Vandaag een rondje zonder Evy. In het weekend gaat vriend vaak mee met de bakfiets en de kleine. Maar vandaag bedacht dat ik wel met twee honden en de kinderwagen kon hardlopen, plan gelukt.
Het ging boven verwachting goed gelukkig. Deels aangelijnd en deels los. Nou trekt mijn oudje nooit dus hoef eigenlijk alleen op de herder te focussen.
horsii
Geplaatst: 22-01-23 14:39
Nieuwe trail sloffen uitgeprobeerd.
Nog geen 50 euro, eerste indruk goed.
Karin_deB
Geplaatst: 24-01-23 21:10
Mooi prijsje, mooie schoenen!
Avond hardlopen is echt niet voor mij weggelegd. Voor mn gevoel wel 3x mn avondeten herkauwd en nu voel ik het zuur branden in mn keel. Maar he, ik ben weer geweest haha.
Is er al iemand die na de 5km doorgegaan is met 10km van evy? Ik heb nog niet heel goed ingelezen maar zo op het eerste gezicht snap ik niet veel van het 10km schema met herstel-extensief-intensief etc in 1 training
Ik heb de vijf km afgerond, loop nu zelf. Even geen tijd voor een schema.
Melia
Geplaatst: 26-01-23 21:45
Goed bezig geweest allemaal met lopen. Ik ga ook altijd na het eten, bevalt tot nu toe prima. Komt meer omdat er niet veel andere opties zijn. 1x in de week wel in het weekend en moet zeggen dat dat vaak wel iets beter loopt ja, maar dan ga ik ook vaak in de ochtend of middag dus heb je er nog geen hele dag op zitten.
Ik ga morgen les 30 lopen dus bijna door naar de volgende. Zal de link ook eens bekijken.
Wat een verschil in weer dan he! Ik had vanmorgen tijdens mn les met paard heel even wat spettertjes en daarna zonneschijn.
horsii
Geplaatst: 05-02-23 23:11
Hier donderdag en vandaag gelopen. Donderdag harde wind en vandaag regen.
Mooie afstand en tijd Karin.
Melia
Geplaatst: 19-02-23 17:33
Hebben jullie ook wel eens gehad dat het loopje niet opgeslagen is? Had hem gewoon uitgerend en was dus klaar en daarna nergens terug te vinden. Hij geeft ook aan dat ik nu weer les 9 moet doen, die heb ik vandaag dus gedaan. Gelukkig deed Strava het wel .
Ik heb gisteren les 1 gelopen met mn 6 jarige dochter
En vandaag les 28 in mn up:
Melia
Geplaatst: 19-02-23 20:30
Hmmm oke, hopelijk overkomt het mij ook niet weer.
Knap van je dochter, die wil dus ook graag mee met jou?! Leuke ronde ook weer gelopen!
Ik had 6.8km op strava en 45 minuten dus iets langzamer, maar ging echt lekker vandaag.
Melia
Geplaatst: 27-04-23 19:26
Vandaag mijn doel behaald, 10km. Ging lekker! Nu vakantie vieren. Ga nu even wat rustiger aan doen, wil wat meer gaan paardrijden en het hardlopen wel onderhouden dus terug naar 5km en aangezien we buitenaf wonen ook daar genoeg te doen in de zomermaanden .