Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:16

Dank je wel :)

Ik doe meestal 2x per dag. Het prikt in het begin heel even, maar dat is echt maar een paar seconden. Wel even een gaasje erover bij plekken waar kleding zit want het maakt wel vervelende vlekken. Als het is ingetrokken kan het gaasje er ook weer af. Het bevorderd het herstelvermogen van de huid. Ik heb het via bol.com besteld ;) Apotheek moet het wss ook bestellen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:50

Quir vind de wond ook ver open staan, vreemd dat ze dat zo laten of was dat gisteren nog niet zo?

sterkte vandaag :(:)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 11:26

Ja dat was gisteren ook al zo, nu zit er al weer een korstje op (die heeft ze er gisteren allemaal met grof geweld er af getrokken) en is t dus iets meer dicht nog. Vind de wonden er ook echt niet fijn uit zien en voelt al helemaal raar, heb er ook niet echt een goed gevoel over... Of eigenlijk gewoon helemaal niet. Ik weet alleen niet wat ik er mee moet, denk niet dat ik er zo veel mee kan?

In t ziekenhuis willen ze er ook niets mee doen, zolang t niet echt ontstoken is... Als we t niet vertrouwen kunnen we wel weer contact opnemen, maar wat dan...? Ze kunnen er ook niet echt iets mee doen toch.

Voorste wond is in een halve cirkel gesneden, maar het binnenste (t eilandje zeg maar) voelt echt aan alsof t af gaat sterven... Echt heel eng en naar gevoel/idee over. Ook z ziet t er maar raar uit en de kleur is ook niet helemaal normaal.

Haren net weer gewassen, ging bijna knock out van de pijn grr. Moest echt snel even gaan zitten.

Het zit me op dit moment allemaal even niet zo lekker. De pijn is weer veel heftiger en lijkt ook weer enorm toe te nemen, heb echt een slecht gevoel over die twee wonden op m'n hoofd en voel me gewoon ook echt beroerd/ziek. Twee nachten helemaal niet geslapen hebben zal ook vast niet helpen...

Nu maar beetje afleiding zoeken, boek lezen en borduren. Heb veel moeite om bij te blijven.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:37

En eisen dat je de chirurg aan de lijn krijgt zodat hij op de hoogte is?
Heb vaak het idee dat zulk soort problemen ergens in een map gestoken worden en de betreffende arts het niet eens te zien krijgt , tot het echt mis is.

Het is geen kleine operatie geweest en met je verleden van teveel hersenvocht ook best een reden om heel allert te zijn.
Snap ook echt niet dat de chirurg jullie niet heeft willen zien gisteren, wat een desintresse in zijn werk, alsof het een onstoken teen is die hij behandeld heeft.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 11:52

Ik vraag me af of mijn chirurg überhaupt wel wist dat wij er gisteren waren...

Aangezien het eigenlijk een hele fijne vent is die altijd goed naar me luistert en me ook altijd serieus neemt, als ik opgenomen ben komt hij ook altijd regelmatig even kijken en vragen hoe t gaat (andere chirurgen zie ik dat niet doen...). Als hij toevallig op de afdeling is kwam ie altijd direct even langs. Daarom denk ik dat hij t niet eens wist.

Nu heeft mijn eigen chirurg overigens alleen op woensdag middag poli.

Nouja ik kijk t vandaag nog maar weer even aan, m'n vriend houdt t ook goed in de gaten. Ik hoop gewoon heel hard dat t niet echt gaat infecteren. Hersenvliesontsteking zie ik niet zitten...
Ben ook blij als ik alle medicijnen af kan gaan bouwen, denk dat die een grote bijdrage hebben aan het beroerd en ziek voelen... Door alle pijnstillers ook echt stoned brr.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 12:00

Quir schreef:
Nu heeft mijn eigen chirurg overigens alleen op woensdag middag poli.

vanmiddag bellen dus

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 12:06

Precies, al is het maar voor overleg en app de foto's door!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 12:23

Ik kan best bellen, maar weet niet zo goed waar ik naar toe moet willen. Foto's kan ik wel door sturen, maar die komen dan bij de wond verpleegkundige en niet bij de chirurg.

Weet niet zo goed wat ik er mee kan en wil. Weer langs gaan heeft denk ik ook niet zoveel nut en die hele rit is voor mij ook best zwaar nog. Ook al is t alleen maar in de auto zitten, gewoon op een stoel zitten is op dit moment al erg zwaar (zeker nu ik me ook al niet goed voel). :(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 12:27

mss gewoon dit verhaal zo delen met hem en je zorgen uiten? Mss helpt het alleen al om het van je af te praten tegen iemand die jouw geval ook echt kent.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 13:22

Je zou eens contact kunnen opnemen met het Orbis ziekenhuis. Wellicht als second opinion. Ik vond het een heel prettig ziekenhuis iig :j Zitten in Geleen-Sittard 20 minuten van Maastricht.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 18:54

Even snel: Mijn vriend heeft net een MRI van mijn hoofd gemaakt...

De enorme pijn is in ieder geval wel verklaard, helaas(?). De rechter hersenkamer waar de drain in zit is helemaal dicht gevallen, de drain steekt in/door de wand tussen de hersenkamers naar de linker kamer en daar zit een bloeding.

Helaas zit het dus (helemaal) niet goed. Ook de wond gaat niet zo goed.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:55

Jeetje quir wat een tegenvaller! Wat zul jij balen! Maar ook niet gek dis dat je je zo slecht blijft voelen

En nu? Weer onder het mes?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:58

:(:) :(:) en nu?

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 18:58

Ik was al bang dat het niet goed zou zijn.
Jullie waren er beide niet gerust op.
Samen hebben jullie aardig wat medische kennis en het feit dat je iedere keer weer aangaf het zit voor mijn gevoel niet goed dat was toch wel een voorteken.

Hele dikke knuffel

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:03

Jeetje Quir ! Wat nu ? Terug naar Tilburg ?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:33

Pfff wanneer krijg je nu eens geluk. En dan heb je het nog mee dat je vriend dingen kan regelen aan onderzoeken als je op het ziekenhuis moet wachten...
Zie je nou wel vertrouw altijd je eigen gevoel als je denkt dat het niet goed zit. Hopelijk kunnen ze hier ook iets aan doen en je van de pijn af helpen.
Neem aan dat je weer op genomen gaat worden? Nu gewoon daar blijven tot je goed voelt ook al is thuis fijner als je eenmaal thuis bent duurt het zo lang voor ze ejw eer helpen.
Sterkte kanjer!!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:55

Quir, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen behalve dat ik je heel veel sterkte wil wensen en ik hoop zo dat deze ellende echt is mag op houden. Knuffel voor je!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:13

Even sprakeloos.... Lees elke update, en hoop elke dag dat het de goede kant op gaat. Maar zo slecht als dat het nu op de MRI blijkt had ik niet verwacht....
Heel heel heel veel sterkte en beterschap!!! En mocht je even stoom af moeten blazen, mijn pb box staat open.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:23

Neeeeeeeee |( |( |( wat ongelovelijk K #) U #) T :(:)

en nu? (vraag ik heel voorzichtig)

WithinGirl96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:41

jeetje.. ik ben helemaal sprakeloos..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 20:56

Sterkte Quir, ik ben ook al lang een meelezer en hoop elke keer dat geluk en gezondheid jouw kant opkomt. Heel veel sterkte!
Wat ben je een ongelooflijk sterk persoon met al die ellende :(
Als je het leuk vindt, wil ik wel een kaartje sturen, wat afleiding en hopelijk even een vrolijke noot tussendoor :)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:10

Pff Quir het houdt ook gewoon niet op he, heel veel sterkte, ik duim voor je! :(:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:17

Wat een poedersuikernieuws. Hoop dat je niet weer onder het mes hoeft. Nou alles beter dan zulke pijn.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:51

Oohh wat verrot Alice! Weer spreekt jouw pijn de waarheid. Je zei het toen nog; als ik zeg dat ik pijn heb, dan is dat ook echt zo. Echt rot nieuws, maar wel goed dat ne het nu weet. Dan kan er tenminste iets aan gedaan worden, ipv afwachten tot dat het minder wordt, want dat wordt het dan niet.
Jeetje, als jouw vriend geen arts was geweest...

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:04

Jeetje Quir, dat is écht niet best. Nu je niet van het kastje naar de muur laten sturen hè. Zorg voor een gesprek en evt oplossingen of besprekingen waar jij je in kan vinden en goed bij voelt. En je zeker niet weg laten sturen.

Sterkte.