Welkom Diana!
Hier nu officieel over de 2 weken suikervrij.
Geen last meer van verlangens, wel dat ik niet even snel een koekje kan pakken maar direct een gezond alternatief moet maken.
Net in de keuken gestaan voor heerlijke, gezonde tahinkoekjes (van tahin(=sesampasta), vermalen noten, vermalen havermout, kokosolie en honing).
De afgelopen twee weken heb ik ook geen zoetvervanger gebruikt, nu dus wel honing omdat ik geen zwaar verlangen meer heb naar suiker. Uiteindelijk wil ik ook gewoon af en toe wat maken met een natuurlijke suiker als honing, agavesiroop of ahornsiroop. De glycemische index is hiervan heel erg lang waardoor je lichaam het langzaam opneemt en je niet schommelt in bloedsuikerspiegel (geen dips dus) en veel minder verslavend. Al wil ik dit nog steeds echt voor de af en toe bewaren.
Afgelopen dagen héél veel gefietst, wat ik nogal in mijn bovenbenen en kont voelde. Maar gelukkig niet in mijn knieën! Vooruitgang dus. Wel zijn beide knietjes lekker knalroze in getaped nu, dat trekt mijn knie recht, heb wel het idee dat dit al een heel verschil maakt omdat de druk nu recht op mijn knie komt in plaats van naar scheef (x-benen).
Krachttraining schiet er alleen vaak bij in, daar baal ik wel van.