Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:10

xSannee schreef:
http://www.freyalingerie.nl/lingerie/es ... lour=black
Deze volgens mij,

Ik denk dat ik blind ben, maar als ik op die site 60 + C aan klik kom ik maar op 1 model uit?

Ja de Deco dus, die zat echt niet fijn bij mij.

Die heb ik ook gehad en ik vond hem ook inderdaad niet fijn.

WillBokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:59

Nou gistere bh's wezen passen en het is ook nog waar! :')
Dan ga je toch even twee cupmaten omhoog!
Ben benieuwd hoe de bh's zitten als ik ze wat langer aan heb.

Sheran

Re: Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:31

Deco vind ik zelf wel heel fijn. Gelukkig zijn er ook nog heel veel andere van Freya die me passen, want ik heb wel D+. C is inderdaad lastiger, ik denk dat ze vinden dat je dan wel tienertopjes aan kan.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 21:27

Ik heb BH maat 70D, vorig weekend maar gelijk een nieuwe BH gekocht dus.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:13

Corelli schreef:
Blacky94 schreef:
Achteraf had ik even een andere kleur moeten pakken maar ik was specifiek op zoek naar een witte tshirt bh en daar hadden ze geen 70E meer van maar denk dat die ook nog wel eens had kunnen passen want 70D was kwa cup te klein..

Onder een wit shirt is een rode BH onzichtbaar, geen witte :) Geen grapje!

Dat heb ik idd vaker gehoord maar ik draag zo goed als nooit witte shirtjes :P
Maar heb wel wat andere licht(er) gekleurde shirtjes dus dan vind ik het wel handig :)

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:32

After Eden heeft ook veel 65 maten online :).

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 23:27

Op Zalando heb ik veel 65C BH's gevonden. Ben zo benieuwd, dat ik er binnenkort wsl eentje bestel :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 10:39

Ik heb de maten (zowel in inch als in cm), hoe nu verder? Snap het niet helemaal denk haha. Wie helpt mij verder?

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:01

Hier ergens in het topic staat een link waar je de maten kunt invullen, dan berekent deze je bh-maat. Zit even onhandig op mobiel, anders had ik die link voor je geplakt. :P

Heb gisteren in de winkel een 60E gekocht en deze zit perfect! Was de enige die ze hadden en hij was in de aanbieding. :D ga vanaf nu maar online bestellen denk ik. Meisje in de winkel zei dat als ik dit merk goed paste, dat de deco lijn van Freya ook goed past.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:37

Maar hoe zit het dan met de vorm? Ik draag namelijk niet de gangbare vorm, omdat ik voller onder ben, dan boven en dan zit er boven niets en steekt mijn BH uit. Hierdoor draag ik balconettes of soms een plunge. Maar de gangbare normale vorm kan ik echt niet aan. De cups sluiten nooit aan, welke maat ik ook neem. Ik heb normaal nu trouwens een 75B of 70C, maar vind 75B lekkerder zitten.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 20:47

ElineS schreef:
Maar hoe zit het dan met de vorm? Ik draag namelijk niet de gangbare vorm, omdat ik voller onder ben, dan boven en dan zit er boven niets en steekt mijn BH uit. Hierdoor draag ik balconettes of soms een plunge. Maar de gangbare normale vorm kan ik echt niet aan. De cups sluiten nooit aan, welke maat ik ook neem. Ik heb normaal nu trouwens een 75B of 70C, maar vind 75B lekkerder zitten.

Hoe bedoel je je vraag? Of de vorm ook iets te maken heeft met de (nieuwe) maat? 'Gangbare' cups zaten bij mij ook open boven. Dit is met mijn nieuwe maat echt stukken minder. Waardoor ik ook cups pas die gangbaar(der) van vorm zijn. Maar vorm van de cup is alsnog heel belangrijk.

@denise dat is nog eens mazzel hebben :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:51

Ik heb me er ook eens aan gewaagd :')

Begonnen bij de Hunkemoller meter, die gaf mij 75AA. Toch een beetje beledigd :') Normaal draag ik 75C. Toen deze meting gedaan en ik kom uit op 75D! Niet zo'n heel groot verschil dus. Maar waar hunkemoller mee bezig is.. AA, dan zou ik zowat plat moeten zijn :')

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 20:59

Dan ga ik vast in de min. :')

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:01

Marit schreef:

Begonnen bij de Hunkemoller meter, die gaf mij 75AA. Toch een beetje beledigd :') Normaal draag ik 75C. Toen deze meting gedaan en ik kom uit op 75D! Niet zo'n heel groot verschil dus. Maar waar hunkemoller mee bezig is.. AA, dan zou ik zowat plat moeten zijn :')

Die meter klopt idd niet, ik kwam op 70AA daar :+ .

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:26

hunkemoller, tja :+
Neverever nooit meer voor bhs daar haha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 21:34

Marit schreef:

Zeker weten dat je op 75 uitkomt bij deze meter?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:41

Geryon schreef:
ElineS schreef:

Hoe bedoel je je vraag? Of de vorm ook iets te maken heeft met de (nieuwe) maat? 'Gangbare' cups zaten bij mij ook open boven. Dit is met mijn nieuwe maat echt stukken minder. Waardoor ik ook cups pas die gangbaar(der) van vorm zijn. Maar vorm van de cup is alsnog heel belangrijk.

"

Ja, dat bedoel ik, het is allemaal wel leuk de maat, maar vorm is ook belangrijk. Maakt mij niet uit welke maat ik aan heb (en heb serieus elke maat zowat geprobeerd, ook omdat ik deze methode al kende), maar alsnog vult het niet van boven. Pas nu ik dus een andere vorm aan heb, staat het boven niet meer open en sluit het netjes aan. Maar het zit niet heel comfi. En ik heb eigenlijk ook niet nog andere maten geprobeerd in deze vorm. Dus misschien maar meten en kijken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:43

Geryon schreef:
Marit schreef:

Ik meet 77 cm, dus dat is 75 denk ik dan? Of toch 70?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:48

Je moet er toch 10 cm vanaf halen? Dan kom je op 65/70 uit denk ik.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:54

Oh echt? Oh goed om te weten.. Ik draag mn bh's nu vrij los altijd, dat ben ik wel gewend maar ik zal een 70 dan eens proberen..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:55

Marit schreef:
Geryon schreef:

Ik meet 77 cm, dus dat is 75 denk ik dan? Of toch 70?

Ga maar voor 70! (ik heb 72/73 en draag nu 70, veeeeeeel te wijd... ben denk ik blij als ik straks 65 om heb)
Dus dan kun je beter kijken naar 70E (is 'n mooie maat hoor, jaren gehad haha) of vul je getalletjes even in op http://www.brasizecalculator.eu

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 21:56

ElineS schreef:
Geryon schreef:

"

Ja, dat bedoel ik, het is allemaal wel leuk de maat, maar vorm is ook belangrijk. Maakt mij niet uit welke maat ik aan heb (en heb serieus elke maat zowat geprobeerd, ook omdat ik deze methode al kende), maar alsnog vult het niet van boven. Pas nu ik dus een andere vorm aan heb, staat het boven niet meer open en sluit het netjes aan. Maar het zit niet heel comfi. En ik heb eigenlijk ook niet nog andere maten geprobeerd in deze vorm. Dus misschien maar meten en kijken.

Ik zou inderdaad andere maten proberen in die vorm. Misschien kan het veel fijner gaan zitten. In deze link zie je een meisje die veel baat heeft bij de vorm én een veel grotere maat. http://www.venusianglow.com/2013/03/mus ... s-bra.html

Marit, met 77 kom je uit op een maat 65. Als ik jou was zou ik eens een 65D en 70D proberen als je huidige bh's mooier/beter kunnen zitten. :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:21

Oh 65 zelfs! Wauw. Dat had ik niet gedacht :') Ik ga dinsdag even langs dan bij de Hunkemoller om te passen.. Al vind ik dat een snert winkel want ze rukken altijd die gordijntjes open om te helpen terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan heb :+

Ik heb opzich het idee dat mijn huidige BH's prima zitten, al weet ik wel van mezelf dat het rugbandje altijd erg los zit bij mij, omdat ik dit wel prima vind. Maar ik ga es passen, en dan kan ik ook eens in iets moois investeren!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:29

65 hebben ze bijna niet bij Hunkemoller.

Ben echt helemaal klaar met die winkel, kan er niks aan doen _O-

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:32

Deijs schreef:
65 hebben ze bijna niet bij Hunkemoller.

Ben echt helemaal klaar met die winkel, kan er niks aan doen _O-

Heb jij inmiddels al ergens onze maat weten te scoren? :))

Hunkemoller heeft inderdaad maar een zeer beperkt aantal modellen in 65.
65 hebben ze bij de betere lingeriewinkel wel regelmatig.