Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:15

Dyphusion schreef:
Ja, ik geef echt licht in het donker :D Volgens mij is het probleem bij mij gewoon dat mijn hals ook nog eens lichter is dan mijn gezicht (nóg lichter ja, hoe is het mogelijk :D). Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik warm of koel ben, maar de MUA van MAC begon eerst met NC15, en die was nog te donker en toen is ze dus op NW over gegaan (geen idee wat warm en koel is :+).

NW is koel en NC is warm! Misschien is het een idee om een foundation te kopen die jouw zomertint is (weet niet of je erg bruin wordt, je zou evt NC of NW15 kunnen kopen) en dan de witte face en body om hem in de winter lichter te maken dmv mengen? Mijn zomertint is de 1 na lichtste van MAC in Matchmaster, en die meng ik nu met de lichtste True Match van Loreal om hem in mijn kleur te krijgen :j

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:30

wat zijn ongeveer de verzendkosten op allcosmeticswholesale?

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:41

Thankyou Emma! Een echte zomertint heb ik ook niet haha! Maar die witte face en body is natuurlijk wel een idee. Dan maakt het ook niet uit welke foundation ik koop.

En Niniane, dankjewel voor het filmpje! Ik ga hem vanavond eens rustig bekijken.

Drunksheep

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:49

Vandaag langs de Douglas geweest voor Diorskin Star, even om de juiste kleur te bepalen... toch het advies om zoals gewoonlijk voor tintje glow in the dark te gaan, 010 (Ivoire) _O- normaal heb ik NC15 van MAC. Heb een behoorlijk vol potje meegekregen dus kan mooi even vooruit, maar denk dat ik hem zo snel mogelijk ga halen (met 25% korting bij de Douglas). Ziet er prachtig uit op mijn huid, denk dat ik hem wel afpoeder, maar dat doe ik bij elke foundation. Dekt goed, mooie kleur en gewoon wauwie :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 21:21

zo net thuis :D

Ben thuis gekomen met een BE lipgloss, MAC brave en Amorous, MAC moisturizing spray, en een lippencil van MAC :Y)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 21:22

Amg fototototototototototo

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:13

Dyphusion mengen met witte foundation inderdaad. Dat is de enige oplossing voor mij.. Voor mij is ook alles te donker. De enige die ik nog enigszins kan hebben is de max factor cc cream (lichtste versie uiteraard).

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:31

Aah een lotgenoot! :D Alhoewel dat nou niet echt iets leuks is haha. Dan denk ik inderdaad dat er niets anders op zit dan de witte face en body

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:36

Dyphusion, als je echt puur lichte foundation wil zijn een paar suggesties Nars Sheer Glow in Siberia/Kat Von D Lock It Tattoo Foundation #42/Mac Studio Fix Fluid in NW10! Alleen de laatstgenoemde is in NL te koop helaas. Als je bereid bent om te mengen met witte foundation is er inderdaad Mac Face And Body in White maar wat ik zelf een fijn alternatief vind is de Manic Panic Dreamtone Foundation. Stukje goedkoper en doet zn werk ook prima. :D Het ligt wel aan de consistentie van de foundation waar je het wit mee wil mengen: Is ie wat vloeibaarder, dan zou ik Mac F+B gebruiken, is ie wat romiger, dan zou ik Manic Panic gebruiken :Y)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:38

Nee, het is best vervelend. _O- Als ik nou een hele zomervakantie elke dag ga bakken, zal ik vast wel de lichtste kleuren bij de drogist kunnen hebben. Maar ik wil liefst geen gezicht vol met rimpels en blijf dus het hele jaar sneeuwwit :Y) Ik koop dan af en toe weer eens een foundation, die dan toch aardig licht lijkt (vaak naar aanleiding van een review die zegt dat de lichtste kleur "echt heel licht is"), doe ik hem thuis op bij goed licht.. Véél te donker ^)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 22:57

Precies dat dus!!!! Vandaag zat ik eens te neuzen bij lotte op de site en toen zag ik daar iets van Max Factor wat ook superlicht leek, nee was dat haar zomerkleur en in de winter was die waarschijnlijk te donker.. Ik dacht echt hoe dan? >;) Schijn bedriegt blijkt maar weer.

@Tytonidae; dankjewel voor de suggesties. Naar de Nars had ik inderdaad ook gekeken, maar ik vind via internet nogal risky ja. := NW10 staat me tegen omdat ze me ooit gezegd hebben dat die voor albino's is :+ maar dat is inderdaad ook nog een optie. Ik heb weer stof tot nadenken :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:00

Serieus, ik zou SFF NW10 echt eens proberen, heb ik ook gedaan en beviel me prima :D En ik ben heel wit maar nou ook weer geen albino :+

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 23:19

Ik denk ook dat ik dat maar ga doen, want om met die witte F&B te gaan lopen knoeien als ik om 6 uur op moet is me dan waarschijnlijk ook iets te veel rompslomp. :+ Nee ik ben ook nog net geen albino, maar wel echt zo wit dat oma vraagt of ik me wel lekker voel als ik geen foundation op heb omdat ik zo wit zie :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 08:36

Precies hetzelfde hier hahaha :Y)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 09:28

Tytonidae schreef:
Amg fototototototototototo

Had je het tegen mij of iemand anders? :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:22

Hmpf mijn YSL lipstick bleed zo erg... En weet nu ook niet meer of ik die Diorskin Star foundation zo geweldig vind. Nog even een dag proberen.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 10:58

Tytonidae schreef:
Precies hetzelfde hier hahaha :Y)

Nog een lotgenoot hahaha!

Balen Drunksheep

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:25

Zucht, dacht ik dat ik m'n foundation goed zat, is m'n voorhoofd oranje, rond m'n ogen spierwit, blush is tegen het witte te roze, en dan is m'n kin weer wit.... |o

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 12:03

*even uit meelees modus*

Ik weet even niet meer wie het zei, ben ook te lui om terug te scrollen, maar ik ben ook vrij bleek met een warme ondertoon, ik ben sinds enige tijd een huge Bobbi Brown fan geworden!
Voorheen gebruikte ik altijd Dior of MAC, maar Bobbi Brown past qua kleur zoveel beter bij mijn huid.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 13:41

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 14:05

Oeh leuke bestelling Suus :D

Ik heb zojuist wat haarproducten besteld op JohnBeerens.com oeps :+

Dit heb ik gisteren gekocht!

Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:20

Oeehh leuk Suus en Iris :D
Wat voor kleur lippotlood heb je Iris?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 14:22

Dervish :D en de lipsticks zijn Brave en Amorous

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:27

adecuada schreef:
*even uit meelees modus*

Ik weet even niet meer wie het zei, ben ook te lui om terug te scrollen, maar ik ben ook vrij bleek met een warme ondertoon, ik ben sinds enige tijd een huge Bobbi Brown fan geworden!
Voorheen gebruikte ik altijd Dior of MAC, maar Bobbi Brown past qua kleur zoveel beter bij mijn huid.

Heb jij een droge, vette of gemengde huid? En welke van bobby Brown bevalt je zo goed? :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:36

Ik heb een normaal/droog huidtype, ik gebruik de Skin foundation spf 15.

Ik gebruik het zelf in combinatie met de volgende producten van Bobbi Brown: Corrector, Concealer en daarna poeder ik het af met Sheer finish pressed powder.