Tova schreef:Hm, minder dat ze de wedstrijd gewijzigd hebben! Kun je niet rustig door trainen en dan op het laatste moment beslissen? Dan heb je iig geen tijdsdruk.
Dat kan, maar sommige dingen moet je al geregeld hebben. Denk aan bijvoorbeeld de bikini en de tanning. Eenmaal aangevraagd krijg je je geld niet meer terug als je toch niet mee doet. Beetje zonde van die honderden euro's.
cocodox;
Ik heb aan het begin van mijn dieet de mensen om mij heen verteld hoe mijn dieet er uit gaat zien. Dat hielp al wel wat. Plus ik ben heel makkelijk. Ik heb mijn schema, daar hou ik mij aan(wat soms heel moeilijk is als je op visite bent en je zit daar met je bakje). Anders heeft een schema gewoon geen nut. Willen mensen met mij uiteten, dan moeten ze een paar weken wachten (of tot het moment dat ik een cheatmoment heb). Ze vinden mij niet ongezellig, maar juist gedisciplineerd. Maar stel dan wel wat anders voor bijvoorbeeld een gezellig avondje bij je thuis.
Obstakels blijf je altijd houden als het gaat om eten en sociale contacten. Mensen linken (naar mijn idee) gezelligheid teveel met eten of een drankje.