Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik let daar bij daten ook op. De meeste mensen vinden het gek dat je het daar over hebt tijdens een eerste date. Ik date geen mensen met een kinderwens, mannen die het nog niet zeker weten laat ik direct weten geen kinderwens te hebben. Het is aan hen of ze dan verder willen of niet.
Captain schreef:Ik let daar bij daten ook op. De meeste mensen vinden het gek dat je het daar over hebt tijdens een eerste date. Ik date geen mensen met een kinderwens, mannen die het nog niet zeker weten laat ik direct weten geen kinderwens te hebben. Het is aan hen of ze dan verder willen of niet.
Indestal schreef:Ik vind het een hele grote beslissing.....stel je ontmoet een man die je ineens in een hele andere mood brengt en hij wil wel kinderen en jij denkt er ineens ook anders over.
Ook aan vervelende menstruatie klachten kun je wat doen...als dat ook iets is wat dwars zit...verder je lichaam laten werken zoals het werkt vind ik altijd toch het veiligste en gezondste....straks met de overgang ga je merken wat het is om dit aspect veranderd te hebben.
Ik respecteer je keuze hoor, heb zelf ook bewust geen kinderen, maar ik heb om mij heen gezien dat vriendinnen altijd kinderen verafschuwde en op 40 jarige leeftijd ineens een man ontmoette en hups een liefdesbaby..
Indestal schreef:Ik vind het een hele grote beslissing.....stel je ontmoet een man die je ineens in een hele andere mood brengt en hij wil wel kinderen en jij denkt er ineens ook anders over.
Ook aan vervelende menstruatie klachten kun je wat doen...als dat ook iets is wat dwars zit...verder je lichaam laten werken zoals het werkt vind ik altijd toch het veiligste en gezondste....straks met de overgang ga je merken wat het is om dit aspect veranderd te hebben.
Ik respecteer je keuze hoor, heb zelf ook bewust geen kinderen, maar ik heb om mij heen gezien dat vriendinnen altijd kinderen verafschuwde en op 40 jarige leeftijd ineens een man ontmoette en hups een liefdesbaby..
Palmera schreef:Bij een normale sterillisatie (afbinden eileiders) blijft de vrouw gewoon menstrueren.Er zullen dus maar heel weinig vrouwen zijn die zich laten sterilliseren om van hun menstruatie af te zijn, dan moet namelijk alles eruit. En ja, komen ze in een vervroegde overgang.
Sizzle schreef:Palmera schreef:
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat het kost?
Rond de 2000.
Wendy schreef:Palmera schreef:Bij een normale sterillisatie (afbinden eileiders) blijft de vrouw gewoon menstrueren.Er zullen dus maar heel weinig vrouwen zijn die zich laten sterilliseren om van hun menstruatie af te zijn, dan moet namelijk alles eruit. En ja, komen ze in een vervroegde overgang.
Om van je menstruatie af te komen moet alleen je baarmoeder er uit, eierstokken kunnen gewoon blijven zitten. En dan kom je dus niet in de overgang
Wendy schreef:Om van je menstruatie af te komen moet alleen je baarmoeder er uit, eierstokken kunnen gewoon blijven zitten. En dan kom je dus niet in de overgang