Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:03

Ik doe vandaag een niet te zware training, denk vergelijkbaar met gisteren. Een crossfit dagschema, 8min tabata en een 1song workout. Dan is het wel weer voldoende.
Toestraks paar nieuwe sportbh's gekocht, yay. Hema had felle kleurtjes, vond ik erg leuk *\o/*

Wat voor sportkleding hebben jullie?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 18:54

Ik ga zo naar aquafitness. Even eten en dan weg. :-)

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 19:30

ik heb een hele toffe broek (en kei duur) maar die zit toch te strak in mijn taille dus ligt in de kast.
verder een lange broek zwart glimmend (eigenlijk een loopbroek) van de hema en een over de knie broek van de decathlon. verder veel shirtjes van decathlon.

ik ga me er zo maar weer eens in hijsen. eerst onder de zonnebank en dan uurtje cardio/kracht.
morgen een vrije dag, wil om 9 uur gaan bodypumpen aangezien ik zaterdag wedstrijd heb en dan niet kan.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:49

Ik heb afgelopen week twee strakke broeken gekocht maar durfde ze niet aan. Maandagavond was ik doodop, maat toch de donkergrijze met figuurtjes aangetrokken en gegaan. Hoofdpijn tijdens funxtion, gelukkig rond het einde, heb de les wel afgemaakt maar heb daarna dus niks meer gedaan.

Ik ben blij dat ik de broek durfde aan te trekken, ondanks dat ik door mn vriend en de 2 oudste ben uitgelachen. Hij zit heerlijk en de jongste vond niet alleen mijn broek maar ook mij prachtig:-)

Vandaag niet gaan paardrijden (last van lies) maar 1,5 u fitness gedaan. Ook weer in een nieuwe broek, voelt goed:-)

Ben ook een kg afgevallen, hoera! Buikspieroefeningen kon ik ook beter volhouden, merkte echt verbetering, had ook meer energie, dat scheelt natuurlijk ook.

Vrijdagochtend (met maatje) les funxtion, daarvoor crosstrainer of roeien half uur ervoor en erna en dan zondag weer.
Ik ben er weer:-):-)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:51

Yay, goedzo mama3!! Zodra je verschil gaat zien wordt het verslavend vind ik, haha

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:34

goedzo mama3!
en wat superschattig van je jongste <3

ik heb vandaag een blender gekocht. kan ik smoothies met kwark maken. denk dat een beetje meer eiwitten voor mij geen kwaad kan.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:40

Al die termen :Y) Ik lees voorlopig nog even mee. januari denk maar inschrijven bij een sportschool.
:)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:51

Ik heb echt 10 recepten om te ontbijten met een smoothie. Maar op een of andere manier staat het me tegen om te proberen...

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:57

secricible schreef:
Ik heb echt 10 recepten om te ontbijten met een smoothie. Maar op een of andere manier staat het me tegen om te proberen...

zal ik ze voor je uitproberen? :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:17

De kop is er af!! Eerste groepsles overleefd! Nu morgen de spierpijn nog ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:26

Dit is mijn lijst met ontbijtjes om nog te proberen, haha. Misschien ter inspiratie voor anderen ;)
Op dit moment ontbijt ik meestal met yoghurt, diepvriesfruit en wat muesli. Soms ook joten. Zo rond de kerstdagen ben ik slecht in boodschappen doen dus is het altijd wat behelpen :o

[quote]
http://www.lekkerensimpel.com/2014/05/1 ... ight-oats/
http://uitpaulineskeuken.nl/2014/03/app ... -oven.html
http://www.welke.nl/photo/chinky_n/Snel ... 1391675316
http://www.lekkerensimpel.com/2014/10/2 ... havermout/
http://www.domesticate-me.com/vegan-pea ... ight-oats/
http://www.beginspiration.nl/chocolade-havermout/

Overige ontbijt
http://www.francescakookt.nl/ontbijten- ... n-yoghurt/
http://www.ilovehealth.nl/recept-choco-mug-cake/
Banaan havermout pannenkoekjes met kwark en fruit

Ontbijt smoothies
http://www.teskuh.nl/2014/02/14/mijn-fa ... tsmoothie/
Ijs-bessen-yoghurt-banaan-havermout
Groene smoothies banaan/spinazie/fruit/yoghurt/graan
http://www.beginspiration.nl/chocolade-milkshake/
[/quote
Inspiratie van jullie kant en lekkere ontbijtrecepten zijn trouwens heel welkom!!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:52

Mijn oudste lust geen fruit maar wel smoothies (van fruit), bedankt voor de reminder, iets voor onder de kerstboom.

De termen moet ik ook altijd even googelen hoor MaritB (terwijl sommige op mn eigen workout staan haha)

Wat goed dat je de eerste stap hebt gezet Manzano, ik had na de eerste spinningles zoveel spierpijn dat traplopen (4 verdiepingen) een no go was. Maar na een sportschool bezoekje gek genoeg de spierpijn eruit gewerkt. Dus mocht je last krijgen morgen of overmorgen, gewoon nog een keer gaan:-)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 23:54

Sorry voor binnenvallen -O-

Ik ben sinds kort begonnen bij fit 4 Free zijn er mensen uit Almere die daar heen ga. Of mensen die buiten sporten, naast hardlopen ? Dus zeg maar cardio ?? Ben altijd alleen en kan geen inspiratie meer vinden om te gaan

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 00:02

Woon niet in Almere, maar bij onze sportschool geven ze ook bootcamps buiten, misschien is dat iets voor je?

En zet de stap, gewoon gaan!! Zet doelen voor jezelf dan ben je meer gemotiveerd. En niet op de bank gaan zitten savonds. Dat is bij mij de echte dooddoener. Zodra ik erop zit ga ik er niet meer af. Ik blijf dus wat langer aan tafel, rommel wat en pak dan mijn spullen en ga (ik heb me deze week herpakt)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 00:12

Ik kan alleen overdag heb wel geïnformeerd enzo maar is me te prijzig die bootcamps heb helaas niet zoveel centjes.

Ik ga nu 1 x pw maar verveel me na 40 min en heb dan m'n bbb lijstje afgewerkt.
Zie ook geen resultaat na een goede 2 maanden daarom ook behoorlijk geen zin om te gaan

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 00:26

Die termen lees ik een soort van overheen. :')
Ik kan er ook niet zoveel mee namelijk en ik sport toch weinig in de zaal al wil ik het wel meer gaan doen hoor.

Qua kleding heb ik niet zulke dure kleding, vooral decathlon spul.
Ik heb een periode veel gesport en nu zit ik weer op 4 keer per week dus ik heb wel vrij veel daarom.
Zo heb ik iets van 3/4 broeken, twee strakke 3/4 loopbroeken voor het spinnen en een lange loopbroek voor koud weer. Shirts enzo heb ik ook allemaal bij de decathlon vandaan, enkel schoenen niet.
Die heb ik van Saucony, helaas nog amper op kunnen lopen door mijn benen. -O-
Ik hoop dat ik het op kan gaan pakken binnen een paar weken maar ik moet ook weer verder met behandelen, en dan zal het wel weer kaa uu tee zijn met die benen. -O-

Vanavond aquafitness was wel weer lekker, invaller deze keer maar ook wel eens leuk.
Ging ook erg goed weer, nu dag drie op een rij, morgen nog een keertje en dan drie dagen niks.
Of misschien dat ik nog ergens een rondje ga hardlopen, maar dat moet ik eerst zien..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 07:03

SternPhoto schreef:
Ik kan alleen overdag heb wel geïnformeerd enzo maar is me te prijzig die bootcamps heb helaas niet zoveel centjes.

Ik ga nu 1 x pw maar verveel me na 40 min en heb dan m'n bbb lijstje afgewerkt.
Zie ook geen resultaat na een goede 2 maanden daarom ook behoorlijk geen zin om te gaan

Ooit gedacht om te stoppen met ellenlange saaie cardiotraining en over te stappen op bijvoorbeeld krachttraining?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:34

Welkom Elvira :) idd stoppen met cardio em krachttraining erbij gaan doen!! Daarnaast eet patroon onwijs belangrijk en denk niet dat 1x pw genoeg is

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:38

Welkom Elvira!!
1x per week om echt verbetering te zien is niet genoeg, al is het natuurlijk al goed dat je wel 1x per week gaat :j

Ik heb ook 2 decathlon broeken maar vind ze eigenlijk niet echt fijn vergeleken met mijn Nike broeken, dus heb ze echt alleen aan als de rest in de was zit.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:44

2 maanden 1x per week is natuurlijk maar iets van 8/9 keer 40 minuten. Daar ga je niet zo'n spectaculair verschil van zien. Daarnaast zit een groot aandeel ook in je voeding, en is heel veel cardio ook niet alles :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:47

Spiertje verrekt dinsdag met paaldansen dus gisteren even overgeslagen... Zo naar gym en vanavond paaldansen en daarna uit met vriendinnen... Ik kan morgen niet meer lopen voorspel ik :))

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:48

Ojee hihi, wel goed bezig Gianti :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:56

Gister wel lol gehad op de sportschool....... had een proefles (gratis). Dus moest even wat gegevens doorgeven. Bleek ik al in het systeem te staan van heel lang geleden. Ben ooooooit ingeschreven geweest idd, maar wist neit dat het dezelfde keten was. Ben toen letterlijk 1x geweest.
Wij even terug kijken, ben ik ingeschreven geweest van feb.2010 tot april 2011 hahahaa. Dus ze hebben al genoeg aan me verdiend :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:58

Trouwens gisteren naar sport diëtiste geweest!! Wat een toffe vrouw!! Kwa innamen zou ik voldoende moeten zitten.. Maar omdat ik toch beetje afval hebben we eet schema gemaakt dat ik 200 kcal meer binnen krijg.. Daarnaast gaat ze contact opnemen met huisarts om te testen of ik een snelwerkende schildklier heb

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 10:58

haha, OMG, slecht hoor Manzano :P Eerlijk gezegd ben ik precies hetzelfde met de sportschool. Dat werkt gewoon niet voor mij... De weg er naartoe is me al veel te zwaar, lol.

Gianti, goed bezig!! Welke sportdietist ben je geweest?