Het stomme is dat ik bij mijn buik het meeste cm's verlies, maar bij mijn heupen/bovenbenen amper. Dus mijn broeken worden bij mijn middel te groot, maar ik kan denk ik geen maat kleiner aanschaffen omdat ik ze dan alsnog niet over mijn kont krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annikoe schreef:Ik heb idd ook als ik de omtrek van mijn taille invoer (80 cm), dan heb ik ook een gezond gewicht. En volgens mijn bmi (26,5) licht overgewicht.
Het stomme is dat ik bij mijn buik het meeste cm's verlies, maar bij mijn heupen/bovenbenen amper. Dus mijn broeken worden bij mijn middel te groot, maar ik kan denk ik geen maat kleiner aanschaffen omdat ik ze dan alsnog niet over mijn kont krijg
secricible schreef:Laura82 schreef:Volgens de tabel van het voedingscentrum heb ik qua middelomtrek ernstig overgewicht, qua bmi matig overgewicht![]()
Dat was niet wat ik wilde zien...
Maar wel interessant om je te beseffen. Buikvet is ongezonder dan heupvet, dus zie hetbals een extra motivatie aan de slag te gaan.
Ben je daarnaast bewust dat wanneer je je vetvoorraad opslaat rond je buik de kans groter is dat je insulineresistent bent (en meer kans loopt op ziektes als diabetes e.d. In de toekomst) en dat het dus goed is om na te denken over je macros en hoeveel khd daar in passen.
Geen hele opbeurende tekst (sorry) maar het veranderd niets aan wij je bent, het geeft je alleen extra kennis
Imre schreef:Ai, Snow, ook een emo-eter? Moeilijk he, om dan niet naar zoiets te grijpen. Sterkte met je nieuws.
_Snow_White schreef:Imre schreef:Ai, Snow, ook een emo-eter? Moeilijk he, om dan niet naar zoiets te grijpen. Sterkte met je nieuws.
Ja, helaas wel. Als ik het niet in huis heb eet ik het niet, maar er zijn wat dingen over van de potluck bbq afgelopen weekend. Als ik weet dat het in de vriezer ligt kan ik mij niet meer zo goed beheersen op dat moment.