Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:49

HEY KIMBERLEY!
(Waarom reageer jij niet in je eigen topic, muts :') )

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:50

HEY ANNEMARIE!
Omdat die dood is muts :') :P

Gewoon nog niks gehoord van die shadow wedstrijd.... Hopelijk komt morgen de uitslag!! :))

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:58

Ja verdorie, ik probeer hem tot leven te wekken :')

Je foto was echt goed!! Hoop dat je 'm wint deze keer :D

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:10

Heeey kimberley, jij ook al hier :D we vertrekken gewoon naar dit topic :')

Bij onze sportschool is er een instructeur die 4 lessen achter elkaar geeft pfff... (Nja 3+ buikspierkwartier) Vind ik ook wel knap.
Er zitten ook mensen in mn combatles die bijv niet twisten... Gebruiken ze bijvoorbeeld alleen armen en niet hele lichaam. Ja dan zou ik t ook wel ff volhouden :D En met pump idd niet zakken met squats. Kan je er nog zoveel gewicht aanhangen, maar als je niet zakt, doe je ook niet veel.

Net weer heerlijk uurtje gecombat. morgen wsl pump+ buikspierkwartier, weet ik nog niet helemaal zeker want ben morgen jarig :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:24

Haha idd, naar dit topic :') :P komt door de app, ik weet t zeker, alhoewel die ook uitgestorven is :P

Maar, hoop ik ook annemarie!! :)) er is nog wel 1 toffe inzending, die heeft er echt veel werk van gemaakt! :oo dus daar wil ik wel van verliezen.... Niet van jack! :P

Hoe gaan je lessen nu annemarie??

Haha kiwi (god wat was je echte naam ook alweer....) en dan ook nog opscheppen dat ze zoveel lessen doen..... FAILLLLLLL

Net body jam gegeven, morgen ochtend sh bam en morgen avond softbal, HEEERLIJK *\o/* :D

Ik ga trouwens a.s. Zondag de nieuwe lessen al doen! :)) mee naar de team training van sh bam, jam, step en combat, daarna dood denk ik :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 23:29

Ja en met een beetje pech is het zo iemand die dan zegt dat ze drie lessen heeft gedaan en alleen nog maar een boterham met vruchtenhagel heeft gehad.. 8)7 Prima hoor maar val me er niet mee lastig :evaw:

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:32

Kiwipitje schreef:
Ja en met een beetje pech is het zo iemand die dan zegt dat ze drie lessen heeft gedaan en alleen nog maar een boterham met vruchtenhagel heeft gehad.. 8)7 Prima hoor maar val me er niet mee lastig :evaw:

Hahahaha ja idd :=
En jij maar zwaar beulen :') oooow... Ik voel niks hoor..... _-:( :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:36

Ik ben wel kapot naar 2 lessen. Probeer me elke les wel echt in te zetten.

Ik zie de gritt niet als kotsen maar gewoon niet mijn type les :).

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:10

Gefeliciteerd Eileen!

Achja die mensen hou je altijd. Er doet hier wel eens een man mee die heeft dan 40 kilo op z'n bar, maar hij squat als een kikker :') met z'n knieën helemaal naar buiten enzo. Elke instructeur zegt het weer tegen 'm, maar hij luistert gewoon niet. Nouja, die knieën gaan vanzelf een keer stuk... Beter met wat minder gewicht en het goed doen, dan met zo achterlijk veel en fout.
Hij is ook echt totaal niet gespierd, terwijl je toch verwacht dat als je het goed doet, met zoveel gewicht, dat er dan op een gegeven moment wel wat spier te zien zou moeten zijn...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:13

Lol warboel :')

JAAAA HAPPY BDAY EILEEN!! *\o/* *\o/* *\o/* maak er een toffe dag van! :))

Ik ga zo sh bam geven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:04

Ik ga vanavond weer voor het eerst.. ben benieuwd hoe het gaat :=

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 17:19

Lekker Jans, veel plezier en succes!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:03

Veel plezier Jans'.

Staan bij ons ook veel mannen met mega veel gewicht maar beroerde techniek..

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:27

Ik heb van 8 tot 9 rpm vanavond

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:33

Hoe is dat RPM nou? Het lijkt me eigenlijk niks, we hebben het ook niet op de sportschool maar ik ben toch nieuwsgierig :+

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 19:45

Ik ben wel fan van de RPM :j
lekker uurtje knallen op de fiets en alles eruit zweten :)

Wilde vanavond gaan maar ben goed beroerd dus ga maar vroeg mn bed in. Kan ik dit weekend weer :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 23:56

Hmm ik zit in Rotterdam op school, zag dat er bij f4f daar wel RPM gegeven wordt. Misschien maar eens proberen :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 00:18

Gewoon keihard knallen op de fiets een uur lang.
Alleen ik moest van harlingen naar franeker en terug fietsen is bij elkaar 20 km dus iets teveel van het goede XD
heb een zere kont maar was erg fijn om weer te doen

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 09:51

Wow africanlady, dat is nog een best stuk als je dan ook nog een les rpm erbij doet! :oo

Ingrid, waar heb je last van? :(:)

Warboel schreef:
Hoe is dat RPM nou? Het lijkt me eigenlijk niks, we hebben het ook niet op de sportschool maar ik ben toch nieuwsgierig :+

Persoonlijk vind ik het ook niks :+ :Y) maar de mensen van de rpm vinden MEESTAL die andere lessen weer niet zo leuk :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:02

Als mensen zeggen dat ze het niks vinden is mijn nieuwsgierigheid gewekt :+
Zo ging het ook bij sh'bam haha. "Nee joh Dees dat is niks voor jou, van die rare pasjes en dat 3 kwartier lang. Je houdt niet eens van dansen!" Nouja goed, ondertussen sh'bam ik zo vaak mogelijk :P
Vanavond weer *\o/* en BURN daarna.
Volgende week donderdag gaat mijn Implanon eruit, dus dan mag ik waarschijnlijk niet sporten die avond. Daar gaat m'n vaste schema :=

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:05

Haha :P ik vind het niet leuk, btje op een fiets zitten :') ben verder ook geen fan van fietsen trouwens haha ;) maar, je gaat wel lekker kapot en het is goed voor je conditie en beenspieren! :j

Leuk dat je zo vaak sh bam doet! Hoevaak is vaak? ;)

Implanon.... Wat is dat ook alweer....

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:09

Ik vind het wel lekker om te fietsen :))
Dansen is niks voor mij maar pump vind Ik wel weer tof! Alleen die spierpijn.. kan twee dagen na de pump niet opnieuw sporten en dat is dan wel lastig :=

Ben gewoon niet fit en slap, beetje grieperig. Gewoon irritant want niet ziek genoeg om thuis te blijven maar wel te futloos om te sporten.

Maar dit weekend weer aan de bak. Iig een dag op tijd op om mee te doen aan de les. Nu nog even kijken welke :j

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:13

Ik was nooit zo'n fietser, maar ik heb dit jaar een goede fiets gekocht en vind het toch wel leuk... Als het niet regent en waait. Laat het dat in de sportschool nou net niet doen :')

Op het moment door school 1-2x per week, toen ik vakantie had 3-4x per week Sh'bam :D en dan wisselende groepslessen erbij. Meestal sportte ik een uur of 6-8 per week. Maar nu lukt dat niet zo met school, probeer nu 3 tot 4 uur en 2 uur paardrijden.

Implanon is een anti conceptie staafje in de binnenkant van je bovenarm!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 10:17

Ingrid, dat is idd balen! :( als je spierpijn hebt gewoon doorgaan :') dat is het beste medicijn :P
Iets rustiger aan met sporten is ook niet erg toch, als je het daarna maar weer oppakt! ;)

Lekker veel gesport dus warboel, jammer dat je er nu minder tijd voor hebt! :(
Ik dacht idd al dat dat zon staafje was, maar wist het niet zeker ;)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 11:31

RPM vind ik ook niet zo heel leuk := maar ligt denk ik vooral aan de instructeur waarbij ik een paar keer een les heb gedaan, want het helemaal kapot gaan vind ik wel leuk..
Op dinsdagavond geeft m'n favo instructrice de RPM maar dat valt gelijk met XCO/Bodystep. Aangezien de Step er binnenkort uit gaat, kan ik misschien dan eens een lesje RPM pakken bij haar :j

Ik stond dinsdagavond te wachten voor de les, toen er ineens een heeeuule grote, gespierde meneer naar me toe kwam met de mededeling dat ik echt niet meer hoefde te sporten, omdat mijn lijf er toch al 'super hot' uit zag :') Terwijl ik echt genoeg buik-, been- en billenvet heb, maar toch leuk zo'n complimentje!

Ben benieuwd hoe Jans haar eerste keer weer ging?!