaaarrrr ik heb dus vandaag de Kat Von D foundation gekocht En poeder, deze werden al aangeraden maar online foundation voor mijn armpje kopen is zo makkelijk niet maar vandaag kunnen testen en dat wilde ik ff met jullie delen, zijn en namelijk een aantal die zo twijfelen vooral met pols tattoo's.
Afbeelding

Dit zijn 2 dunne laagjes met poeder en het geeft niet af en is waterproof :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:48

Dat is echt bizar!
Echt enorme dekking zeg :oo .

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:48

Ik vind jou arm heel gaaf <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:59

_Friemel schreef:
Ik heb sinds een paar weken een tattoo op mijn hand (mijn sleeve loopt door) dit was voor mij de ultieme droom maar ik moest rekening houden met mijn werk, mijn directeur respecteert me zo maar ik moet ook naar klanten en er zitten gewoon een aantal tussen die dit minder waarderen. Ik werk in een hele zakelijke omgeving :j maaaaarrrr ik heb dus vandaag de Kat Von D foundation gekocht En poeder, deze werden al aangeraden maar online foundation voor mijn armpje kopen is zo makkelijk niet maar vandaag kunnen testen en dat wilde ik ff met jullie delen, zijn en namelijk een aantal die zo twijfelen vooral met pols tattoo's.
[ [url=m/pBbVeo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb jij kat von d producten gekocht :wow:

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:00

Heb je een foto met tattoo op je hand <3

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:08

Heeft iemand hier ervaring / een mening over tegaderm/saniderm wat soms gebruikt wordt in de nazorg?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:09

Ik zit in Dublin arm :D vind mijn portomonee ook leuk :') *ahum* ik maak ff foto van mijn hele arm, moment, meisje daar instore heeft ook foto's gemaakt ze vond het zo geweldig om te zien :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:09

_Friemel schreef:

Ik heb ook de Lock-It foundation van Kat von D en het is inderdaad bizar hoe waanzinnig goed de dekking van die foundation is :oo

Lau, je kan hem online bestellen bij Sephora.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:17

Top dekking zo Friemel.
Ik vind je arm mooi.
(Die stijl komt ook op m'n been)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:17

Yasmine schreef:
_Friemel schreef:

Ik heb ook de Lock-It foundation van Kat von D en het is inderdaad bizar hoe waanzinnig goed de dekking van die foundation is :oo

Lau, je kan hem online bestellen bij Sephora.

Ooh dan ga ik daar even kijken. Al gaat een vriend van mij naar Dublin volgende week dus misschien hem er maar op uit sturen.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:23

Kom ik dit net tegen op FB, jeetje
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:27

Op verzoek:

Afbeelding

Let op, mijn arm heeft nog wat korstjes, vooral t puntje van mijn hand helaas maar goed niets aan te doen, genezing gaat erg traag.

Lau, als je hem voor je arm gaat gebruiken moet je hem echt testen, zoveel kleuren... ik blijk 59 oid te hebben :') maar ben ook een erg donkere kaaskop.

Aanrader is de Kvd poeder erbij, dan kan je er overheen nog een laagje doen, briljant! En dan weer poederen en dan setting en niemand t t doorheeft _O-

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:29

Sodeju, wat een dekking!
Hele mooie tattoo btw

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:30

Ik heb de aflevering net vorige week op TLC gezien. In die herhaling maakt Sephora een clip, waarin ze Kat von D met tattoos en daarna zonder. Als reclame hoe goed dat spul werkt. Je zag NIKS van de tattoos meer. Geweldig!