Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_98 schreef:Jaaa dat valt op he
Vorig jaar ben ik op uitwisseling geweest naar Spanje. Het eerste wat mijn uitwisselingsstudente zei bij de kennismaking was: "You're so tall!"Ook leuk om jou te ontmoeten
Janine1990 schreef:Esmee_98 schreef:Jaaa dat valt op he
Vorig jaar ben ik op uitwisseling geweest naar Spanje. Het eerste wat mijn uitwisselingsstudente zei bij de kennismaking was: "You're so tall!"Ook leuk om jou te ontmoeten
Als je het bloed onder mijn nagels vandaag wilt halen...
Ik zeg dan altijd lekker sarcastisch: "No oliebol Sherlock."
In het buitenland word ik inderdaad ook veel aangestaard.
En wat hier ook gezegd wordt, onder de 1.80m tel je wat mij betreft niet mee als lange vrouw. Jezelf dan lang noemen, terwijl hier dames van 1.93m zitten... Is erg grappig![]()
Als ik meiden van 1.80m en groter zie, word ik altijd blij![]()
Froos, Zara is toch Spaans? Verklaart een hoop
Janine1990 schreef:Esmee, je hebt de lengte van de gemiddelde Nederlandse man (vrouw is volgens mij 1.67m)... Is niet gek dat je wordt aangestaard hoor![]()
Ymor schreef:Die tip van die boorden maken is inderdaad goed! Maar waar maak je dat dan van? Is dat erg ingewikkeld?
Donja schreef:die van 1.43 zijn dan wel klein (of nog heel jong), want over het algemeen zijn friezen ook nog langer dan de rest van de nederlanders...
Carr_friesje schreef:SindyKaya schreef:Heb mij net opgemeten en ben 1,76 ipv 1,75Nog groter
Had laatst ook een heel leuk truitje gekocht maar is helaas te kort bij mijn armen
Nog groter?
M'n vriend is 1.77 en die bestempel ik toch echt als klein
Denk dat voor de meiden 1.80+/1.85+ pas echt groot is. Vind mensen in daaronder niet echt groot. :
Ik heb vorig jaar 10 weken in Spanje gewoon i.v.m. stage, heb me kapot gelachen met dat kleine volk daar
Zat ik op het strand te chillen, komt zo'n spaans binkie van +- 1.70 stoer op me af stappen om wat te flirten.. Nou je had z'n kop moeten zien toen ik opstond.Hij was ineens niet meer zo stoer toen hij naast me stond en maar tot m'n schouder kwam.
SindyKaya schreef:Dat is voor iedereen verschillend
Ik ben het grootste meisje op school, groter dan mijn vriendinnen, groter dan mijn moeder en zus en ik ken maar een enkele hier in de buurt die groter zijn, echt maar een enkele.
Dus ja, ik voel mij groot en heb mij daardoor ook heel lang ongelukkig gevoeld.
Ik vind mij zelf wel lang en zal het daarom jammer vinden dat ik hier niet mee mag praten omdat ik niet ' aan jullie normen ' voldoe
_bokworst schreef:![]()
Janine, zooo vervelend he, van die verkopers. Zonde van zo'n leuke winkel![]()
Bij ons in het dorp zit een leuke winkel, la vida, en sinds kort werkt daar iemand die langer is dan ik. Toen ik daar kwam kon ze me dus ook de perfecte spullen aangevendaardoor 2 hele fijne (lange!) broeken kunnen kopen