Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Niks om je voor te schamen piekosjj, je hebt het maar mooi gedaan.
Ik heb net een 5km wedstrijd gehad hier vlakbij. Definitieve tijd weet ik nog niet precies, maar het zou zo maar eens mijn snelste 5km kunnen zijn.
hwn schreef:Goed vertrokken zo, Suikermeisje !
Ik moet dringend es leren met mijn gps horloge omgaan. Vooral de omrekening van min/km naar km/u heb ik moeite mee. We hadden gemiddeld 5:50 gelopen, en ik heel enthousiast: als 5 overeenkomt met 12 km/u, en 6 met 10 km per uur, dan ligt 5,5 er tussenin, dus 11 km/u. Had niet door dat die :50 geen halfje is, maar 50 seconden, dus maar een goede 10 km/u gelopen. Geen wonder dat ik mijn hartslag zo netjes laag kon houden.
Mocht iemand ook een Polar M200 hebben en weten hoe je die instelling moet veranderen van min/km naar km/u, dan hoor ik het graag.
Winged schreef:Het is een rustige duurloop... Dus wil mijn tempo rond de 5.45 per km houden. Een kilometertje of 8,5 dus.
Maar gadverdarre met dit weer
Susanne_ schreef:Winged schreef:Het is een rustige duurloop... Dus wil mijn tempo rond de 5.45 per km houden. Een kilometertje of 8,5 dus.
Huh? 5.45 is toch iets harder dan 10 km per uur.
Trijnie. Wil je me helpen met een berekening maken? Ik heb biologische ranjasiroop met een suikergehalte van 45%. Ik wil graag Sportdrank proberen te maken met keukenzout (500 ml) ben wel benieuwd hoe dat smaakt... hoeveel zou en siroop heb ik dan ongeveer nodig? Of hoe kan ik dat berekenen?
Susanne_ schreef:Winged schreef:Het is een rustige duurloop... Dus wil mijn tempo rond de 5.45 per km houden. Een kilometertje of 8,5 dus.
Huh? 5.45 is toch iets harder dan 10 km per uur.
Trijnie. Wil je me helpen met een berekening maken? Ik heb biologische ranjasiroop met een suikergehalte van 45%. Ik wil graag Sportdrank proberen te maken met keukenzout (500 ml) ben wel benieuwd hoe dat smaakt... hoeveel zou en siroop heb ik dan ongeveer nodig? Of hoe kan ik dat berekenen?