Afkicken, wat is het moeilijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Re: Afkicken, wat is het moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 12:00

En toen nam het leven even een andere wending, wel een positieve gelukkig (als alles doorgaat)

Mijn moeder en stiefvader willen mij weg uit deze studio (wil ik zelf ook) en hebben voor mij hetgeen gevonden wat ik zelf al heel lang zoek.

Een leuk huisje, goed onderhouden, 2 slaapkamers en een tuin. Had foto's doorgestuurd gekregen van mijn moeder en ja, DIT is het. Maar de prijs? Als ik in een grote stad al niks anders kan veroorloven dan dit, hoe kom ik dan aan een huisje in de boerenbuiten? Blijkt dus dat ik achteraf maar 50 euro duurder uit ga zijn. Zaterdag mag ik komen kijken, als ik de mogelijkheid krijg om te huren, dan ben ik vanaf 1 maart weg hier.

Het leven lijkt mij echt toe te lachen momenteel :D Duimen jullie mee voor zaterdag?

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:13

Ik duim heel, heel, heel hard voor je mee! Zou zo ongelofelijk blij voor je zijn :D

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 12:23

Dank je :D

Wat nog een bijkomend voordeel is, is dat het niet zo ver bij mijn moeder vandaan is en dat dat de mogelijkheden op werk weer vergroot aangezien zij zoontje dan kan opvangen voor en na school en in de vakanties.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:32

Wauw, Poetser, dat zou geweldig zijn! Ik duim voor je dat het wat is!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:33

Wat een geweldig nieuws!!

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 12:49

Wat fantastisch! Hier draaien de duimen :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 13:31

wauw Poetser, wat een gave wending ! Ik ga heel hard duimen voor je. :j

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 23:41

super! ik duim mee.. ik gun het je zo poetser!

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 23:51

Oh wat heb jij een lieve moeder en stiefvader super dat ze je zo steunen!!

Hoop heel erg dat dit nieuwe plekje wat gaat worden zou een hele mooie stap zijn na afgelopen jaar lekker geheel opnieuw beginnen.

(En dan kan je stiefvader misschien regelmatig iets met je zoontje doen toch iets van een vader figuur voor hem wat hij zo graag wilt)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 13:55

Bedankt :)

Maandag weer een sollicitatie, hopelijk word het dit keer wel wat. Precies in de regio waar ik naar toe zou willen als ik verhuis en te combineren met de schooluren *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 17:19

En? Hoe is het zaterdag gegaan?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 18:42

Het huis is vrijdagavond afgezegd helaas, er was al een andere huurder gevonden. Een werkende mens krijgt natuurlijk voorrang, ik snap dat wel, maar dan moeten ze daar van in het begin wel eerlijk over zijn.

Vandaag op sollicitatie geweest, mag morgen op 2e gesprek komen en als dat positief is kan ik misschien deze week nog beginnen met werken. Hopen op goed nieuws dus. Dat zal het al een stuk gemakkelijk maken om een leuk huisje te vinden voor ons.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:43

Balen van het huis zeg Poetser...
Wel fijn dat je op 2e gesprek kan komen! Dat is al een positief iets!
Succes morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:00

poetser schreef:
Het huis is vrijdagavond afgezegd helaas, er was al een andere huurder gevonden. Een werkende mens krijgt natuurlijk voorrang, ik snap dat wel, maar dan moeten ze daar van in het begin wel eerlijk over zijn.

Vandaag op sollicitatie geweest, mag morgen op 2e gesprek komen en als dat positief is kan ik misschien deze week nog beginnen met werken. Hopen op goed nieuws dus. Dat zal het al een stuk gemakkelijk maken om een leuk huisje te vinden voor ons.

Dat zou het zeker makkelijker maken! Fijn voor je :j Jammer dat het huisje is afgezegd, maar misschien hoorde het dan wel niet zo te zijn. Voor hetzelfde geld is het volgende huisje op je pad veel en veel leuker! Lekker de ruimte voor jou en je zoontje!

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:42

Meteen al een tweede gesprek, dat klinkt positief! En een huisje, dat komt wel op z'n tijd. Jullie plekje moet nog langskomen :j

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:48

Wat jammer van het huis !
En super dat je al gelijk op tweede gesprek mag.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 20:58

Emmaa_ schreef:
poetser schreef:

Dat zou het zeker makkelijker maken! Fijn voor je :j Jammer dat het huisje is afgezegd, maar misschien hoorde het dan wel niet zo te zijn. Voor hetzelfde geld is het volgende huisje op je pad veel en veel leuker! Lekker de ruimte voor jou en je zoontje!

Daar heb je gelijk in. Hoe graag ik hier ook weg wil, ik zie er wel een beetje tegen op om zo'n grote stap te zetten zonder werk. Het is toch een financiële aanslag en nu heb ik wat meer tijd om alles op punt te zetten.

Verder iedereen bedankt :D Ben wel heel zenuwachtig. Eerder al bij hetzelfde bedrijf gesolliciteerd en na het eerste gesprek bedankt voor de moeite. Ik hoop er dus niet te hard op, of het scheelt dat het een ander kantoor is waar ik naar toe moet. Hopelijk kan ik dus morgen updaten dat dat stukje ook in orde is gekomen.

Verder ben ik intussen ook al flink geminderd met roken *\o/* Ik kom van 20 tot 30 sigaretten op een dag en zit nu nog aan 10. Ook daar ben ik aan aan het werk.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:06

Woehoe goed van je !

Hoe gaat het met je lijf ondertussen, gewoon fysiek ?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 07:45

Nog steeds veel problemen met mijn buik en conditie is 0,0, maar verder gaat het goed. Mijn nieren heb ik niet meer gevoeld en ook mijn energie is weer normaal (alhoewel ik tegenwoordig wel extreem vroeg slaap).
Ook in het koppie gaat het beter nu, het is makkelijker om alles op een rijtje te zetten.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 13:42

da's toch al een begin ! Hopelijk volgt mettertijd je buik ook. :(:)

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-16 17:25

Baan uiteindelijk niet gekregen. Moest bij iemand anders zijn vandaag en laat ik het erop houden dat ik een officiële klacht heb ingediend wegens discriminatie. Ze heeft het blijkbaar niet zo op Nederlanders. Pfff, moed houden zeggen ze dan, maar die moed begin ik nu toch te verliezen.

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:19

Huuuh, wat is dat nou! Belachelijk zeg :n En vertrouw op jezelf, jou baan met huisje komt nog!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:56

Oooh meen je dat ?? Wat een belachelijk mens was dat zeg. :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:38

poetser schreef:
Baan uiteindelijk niet gekregen. Moest bij iemand anders zijn vandaag en laat ik het erop houden dat ik een officiële klacht heb ingediend wegens discriminatie. Ze heeft het blijkbaar niet zo op Nederlanders. Pfff, moed houden zeggen ze dan, maar die moed begin ik nu toch te verliezen.

Mooi rot zeg! Maar goed dat je een klacht hebt ingediend! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 13:41

Ik geloof er geen zak van dat dat de daadwerkelijke reden is dat je niet aangenomen bent. Heeft ze niet gewoon iets anders gevonden en het afgeschoven op dat je Nederlander bent? Dat slaat toch werkelijk nergens op?! :n