[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:13

Ja.. en ik rechter.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:44

Lekker volwassen reactie :D +:)+

Over twee weken heb ik weer een afspraak staan bij BodyMx :))

Heb er zin in!
Ik ga dit keer voor een micro dermal :))

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:22

Hmm.. naja.. dan zal het wel goed zijn. Vind het niet erg natuurlijk dat er geen wondvocht zit. :')

Leuk! Waar laat je de dermal zetten?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:33

_Ekenna schreef:
Hmm.. naja.. dan zal het wel goed zijn. Vind het niet erg natuurlijk dat er geen wondvocht zit. :')

Leuk! Waar laat je de dermal zetten?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet helemaal over uit ben whoehaha! :')

Ben stiekem wel benieuwd naar jullie mening wat de mooiste plek is :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:35

Heb zelf MD op m'n tiet :') bij laag shirtje/hemdje zie je hem, anders niet. Toen ik hem liet zetten was ik er heel blij mee, maar als hij er nu uit zou gaan zou ik niet rouwig om zijn. Vind zelf onder sleutelbeen een mooie plek voor een MD, niet al te opvallend en ook goed te verbergen als je zou willen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:40

Ik heb 'm tussen m'n borsten gehad, décolleté. Ook precies zo dat ie normaal niet opviel maar alleen als ik een laag shirtje aan had. Uiteindelijk na 1,5 jaar (ongeveer?) bleef hij maar ontsteken en is hij d'r uitgegroeid.
Ik vond 'm prachtig maar in feite was het gewoon een onding. Een schoudertas om doen ging al bijna niet omdat die ook tussen de borsten door loopt, was hij weer continu geirriteerd. Tegen 't (toen) vriendje moest ik ook altijd roepen dat ie voorzichtig moest doen daar :+
Ik zou 'm niet meer opnieuw nemen..

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 20:44

Onder sleutelbeen vind ik ook erg mooi! :))
Maar ik wil hem liever niet in 1 (soort van) lijn met mijn boob piercings hebben :')

MaartJ thanks! De nadelen zijn ook zeer zeker welkom om te lezen :j

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:06

Desalniettemin vond ik 'm prachtig hoor maar ik zou gewoon echt heel goed nadenken over de plek. Ik had me nooit zo gerealiseerd dat 't wel eens onhandig kon wezen :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 21:29

Had mn md ook onder mijn sleutelbeen zitten. Stond hardstikke leuk, maar idd iets simpels als een schoudertas is ff opletten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:04

Haha ken je dilemma met tepelpiercings. Heb die later laten zetten dan MD. Ben echt gek op m'n tepelpiercings, maar vind m'n MD er niet zo mooi bij staan. Laat 'm wel zitten, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om hem los te laten snijden.

Iemand daar trouwens ervaringen mee? MD laten verwijderen?

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:08

Snijden klinkt eng :\ Wat moet je trouwens allemaal doen en laten als je net je tepels hebt laten doorpinnen?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:12

Nou vooral zacht omgaan met dat gebied, niet prettig als er wat tegenaan komt. Maar dat is met elke verse piercing natuurlijk zo. En verder gewoon net als bij andere piercings.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 22:16

Ik heb echt he-le-maal geen last van mn tepelpiercing. Ja gevoelig als er iets achter blijft hangen.. maar verder voel ik er niks van, maar misschien komt dat nog.. Hoop het niet. :')

Ik heb een surface gehad onder beide sleutelbenen, deze plek is wel lastig te verbergen. Tenzij je graag altijd polo's of hoger uitgesneden shirtjes draagt. Ik draag graag hempies met een vest er over, dan zijn ze dus altijd zichtbaar. Ben blij dat ze er uit zijn eigenlijk.. veel mensen vonden het maar een enge plek en het is een vreselijk irritante plek omdat je haar er aaaaltijd achter blijft hangen waardoor ze bij mij eeecht niet wilden genezen. :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:15

Ik heb ook nergens last van (gehad) :D Ik vond het zelf vooral eng om eraan te zitten :')
Dus zodra ik hem dan per ongeluk aanraakte oid werd ik duizelig hahahah!
(Heb ik al gezegd dat ik als de dood voor naalden ben :') )

Ik denk dat ik de dermal in het kuiltje onder mijn hals laat zetten :j
Maar ik weet het nog steeds niet zeker :+ Ik draag veel shawltjes dus ik hoef dan ook niet erg mijn best te doen met verbergen als ik aan het werk ben :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:33

Ik wil heel graag een md maar dat 'mag' niet ivm de jaarlijkse MRIscans waarbij ze verplichten om alle piercings te verwijderen. -O-
Ook als ik een verklaring meeneem dat het titanium is en dus niet magnetisch verplichten ze me om de piercings iig voor tijdens de scans eruit te halen.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:48

lor1_1984 schreef:
Ik wil heel graag een md maar dat 'mag' niet ivm de jaarlijkse MRIscans waarbij ze verplichten om alle piercings te verwijderen. -O-
Ook als ik een verklaring meeneem dat het titanium is en dus niet magnetisch verplichten ze me om de piercings iig voor tijdens de scans eruit te halen.

Ik dacht van, dan haal je hem er toch even uit, maarja, dat wordt lastig. :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 17:49

Jep, en om hem nou elk jaar te laten verwijderen en opnieuw te zetten is ook weer zoiets. :+

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 18:06

Hihi ja dat zou niet tof zijn :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:53

lor1_1984 schreef:

MD kan erin blijven met MRI, niks zeggen en simpelweg een pleister er overheen en dan word volgens m'n piercingshop over algemeen geen probleem over gemaakt.
Heb toen zelf ook met MD in MRI gezeten voor m'n knie, had hemdje aan, ze hebben hem niet eens gezien.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:21

Hier hebben ze tot nu toe altijd verschrikkelijk lastig gedaan, ook over m'n labret terwijl die een bioplast (-flex) sieraad heeft. :+
Maar inmiddels over naar een ander ziekenhuis dus we gaan het beleven.

Afdekken biedt wel meer opties idd. :j
Heb overigens altijd titanium, chirurgisch staal of bioplast (of -flex) in en als ik me niet vergis zijn deze geen van allen magnetisch.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:22

Tenzij je je vergist. Dan is het wel feest. :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:37

_Ekenna schreef:
Ik heb echt he-le-maal geen last van mn tepelpiercing. Ja gevoelig als er iets achter blijft hangen.. maar verder voel ik er niks van, maar misschien komt dat nog.. Hoop het niet. :')

Ik heb een surface gehad onder beide sleutelbenen, deze plek is wel lastig te verbergen. Tenzij je graag altijd polo's of hoger uitgesneden shirtjes draagt. Ik draag graag hempies met een vest er over, dan zijn ze dus altijd zichtbaar. Ben blij dat ze er uit zijn eigenlijk.. veel mensen vonden het maar een enge plek en het is een vreselijk irritante plek omdat je haar er aaaaltijd achter blijft hangen waardoor ze bij mij eeecht niet wilden genezen. :')

Waar ga jij normaal gesproken altijd naar toe in Utrecht?
Misschien dat ik er eens over na ga denken om meningen van piercers te vragen over hoe het evt bij die van mij mogelijk zijn :')
Ik ben namelijk vooral bang dat ze (veel) te klein zijn _O- :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:40

Cindeeh schreef:
Loretteeee schreef:
Ik mag me nu dan ook aanmelden. Eerder in dit topic was ik de bangerik voor ontstekingen e.d. Vrijdag heb ik alle moed bij elkaar geraapt en heb ik mijn navel en tongpiercing laten zetten. :o

De navelpiercing was 3x niks met zetten. Je voelt er weinig van. En ik heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad. Die tongpiercing daarentegen... Was een erg gemene prik. En moeilijk eten daarna joh. := spierpijn in je tong en t gevoel alsof je er keihard op heb gebeten. Maar sinds 2 dagen gaat het nu al beter. :D

Ben met beide nog steeds heel blij gelukkig.

1e x tongpiercing vond ik juist een lachertje!

2e x wat minder, want toen moest hij door het litteken weefsel van de vorige heen jatsen.. :\

Ieuw ja dat had ik ook afgelopen maandag... Deed echt zeer. De eerste keer had ik amper in de gaten met piercen... Maar nu ging het stroever door litteken... Jeej, ben geen zieligerd... Maar werd echt misselijk van de pijn :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:42

@ Ellen,
Tom van Oudenaarden! Goed te doen vanaf centraal station.
http://www.Piercingutrecht.nl
Woensdag t/m zaterdag open vanaf 12 uur, zondag op afspraak. :j
Maar dat je tepels te klein zijn? Als ze zelfs bij ingetrokken tepels gezet kunnen worden zou ik mij daar niet druk om maken als ik jou was. :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:07

Ja maar dat ze ingetrokken zijn betekend niet per se dat ze klein zijn :P
Verder vind ik het vooral heel lelijk als het (deels) door het tepelhof gaat dus dat wil ik ook absoluut niet.. :')