Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zidore schreef:@charlottejay hoe is zo'n bolletje? ik heb precies dezelfde cup maar dan met steeltje.. en zit nu te twijfelen of ik die van jou ga bestellen
truus1970 schreef:Ik geloof dat het gelukt is. Na een hele dag dragen, ding eigenlijk ook vergeten, cup netjes halfvol eruit gekregen. En 0,0 lekage.
Ik heb ook een rode meluna M met bolletje. Uitklappen lukte niet. Probeer ook rondom te gaan met mn vinger en t lukte.
Ik dacht eerst dat zo'n fup ook echt rond zou staan, maar schijnbaar niet. Tis ook geen ronde tunnel he, zo'n schede.
Ben nog niet op mn zwaartst, dat zal morgen wel komen.
Zidore schreef:hoe vaak legen jullie je cup per dag? ik deed het eerst iedere x als ik naar het toilet ging maar nu las ik ergens 2x per dag.. dat lijkt me op een zware dag wat weinig, niet?
Nivada schreef:Ik kan het niet meer vinden...
Wie had er nu hier zo'n menstruatie cup die je ingevouwen in een doosje mee kon nemen?
Aria_zz schreef:Nivada schreef:Ik kan het niet meer vinden...
Wie had er nu hier zo'n menstruatie cup die je ingevouwen in een doosje mee kon nemen?
Dat ben ik!![]()
Foalydat kan ook ja
![]()
Is een roze doosje ter grote van een lippenbalsem doosje (wat mensen me ook al echt gevraagd hebben toen ik hem in mijn tas had: euh ja ja, lippenbalsem ...
)
Het is deze:
https://www.intimina.com/en/lily_cups
En ja, roze. Maar ik ben er absoluut helemaal tevreden mee, hij is zelfs mee naar Egypte geweest etc. Erg handig en onopvallend in handbagage of je tas. Alleen had ik waarschijnlijk beter de grotere maat genomen, maar daar kan de cup niet aan doen
truus1970 schreef:Ik geloof dat het gelukt is. Na een hele dag dragen, ding eigenlijk ook vergeten, cup netjes halfvol eruit gekregen. En 0,0 lekage.
Ik heb ook een rode meluna M met bolletje. Uitklappen lukte niet. Probeer ook rondom te gaan met mn vinger en t lukte.
Ik dacht eerst dat zo'n fup ook echt rond zou staan, maar schijnbaar niet. Tis ook geen ronde tunnel he, zo'n schede.
Thenexttry schreef:truus1970 schreef:Ik geloof dat het gelukt is. Na een hele dag dragen, ding eigenlijk ook vergeten, cup netjes halfvol eruit gekregen. En 0,0 lekage.
Toevallig ben ik er dus de laatste keer achter gekomen wat ik inderdaad steeds fout doe.
In mijn beleving moet de cup helemaal rond zijn en open staan, dus zoals die ook is als die uit is![]()
![]()
Dan lek je dus wel![]()
Tot ik de laatste keer het zat was, dat ding erin frotteen ik zo iets had van ja laat maar kijk straks wel nu eerst de auto in.
![]()
En sindsdien lek ik dus niet. haha de cup moet dus open staan maar niet rond zijn
Fennadev schreef:Kunnen deze cups 10 uur zwaar lekken tegenhouden? Ik lek namelijk voornamelijk s nachts en moet dus s nachts een tampon in maar ik slaap dus meestal 10 uur en soms 12 uur en dat is naar mijn huidige menstruatie ritme dus de eerste nacht en het hevigste.
Ik heb de eerste 20 pagina's van dit topic doorgelezen.