Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Echt een zinnig advies als je niets van haar lichaamsbehoefte, beweegpatroon, stressniveau, slaap en huidige voedingspatroon weet.
Chantal, naar mijn ervaring is B&F heel erg schappelijk in dingen oplossen
JustLizz schreef:Ja ik heb nog niet de discipline dat als ik eenmaal trek heb ik wat gezonds uit de kast pak, dan vind ik het klaarmaken daarvan meestal te veel "tijd" kosten dan iets kant en klaars uit de kast pakken. Dus eerst maar eens zorgen dat we die trek onder controle krijgen en dan komt dat puntje van iets gezonds kiezen ipv slecht eten daarna wel.
Vanochtend mn eerste shake op als ontbijt om te testen hoe ik daar in de ochtend en loop van de ochtend op reageer. Ik heb een banaan shake gemaakt met ongeveer 350 ml water. Qua smaak vind ik t goed te doen. Ik had wel moeite om die hele shake weg te krijgen, zat op de helft voor mn gevoel al erg vol maar heb hem wel opgedronken.
Daarna echt een mega vol gevoel, maar niet zo'n vet gevoel als je teveel gegeten hebt zeg maar. Ik heb nu lunchpauze en heb tussendoor wat fruit en een stukje ontbijtkoek gegeten.
Normaal zou ik al lang meer zin in slechte dingen als koekjes hebben gehad en de zin naar zoete dingen heb ik nu ook nog niet gehad.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen