Ik moet tong, tunnels,helix, septum, tragus, navel en vch gaan vervangen, godzijdank heb ik m'n 8 oorbellen uit

Edit:

Ik wil eigenlijk dit bloemetje terug maar dan is rose gold maar die website is al jaren uit de lucht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Drunksheep schreef:Jaaa ik heb ook alles roségoud op het moment, net als het bloemetje op m'n medusamaar mijn septum wil ik ook met een roségouden ringetje laten piercen.
Mocht hier niet, ook geen goud, heb nu namelijk alles goud daarom is m'n septum naar binnen geklapt want zilver staat niet in m'n gezicht
Drunksheep schreef:Maria Tashzoooooo mooi, maar zo duur. Net als BVLA.
Drunksheep schreef:Yes, wel besteld met 20% korting hoor... en via BodyArtForms, was zelfs mét eventuele invoerkosten goedkoper dan bij de shop zelf. Maar je moet er wel wat voor neertellen. Lijkt me in jouw geval een duur grapje haha!
Ik ben mijn oren aan het stretchen en wil er bij een mooi maatje Tawapa Lotus tunnels iner is trouwens ook elke maand een 10% kortingscode voor AOP, weet niet of je dat wist?
[ Afbeelding ]
En ja gelukkig geneest een septum snel. Met mijn daith wil ik echt graag direct goud erin, dat moet zo lang genezen...