Het was helaas een emotionele week (hond in geslapen) dus de full body workout word hem niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loose schreef:Knap trouwens dat je 10 push-ups kan.
Ik probeer het altijd wel en ga dan niet zo diep, en dan ga ik op den duur altijd op m'n knieën over.
Wat voor een heb je gekocht trouwens laughterline? Ik heb deze:
[ Afbeelding ]
En simpele BH:
[ Afbeelding ]
Ik heb nu wel zin om meer sportkleren te kopen. Bij sportkleren mag je gewoon in allemaal verschillende pipokleurtjes rondlopen, veel leuker eigenlijk dan gewone kleding.
Als ik bij week 12 ben mag ik van mezelf mooie sportschoenen.
Paula: Haha ja dat vraag ik me ook wel eens af. Nu na 6 weken zag ik eindelijk mijn eerste vooruitgang, een strakkere buik.(ik heb trouwens een instagram account waar ik voor mezelf die vooruitgangfoto's wil bijhouden, als iemand het wil zien kan ik m'n account wel doorgeven
)
sologirl schreef:Kan je ook fietsen ipv wandelen? Als LISS zeg maar.. Ik wil voor mijn knietjes ook iets minder belastend werk doen.
Doen jullie trouwens ook drie keer LISS + drie keer kracht + een keer stretch per week?
Marjoleinn schreef:Ik meld me ook!
Heb gisteren w1d2 gehad. Ik tennis ook nog dus als ik ga tennissen tel ik dat als LISS tussen de resistance trainingen door.
Spierpijn is wel goed te voelen haha, maar ben erg benieuwd hoe de vooruitgang over 4 weken is!
Doen jullie allemaal 3x resistance in de week? Gezien die optioneel is? Twijfel daar nog wat over qua tijd..
Annetje schreef:Ik ben even kwijt wat wat Is.LISS Is wandelen toch?
Ik doe alleen de oefeningen, Is dat dan resistence? Wat Is dan HITT?
Loose Ik heb een account aangemaakt en volgens mij volg ik je nu en heb ik op je foto's gereageerd.
Mies schreef:Renee schreef:Oke dames ik heb besloten te gaan stoppen met KI, in week twee voel ik alweer mijn knie blessure opspelen (omdat er een hoop spring oefeningen zijn). En als ik dat moet gaan aanpassen kan ik net zo goed een nieuw trainingsschema maken en is KI dus overbodig
Ah jammer! Ik heb ook een knieblessure (pees). Dus hier was ik ook al bang voor ..
laughterline schreef:sologirl schreef:Kan je ook fietsen ipv wandelen? Als LISS zeg maar.. Ik wil voor mijn knietjes ook iets minder belastend werk doen.
Doen jullie trouwens ook drie keer LISS + drie keer kracht + een keer stretch per week?
Fietsen kan ook volgensmij, dat doe ik tenminsteMaar ik denk dat wandelen minder slecht is voor je knieen dan fietsen