[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:40

Ik wel eens ja, altijd gekloot gehad met dat kreng ^)

Ik heb afgelopen dinsdag opnieuw een neuspiercing laten zetten, bij een voor mij nieuwe shop. Super fijne service, prettige en kundige mensen en een fijn prijsje. Hij zit nu tenminste wel recht :D

Mars

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 16:38

Is heel normaal hoor de eerste tijd, mijn FH bloedt ook nog af en toe, die zit nu een week geloof ik.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 19:56

Met dit weer is je bloed ook wel wat dunner, zou ook een reden kunnen zijn. Zit ik net te denken :)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:19

Mijn helix is soms ook nog wat boos. Beetje geïrriteerd en soms lichtjes ontstoken. Vrolijk verder zeezouten en dan komt het wel goed denk ik :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:22

Hmm, ik heb mn hip surface afgeschreven :( :( heb er gelukkig geen last van maar bij de gaatjes schilfert er telkens huid weg dus binnenkort gaat hij er echt uit.. Weet alleen nog niet of ik hem er nu al uit haal of nog even laat zitten.

Tegen de tijd dat hij dan dicht is/geheeld ga ik toch maar voor 2 microdermals, wat ik in eerste instantie ook wou maar waar de eigenaar van de shop waar ik ben gepierct me vanaf heeft gepraat..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 12:53

Heb je er met je hip surface niet ontzettend last van dat je broek er achter blijft hangen? Of draag je alleen hele lage broeken? Ik vond mijn dubbele surface onder m'n sleutelbenen echt vreselijk.. Haar en kettingen bleven er altijd achter hangen.
Misschien dat als je 'm er nu haalt het wat mooier dicht groeit en je een minder opvallend litteken er aan over houdt.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:03

DWensink schreef:
Hmm, ik heb mn hip surface afgeschreven :( :( heb er gelukkig geen last van maar bij de gaatjes schilfert er telkens huid weg dus binnenkort gaat hij er echt uit.. Weet alleen nog niet of ik hem er nu al uit haal of nog even laat zitten.

Tegen de tijd dat hij dan dicht is/geheeld ga ik toch maar voor 2 microdermals, wat ik in eerste instantie ook wou maar waar de eigenaar van de shop waar ik ben gepierct me vanaf heeft gepraat..

Terwijl ze toch zegen dat dermals beter blijven zitten dan surfaces. Raar dat hij je daar vanaf gepraat heeft.
Ik hoop dat je met je dermals meer gelukt hebt! Ik ben dr nog altijd blij mee :)

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:05

Ik draad voornamelijk hele lage broeken ja, of hele hoge. Rijbroeken ook hele hoge. Tuurlijk wel eens last van gehad maar gelukkig minder dan verwacht.

Wauw, surface onder sleutelbeen vind ik ook ZO gaaf, ook al vaak over nagedacht.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:09

Shivatjuh01 schreef:
DWensink schreef:

Terwijl ze toch zegen dat dermals beter blijven zitten dan surfaces. Raar dat hij je daar vanaf gepraat heeft.
Ik hoop dat je met je dermals meer gelukt hebt! Ik ben dr nog altijd blij mee :)

Ja baal er achteraf ontzettend van. Zijn reden was dat het steentje vaak los kwam van het plaatje onder je huid en dat plaatje zou dan door je lichaam gaan 'zweven' en moest dan chirurgisch verwijderd worden.....

Edit: typefout
Laatst bijgewerkt door DWensink op 09-07-15 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:10

Wat is eigenlijk precies het verschil?

Of staat dat al ergens in het topic? :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:12

Skessa_ schreef:
Wat is eigenlijk precies het verschil?

Of staat dat al ergens in het topic? :=

Verschil tussen een MD en een surface?

Surface:
Afbeelding

MD:
Afbeelding

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:14

DWensink schreef:
Ik draad voornamelijk hele lage broeken ja, of hele hoge. Rijbroeken ook hele hoge. Tuurlijk wel eens last van gehad maar gelukkig minder dan verwacht.

Wauw, surface onder sleutelbeen vind ik ook ZO gaaf, ook al vaak over nagedacht.

Ah ok! Ik draag niet graag hele lage of hele hoge broeken, dus een hip surface gaat 'm dan niet worden voor mij. :D
Vond m'n surfaces onder m'n sleutelbenen ook heel gaaf staan ja en baal er wel een beetje van dat ik ze er uit heb gehaald, maar ze bleven maar irriteren doordat m'n haren er steeds achter bleven hangen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:17

Thanks!

Zon surface lijkt me minder prettig :=

Mijn tragus is echt heel lief trouwens! Heb er totaal geen last van, kan er op slapen etc. Kan me van die Helix alleen maar ellende herinneren :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:24

DWensink schreef:
Ja baal er achteraf ontzettend van. Zijn reden was dat het steentje vaak los kwam van het plaatje onder je huid en dat plaatje zou dan door je lichaam gaan 'zweven' en moest dan chirurgisch verwijderd worden.....

Een MD kan niet zweven, want deze groeit vast onder je huid. Een skindiver zou dan eerder kunnen zweven, omdat deze geen gaatjes in het plaatje heeft om vast te groeien, maar het lijkt mij heel sterk dat dat kan/gebeurt. Als je een NFC chip laat plaatsen gaat deze ook niet door je lichaam zweven..

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 15:44

_Ekenna schreef:
DWensink schreef:

Een MD kan niet zweven, want deze groeit vast onder je huid. Een skindiver zou dan eerder kunnen zweven, omdat deze geen gaatjes in het plaatje heeft om vast te groeien, maar het lijkt mij heel sterk dat dat kan/gebeurt. Als je een NFC chip laat plaatsen gaat deze ook niet door je lichaam zweven..

Dat heeft die jonge die mijn tepelpiercing heeft gezet dus ook gezegd...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:08

_Ekenna schreef:
Vond m'n surfaces onder m'n sleutelbenen ook heel gaaf staan ja en baal er wel een beetje van dat ik ze er uit heb gehaald, maar ze bleven maar irriteren doordat m'n haren er steeds achter bleven hangen.

Das balen, ik heb er 2 links onder mn sleutelbeen maar echt totaal geen last van mn haar dat er in hangt. Terwijl ik toch redelijke lengte heb (tot mn bh bandje)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:33

Jij hebt MD's onder je sleutelbeen toch? Ik had er twee surfaces onder. Surfaces genezen minder snel/goed en omdat ik m'n haar nooit vast draag kreeg het nooit echt de kans om te genezen, omdat het dus steeds wat bleef hangen. :)

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 16:48

_Ekenna schreef:
DWensink schreef:

Zo'n chip zal wel kunnen denk ik, een chip in een hond bv kan ook 'verschuiven' (bij onze hond zat ie totaal niet meer waar die gezet was, zo'n 20cm verderop)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 17:16

Oja dat is waar ook, niet aan gedacht!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 18:43

_Ekenna schreef:
Jij hebt MD's onder je sleutelbeen toch? Ik had er twee surfaces onder. Surfaces genezen minder snel/goed en omdat ik m'n haar nooit vast draag kreeg het nooit echt de kans om te genezen, omdat het dus steeds wat bleef hangen. :)

Oh sorry, ik dacht dat jij ook MDs had. Hoe dan ook altijd balen als je noodgedwongen een piercing weg moet halen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 01:13

Mijn helix is enoooorm ontstoken! Al sinds gistermiddag toen ik ging slapen (nachtdienst) is hij gaan kloppen en nu ik op werk ben is hij echt verschrikkelijk opgezwollen. Kan ik er nu op werk nog wat mee doen? Iemand tips?
Ben pas over 10 uur klaar..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 06:26

Opletten dat je staafje nog lang genoeg is. Verder kan je daar niks aan doen, gewoon wachten tot het weer over is. Waarschijnlijk heb je er verkeerd op gelegen.

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:00

Hoe lang duurt het voordat de zwelling weg trekt bij een nieuwe piercing? Ik heb een forward helix laten zetten en deze zit er morgen 3 weken in. 1 week na het zetten is het rond de piercing op gaan zetten, maar verder was en is het nog steeds rustig en niet pijnlijk.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:01

Winna schreef:
Hoe lang duurt het voordat de zwelling weg trekt bij een nieuwe piercing? Ik heb een forward helix laten zetten en deze zit er morgen 3 weken in. 1 week na het zetten is het rond de piercing op gaan zetten, maar verder was en is het nog steeds rustig en niet pijnlijk.

Een forward helix is een kraakbeenpiercing en daarvoor geldt dat de genezingstijd ongeveer 6-9 maanden is
Dus dat duurt nog even

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:05

Zwelling is bij mijn industrial toch wel al even weg, zit nu 9 weken. Wel nog een vochtbuitje en gevoelig, maar wat wil je haha :P