Marloez schreef:Het is heel duur om gezond te eten. Zelfs groenten id winkel zijn bespoten met gif, door het brood zit broodverbeteraar en allerlei andere meuk waardoor je ook eerder overgewicht krijgt.
Ik zou zelf wel alles bij lokale boerderijen willen kopen, die kleinschalig hun groenten verbouwen en hun dieren houden. Maar ik heb geen auto en niet genoeg geld hiervoor.
Nou heb ik geen aanleg om aan te komen maar ik weet wel dat dit veel invloed heeft bij mensen met overgewicht.
Ad andere kant, als je kijkt naar schilderijen van vroeger door de eeuwen heen, dan waren de mensen bijna altijd wel wat steviger -zeker de vrouwen- dan in onze tijd nu. Het algemene ideaalbeeld van de vrouw in deze tijd vind ik erg mager.
https://www.youtube.com/watch?v=Xrp0zJZu0a4
Dit is een filmpje met het schoonheidsideaal door de millennia heen. Best leuk om te zien hoe het verandert.
? Het zou me niet verbazen wanneer dat niet zo is.
suikers staan er op. Maar vaak onder andere benamingen. Er zijn genoeg mensen die niet weten wat die namen inhouden... dus alsnog staat t 'verborgen'. Vaak denken mensen dat iets gezond is, terwijl het dan helemaal niet zo is. Natuurlijk zijn er ook mensen die het niet bekijken.. tja. Dat is altijd met kleine lettertjes
Ik doelde op de mensen die wel moeite doen om af te vallen en dus net zoals jij en ik eten (je omschrijving qua etensstijl komt aardig overeen met die van mij) maar toch dik blijven omdat zij meer aanleg hebben en/of gevoeliger reageren op deze stoffen.