Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verkeerd gedacht uiteraard
 Verkeerd gedacht uiteraard  Na 10 keer oefenen wist ik ongeveer weer op het juiste moment wat boven en onder was en dat je op het juiste moment (boven dus
  Na 10 keer oefenen wist ik ongeveer weer op het juiste moment wat boven en onder was en dat je op het juiste moment (boven dus  ) lucht moet happen alvorens je weer omdraait. Om over je knieën bij elkaar houden, klein maken, juiste arm tegen de rand, andere juiste arm strekken etc. maar niet te spreken
 ) lucht moet happen alvorens je weer omdraait. Om over je knieën bij elkaar houden, klein maken, juiste arm tegen de rand, andere juiste arm strekken etc. maar niet te spreken  
  (ik denk dat mn hart ook nog niet wakker was
 (ik denk dat mn hart ook nog niet wakker was  ). Maar mn horloge staat ingesteld op de zones die ik moet lopen per training. Dus dat ding heeft de hele rit lopen piepen dat ik toch echt een zone hoger moest
 ). Maar mn horloge staat ingesteld op de zones die ik moet lopen per training. Dus dat ding heeft de hele rit lopen piepen dat ik toch echt een zone hoger moest  Gek genoeg wel keurig in de juiste snelheid gelopen, alleen in zn geheel een slag of 6-8 lager dan normaal. Moet met zo'n interval in totaal 15 minuten in zone 4-5 lopen. Nou ik heb welgeteld 8 !!seconden!! in die zones gezeten. Kreeg mn hartslag echt niet hoger zonder bijna onpasselijk te worden of over mn eigen benen te struikelen met 14-15 km/h (dat kan ik dus ook niet, heel hard rennen
 Gek genoeg wel keurig in de juiste snelheid gelopen, alleen in zn geheel een slag of 6-8 lager dan normaal. Moet met zo'n interval in totaal 15 minuten in zone 4-5 lopen. Nou ik heb welgeteld 8 !!seconden!! in die zones gezeten. Kreeg mn hartslag echt niet hoger zonder bijna onpasselijk te worden of over mn eigen benen te struikelen met 14-15 km/h (dat kan ik dus ook niet, heel hard rennen  ik mis coördinatie ergens) dus petje af time2tri met 2:52 min/km
 ik mis coördinatie ergens) dus petje af time2tri met 2:52 min/km   ik val dan echt om
 ik val dan echt om  

)
 )

toen was ie echt even de weg kwijt.
 toen was ie echt even de weg kwijt. 
sasika schreef:Ik lees dat jullie met/in zones lopen, wat is daar voordeel aan?
Mijn trainingsplan heb ik via Garmin.
Nu nog opzoek naar een goede tri-suit dus als jullie nog goede tips hebben? vorige jaar namelijk veel tijd verloren met wisselen van kleding

Eliine schreef:@time2tri: keerpunten heb je in open water natuurlijk niet nodig.
 , ca 2 uur in lage HF
 , ca 2 uur in lage HF  , ca 2 a 3 uur ..km maken voor Mallorca .
 , ca 2 a 3 uur ..km maken voor Mallorca . 

dat hebben we ook nog
 dat hebben we ook nog 

Ik heb wel voor mezelf de zogenaamde focusweken. Heb ik bijna een wedstrijd bij het een of het ander dan verdeel ik de trainingsuren wel anders bij paard of eigen sport. Kwestie van ook die dingen goed op elkaar afstemmen.
 Ik heb wel voor mezelf de zogenaamde focusweken. Heb ik bijna een wedstrijd bij het een of het ander dan verdeel ik de trainingsuren wel anders bij paard of eigen sport. Kwestie van ook die dingen goed op elkaar afstemmen.                                                         

maar het is gelukt, wel niet heel snel maar toch tevreden. Al een stuk sneller dan m'm laatste triathlon.
  maar het is gelukt, wel niet heel snel maar toch tevreden. Al een stuk sneller dan m'm laatste triathlon.