[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:07

kan ik wel even doen :j

Ik moet tong, tunnels,helix, septum, tragus, navel en vch gaan vervangen, godzijdank heb ik m'n 8 oorbellen uit _O-

Edit:

Afbeelding
Ik wil eigenlijk dit bloemetje terug maar dan is rose gold maar die website is al jaren uit de lucht :(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:41

_Friemel schreef:
Drunksheep schreef:
Jaaa ik heb ook alles roségoud op het moment, net als het bloemetje op m'n medusa :j maar mijn septum wil ik ook met een roségouden ringetje laten piercen.

Mocht hier niet, ook geen goud, heb nu namelijk alles goud daarom is m'n septum naar binnen geklapt want zilver staat niet in m'n gezicht :')

Hmm ik weet dat sommige piercers niet met plated gold piercen, maar solid gold zou geen probleem moeten zijn. Heb het voor mijn toekomstige daith ook gevraagd, omdat ik daar een solid roségouden driehoekje erin wil <3 zoals dit voorbeeld, maar roségoud dan:
Afbeelding

Ik heb maar 2 piercings, maar ziet er zo uit :D mijn bloemetje is roségoud en de blaadjes zijn opals en het midden is een zirkonia. Wel 'nep' hoor, het roségoud is wel echt.
Afbeelding

_Friemel

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:48

Nope, ook met solid niet, plated weet ik, ook niet titanium gekleurd zelfs. Diverse piercers een nee gekregen ongeacht de plek. Had te maken met het feit dat die niet steriel verpakt kwamen zoals een "nieuwe" piercing. Maar zal per piercer wel verschillen denk ik. Ach, ik vind het niet erg, de gezette piercing is toch tijdelijk.

Je bloemetje is van Anatometal he? Ik heb ze gezien :j Heb ook nog Tunnels op mn wishlist staan alleen twijfel ik omdat ik m'n oren graag gewoon simpel heb.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:59

Yes, wel besteld met 20% korting hoor... en via BodyArtForms, was zelfs mét eventuele invoerkosten goedkoper dan bij de shop zelf. Maar je moet er wel wat voor neertellen. Lijkt me in jouw geval een duur grapje haha!

Ik ben mijn oren aan het stretchen en wil er bij een mooi maatje Tawapa Lotus tunnels in <3 er is trouwens ook elke maand een 10% kortingscode voor AOP, weet niet of je dat wist?
Afbeelding

En ja gelukkig geneest een septum snel. Met mijn daith wil ik echt graag direct goud erin, dat moet zo lang genezen...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:02

Ik vind die tunnels zo gaaf! Zou ze zelf ook graag willen, maar ja geld he :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:08

Alleen wat direct zichtbaar is heeft het duurdere spul, mijn oren en tragus dus, rest is coated :j Rest zal dus ook coated rose gold worden.

Ik wil deze voor mijn septum:
http://www.venusbymariatash.com/jewelry ... tionId=468

_O_

Die tunnels vind ik ook mooi! alleen ik heb nu 12 mm en ze vallen dan over mn oren heen zeg maar..
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 11-03-16 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:09

Maria Tash <3 zoooooo mooi, maar zo duur. Net als BVLA.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:11

Drunksheep schreef:
Maria Tash <3 zoooooo mooi, maar zo duur. Net als BVLA.

BVLA :+: _O_

Voor mijn septum en oren vind ik het niet erg maar in mijn tong of vch stop ik geen duur spul. Alleen heb hier nog prachtige (handgemaakte) plugs en tunnels liggen vaak maar 1x gedragen omdat ik DF eyelets gewoon het mooist vind := Daarom die van Anatometal ook niet besteld want is gewoon dood zonde.. Voor mijn tragus en septum wil ik wel echt iets moois.

Ik wist trouwens niet van die korting, waar kan ik dat vinden? moet binnenkort weer bestellen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:15

Ik sta ook echt niet voor mezelf in als ik een septum - en daith - heb haha. Zoveeeeel mooie dingen, ugh. Mijn neus zit ook gewoon gold plated in. Maar als ik een septum heb komt er een mooi steentje in mijn nostril :)

Voor mijn medusa heb ik ook nog zoveel mooie dingen op mijn wishlist. Vooral dingen buiten mijn budget :Y)

Die korting is op het forum te vinden. Nu is de kortingscode VERSTOPEI.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:18

Oh ik heb wel echt áltijd hetzelfde in :j ik wissel echt zelden. Dat bloemetje voor mijn tragus kostte me ook 65 euro maar jaren gedragen, nu is hij toevallig uit omdat ik op 1.2mm zit en niet meer op 1.6mm. Nu ligt ie dus te verstoffen, samen met nog een echt gouden bloemetje _O- maar over het algemeen, als het zit zit het :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:20

Ik wissel af en toe wel, heb ook expres een tang gekocht zodat ik wat anders op mijn medusa kan draaien. Is niet zo heel veel moeite en ziet er gelijk weer even anders uit. Maar mijn roségouden sieraad blijf ik het mooist vinden en zit er dus het meeste in.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:31

Ja hij is wel erg mooi :j alleen het is niet "het" bloemetje voor mij *gaat verder op jacht*

Ik zou ook best zoiets willen maar dan véél kleiner voor in tragus en rose gold maar dat gaat hem niet worden :')

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:39

Haha ik ken je struggle! Ik vind bijvoorbeeld de bloemetjes van IS niet zo.

Vind dit soort dingetjes ook mooi in een tragus :j
Afbeelding

En BVLA <3 ook voor m'n medusa.
Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:51

mocht iemand een bloemetje (wel zilver) voor tragus zoeken (ik begreep dat ze moeilijk te vinden waren?) ze zijn nu te koop bij kruidvat. zelf geen ervarjng mee dus heb geen idee hoe die zijn, maar voor 8 euro heb je dus een bloemetje, voor de mensen die daar nog naar opzoek zijn

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:02

Afbeelding

Die heb ik er toevallig vanmiddag in gedaan!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:11

Zijn die bloemetjes bij de kruidvat 1.2 mm met een platte achterkant?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:14

Ooh die eerste is mooi Drunksheep <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:17

_Ekenna schreef:
Zijn die bloemetjes bij de kruidvat 1.2 mm met een platte achterkant?

Klopt, zijn labretjes. Je kan kiezen uit 8 of 10 mm lengte.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:21

tbis dat ik nog geen tragus heb, maar anders had ik hem ook gehaald!

twijfel nu heel erg.. word mn volgende een rook of tragus.

teagus stond als eerst op de planning, daarna werd het toch een lage helix. nu twijfel ik of ik de tragus nog eentje zal opschuiven of niet :+

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:23

Je kan m ook in bv je helix doen hoor!!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:27

echt? ohh misschien dat ik hem komende week wel ga halen dan!! vind hem wel heel leuk, en ik heb alleen knopjes met gewoon balletjes haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:28

Ik vind zoiets persoonlijk algauw te grof.
Maar... ik ben ook vh subtiele, heb liever een steentje van 2-3mm. :)
Neemt niet weg dat ik het vaak wel heel gaaf vind staan bij anderen trouwens.

Ik heb 2 setjes acrylic spiral tapers besteld; zwart en lichtgroen.
Elk setje bevat 6 paar in verschillende maten.
Nu nog wachten tot het binnen is en dan kan ik rustig aan gaan stretchen.
Heb nu nog 0,8 in m'n oren maar kan 1,2 met gemak indoen en met wat moeite lukt 1,6 ook nog wel al moet ik m'n oren dan echt wel even rust gunnen. :+

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:28

ohh ik heb nu een steentje van 6 mm en dat vind ik een mooie maat. dan zie je hem tenminste goed :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 23:49

Drunksheep schreef:
Yes, wel besteld met 20% korting hoor... en via BodyArtForms, was zelfs mét eventuele invoerkosten goedkoper dan bij de shop zelf. Maar je moet er wel wat voor neertellen. Lijkt me in jouw geval een duur grapje haha!

Ik ben mijn oren aan het stretchen en wil er bij een mooi maatje Tawapa Lotus tunnels in <3 er is trouwens ook elke maand een 10% kortingscode voor AOP, weet niet of je dat wist?
[ Afbeelding ]

En ja gelukkig geneest een septum snel. Met mijn daith wil ik echt graag direct goud erin, dat moet zo lang genezen...

Twijfel de twijfel, overal gesnuffeld en ik zag deze bij CF:

Afbeelding

Maar zie op de foto's dat Rosegold daar gewoon helaas niet mooi is en ik wil mijn gat zichtbaar :') kon niets spectaculairs vinden voor mijn tragus dus ik heb de Tawapa Lotus besteld en ik hou mijn septum en tragus dan simpel (septum rosegold click ring en tragus 3mm balletje)

Kan niet wachten *\o/*

Ze zouden zo moeten vallen bij mij, ik hoop het en anders moeten ze maar op Mplaats...
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:01

Aaaah goede smaak Friemel :)) ben benieuwd! Vind ze echt prachtig.

Je hebt ook een Lace Lotus/Lotus clicker van Tawapa hè. Erg mooi, maar niet simpel hehe.