Ik heb afgelopen dinsdag opnieuw een neuspiercing laten zetten, bij een voor mij nieuwe shop. Super fijne service, prettige en kundige mensen en een fijn prijsje. Hij zit nu tenminste wel recht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DWensink schreef:Hmm, ik heb mn hip surface afgeschreven![]()
heb er gelukkig geen last van maar bij de gaatjes schilfert er telkens huid weg dus binnenkort gaat hij er echt uit.. Weet alleen nog niet of ik hem er nu al uit haal of nog even laat zitten.
Tegen de tijd dat hij dan dicht is/geheeld ga ik toch maar voor 2 microdermals, wat ik in eerste instantie ook wou maar waar de eigenaar van de shop waar ik ben gepierct me vanaf heeft gepraat..
Shivatjuh01 schreef:DWensink schreef:Hmm, ik heb mn hip surface afgeschreven![]()
heb er gelukkig geen last van maar bij de gaatjes schilfert er telkens huid weg dus binnenkort gaat hij er echt uit.. Weet alleen nog niet of ik hem er nu al uit haal of nog even laat zitten.
Tegen de tijd dat hij dan dicht is/geheeld ga ik toch maar voor 2 microdermals, wat ik in eerste instantie ook wou maar waar de eigenaar van de shop waar ik ben gepierct me vanaf heeft gepraat..
Terwijl ze toch zegen dat dermals beter blijven zitten dan surfaces. Raar dat hij je daar vanaf gepraat heeft.
Ik hoop dat je met je dermals meer gelukt hebt! Ik ben dr nog altijd blij mee
DWensink schreef:Ik draad voornamelijk hele lage broeken ja, of hele hoge. Rijbroeken ook hele hoge. Tuurlijk wel eens last van gehad maar gelukkig minder dan verwacht.
Wauw, surface onder sleutelbeen vind ik ook ZO gaaf, ook al vaak over nagedacht.
DWensink schreef:Ja baal er achteraf ontzettend van. Zijn reden was dat het steentje vaak los kwam van het plaatje onder je huid en dat plaatje zou dan door je lichaam gaan 'zweven' en moest dan chirurgisch verwijderd worden.....
Edit: typefout
_Ekenna schreef:DWensink schreef:Ja baal er achteraf ontzettend van. Zijn reden was dat het steentje vaak los kwam van het plaatje onder je huid en dat plaatje zou dan door je lichaam gaan 'zweven' en moest dan chirurgisch verwijderd worden.....
Een MD kan niet zweven, want deze groeit vast onder je huid. Een skindiver zou dan eerder kunnen zweven, omdat deze geen gaatjes in het plaatje heeft om vast te groeien, maar het lijkt mij heel sterk dat dat kan/gebeurt. Als je een NFC chip laat plaatsen gaat deze ook niet door je lichaam zweven..
_Ekenna schreef:Vond m'n surfaces onder m'n sleutelbenen ook heel gaaf staan ja en baal er wel een beetje van dat ik ze er uit heb gehaald, maar ze bleven maar irriteren doordat m'n haren er steeds achter bleven hangen.
_Ekenna schreef:DWensink schreef:Ja baal er achteraf ontzettend van. Zijn reden was dat het steentje vaak los kwam van het plaatje onder je huid en dat plaatje zou dan door je lichaam gaan 'zweven' en moest dan chirurgisch verwijderd worden.....
Een MD kan niet zweven, want deze groeit vast onder je huid. Een skindiver zou dan eerder kunnen zweven, omdat deze geen gaatjes in het plaatje heeft om vast te groeien, maar het lijkt mij heel sterk dat dat kan/gebeurt. Als je een NFC chip laat plaatsen gaat deze ook niet door je lichaam zweven..
_Ekenna schreef:Jij hebt MD's onder je sleutelbeen toch? Ik had er twee surfaces onder. Surfaces genezen minder snel/goed en omdat ik m'n haar nooit vast draag kreeg het nooit echt de kans om te genezen, omdat het dus steeds wat bleef hangen.
Winna schreef:Hoe lang duurt het voordat de zwelling weg trekt bij een nieuwe piercing? Ik heb een forward helix laten zetten en deze zit er morgen 3 weken in. 1 week na het zetten is het rond de piercing op gaan zetten, maar verder was en is het nog steeds rustig en niet pijnlijk.