Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik wil heel graag een md maar dat 'mag' niet ivm de jaarlijkse MRIscans waarbij ze verplichten om alle piercings te verwijderen.
Ook als ik een verklaring meeneem dat het titanium is en dus niet magnetisch verplichten ze me om de piercings iig voor tijdens de scans eruit te halen.
lor1_1984 schreef:Ik wil heel graag een md maar dat 'mag' niet ivm de jaarlijkse MRIscans waarbij ze verplichten om alle piercings te verwijderen.
Ook als ik een verklaring meeneem dat het titanium is en dus niet magnetisch verplichten ze me om de piercings iig voor tijdens de scans eruit te halen.
_Ekenna schreef:Ik heb echt he-le-maal geen last van mn tepelpiercing. Ja gevoelig als er iets achter blijft hangen.. maar verder voel ik er niks van, maar misschien komt dat nog.. Hoop het niet.
Ik heb een surface gehad onder beide sleutelbenen, deze plek is wel lastig te verbergen. Tenzij je graag altijd polo's of hoger uitgesneden shirtjes draagt. Ik draag graag hempies met een vest er over, dan zijn ze dus altijd zichtbaar. Ben blij dat ze er uit zijn eigenlijk.. veel mensen vonden het maar een enge plek en het is een vreselijk irritante plek omdat je haar er aaaaltijd achter blijft hangen waardoor ze bij mij eeecht niet wilden genezen.
Cindeeh schreef:Loretteeee schreef:Ik mag me nu dan ook aanmelden. Eerder in dit topic was ik de bangerik voor ontstekingen e.d. Vrijdag heb ik alle moed bij elkaar geraapt en heb ik mijn navel en tongpiercing laten zetten.
De navelpiercing was 3x niks met zetten. Je voelt er weinig van. En ik heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad. Die tongpiercing daarentegen... Was een erg gemene prik. En moeilijk eten daarna joh.spierpijn in je tong en t gevoel alsof je er keihard op heb gebeten. Maar sinds 2 dagen gaat het nu al beter.
![]()
Ben met beide nog steeds heel blij gelukkig.
1e x tongpiercing vond ik juist een lachertje!
2e x wat minder, want toen moest hij door het litteken weefsel van de vorige heen jatsen..