Ik ga vanmiddag nog even kijken in de winkel hier in het dorp. Heb de geurstokjes toch niet durven bestellen omdat ik me de geur niet meer kon herinneren. Vanmiddag tijdens de lunch op mijn werk ben ik netjes langs de winkel gelopen
Jolien87
Geplaatst: 22-06-15 16:40
Bedoel je die van Diwali? Die geur is echt heerlijk! Ik was vanmiddag nog in de stad en nog maar even in de winkel gekeken of er nog dingen in de sale waren die niet op de site stonden, maar er waren verrassend weinig producten. Een heeeleboel Wai wang mini's, maar voor de rest niet veel bijzonders. Ohja en voor de verandering zit ik nog steeds op mijn pakketje te wachten. Inmiddels is PostNL 6 uur te laat en begin ik me serieus af te vragen of ik het vandaag nog wel moet verwachten.
PreHungaro
Geplaatst: 22-06-15 19:05
Die ja Inmiddels staan de geurstokjes heerlijk te geuren Blij dat ik ze in de winkel heb gehaald anders had ik ze nu waarsch nog niet
Gek zeg. Ben wel benieuwd wat er dan fout is aan dat product.
Ik heb best wel vaak dat er maar een heel klein sliertje uit de doucheschuim komt. Heel irritant. De meeste flessen zijn wel goed, maar soms dus niet.
De vriend die ik getipt heb over de presale heeft zijn bestelling ook al ontvangen. Ik heb nog niks. Wel betaald dus ik heb zojuist maar even gemaild. Hopelijk gauw reactie.
^ Leuke aankoopjes. Ja, er is zeker een verschil in geur. In de nieuwe zit Yi Yi Ren en in de oude Green Tea. De oude ruikt ook een beetje naar thee. Allebei heel lekker.
Ik was al helemaal verdrietig omdat de oude T'ai Chi eruit was gegaan, ik vind die namelijk heerlijk fris. Gelukkig nu met de Sale toch nog even mijn slag kunnen slaan.
Weten jullie dat toevallig als ik zo wat op de site besteld of ik het dan morgen al kan verwachten?
Heb vorige week de bodycreme van de limited edition lijn gehaald en die is echt lekker wil dus de rest er ook van en moet nog een kadootje voor vriendin dus dacht kan ik dat ook doen maar moet het woensdag al meenemen en sochtends geen tijd om ervoor nog naar de winkel te gaan
Ik heb vrijdag 2 paketten van de hele mandi banketstaaf lijn gekocht via marktplaats. Ben er zo blij mee! Was net iets meer dan de helft van de prijs kwijt......
SteffiiY
Geplaatst: 29-06-15 15:33
laura1987 schreef:
Ik heb vrijdag 2 paketten van de hele mandi banketstaaf lijn gekocht via marktplaats. Ben er zo blij mee! Was net iets meer dan de helft van de prijs kwijt......