Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:21

de wafels zijn echt heerlijk trouwens! Veel lekkerder dan gewone rijstwafels en het zijn ook ingredienten waar je lichaam echt wat mee kan.
Mijn cacao nibs was kapot in de doos, even gemaild en ze vroegen om foto's zodat ze konden kijken voor een passende oplossing. Klinkt erg netjes.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 13:22

CoriienRN schreef:
Meer eiwitten, minder koolhydraten ;)

Echt een zinnig advies als je niets van haar lichaamsbehoefte, beweegpatroon, stressniveau, slaap en huidige voedingspatroon weet.

Chantal, naar mijn ervaring is B&F heel erg schappelijk in dingen oplossen :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 14:18

Jezzi schreef:
Echt een zinnig advies als je niets van haar lichaamsbehoefte, beweegpatroon, stressniveau, slaap en huidige voedingspatroon weet.

Chantal, naar mijn ervaring is B&F heel erg schappelijk in dingen oplossen :j

Beetje kort door de bocht natuurlijk ;) maar bedoelde het niet zo met alle dingen die jij opnoemt moet je idd ook rekening houden.

Milan_lover

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:40

Hallo dames, mag ik hier ook wat meepraten?

Ik doe op het moment nog niet aan fitness enzo, maar ik moet nodig aankomen. Ik ben al een tijdje zo nu en dan de Mass Perfection shakes aan het gebruiken, en daar ben ik al ongeveer 10 kilo van aangekomen, maar er moet nog meer bij. En daarna zou ik graag weer willen proberen om spieren op te bouwen. Helaas veel lichamelijke klachten waardoor ik rustig aan moet doen.

Nu zag ik de Whey Perfection, zou dat wat voor mij zijn, of schiet dat dan zijn doel voorbij? Verder wil ik onder andere de pinda pasta en de protein pannekoeken gaan bestellen, om wat extra dingen met veel voedingswaardes binnen te krijgen. Voor de rest is mijn eetpatroon redelijk volledig en gevarieerd.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:45

Aankomen is vooral meer eten. Als dat niet lukt zou ik gaan voor een volledige combinatie van khd/eiwit/vet, dit kun je doen door zelf een shake te maken van bijvoorbeeld melk/banaan/havermout/pindakaas, maar als je graag iets kant en klaars wilt dan zou ik kijken naar een weight gainer :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:51

De Weight Gainer heb ik dus al, maar ben op zoek naar iets meer variatie :) Aankomen is voor mij heel erg moeilijk.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 15:17

Aankomen heeft echt puur te maken met meer eten dan je lichaam verbrandt, het kan heel moeilijk zijn(zelf ook in die situatie gezeten), maar dat is simpelweg waar het op neer komt.

Afwisseling zou ik dan niet gaan zoeken in supplementen, maar in het verrijken van je normale voeding. Grotere porties, vloeibare voeding(smoothies/volle melkproducten/drinken met kcal) of producten die rijker zijn tov het alternatief(kippendij ipv kipfilet, salami ipv mager broodbeleg, volle melk ipv magere, griekse yoghurt ipv kwark) :)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 23:12

Precies wat Jezzi zegt :) Uiteindelijk komt het er op neer dat je meer moet eten dan dat je verbrand. Heb je wel eens bijgehouden wat je op een dag aan calorieën binnenkrijgt? Misschien is dat anders een idee. Misschien dat je onbewust toch te weinig eet. En inderdaad kiezen voor volle producten (volle kwark, yoghurt, melk etc.). Broodjes lekker dik beleggen met pindakaas :D

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 23:20

Probleem is dat ik wel probeer meer te eten, maar door lichamelijke problemen snel misselijk wordt en alles er weer uit gooi. Een shake is voor mij een mooie aanvulling die gelukkig wel blijft zitten (ook mee begonnen toen ik erg ziek was en alleen kon drinken). Volle producten heb ik inderdaad al :j

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:29

Misschien opbouwen? Elke week de calorien wat opschroeven, zodat je lichaam er aan went

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:31

Al eens bij een diëtiste gelopen daarvoor? Ik wil je evt ook wel wat uitgebreider advies geven, maar dan heb ik wel wat meer informatie van je nodig. Je mag altijd eens pb'en :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 11:12

Heb wel weer wat dingen besteld om te proberen dit keer. Het komt morgen binnen dus zal als ik het geperobeerd heb nog wel posten wat ik er van vond (vnl de bakmixen). Tot nu toe vind ik de sports pancakes echt wel lekker :9, maar kan ze alleen fatsoenlijk bakken in heel goede pan met bakspray want met kokosolie bakken ze aan. Erg vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 11:22

Ik heb ook de nieuwe bakmixen binnen! Appeltaart, smart pancakes en koekjes. Ga van het weekend de keuken eens in. Ga de koekjes wel slecht maken, ik wil er witte chocoladebrokken door gooien :D

De sports pancakes vind ik ideaal bakken! Ik laat m'n pan altijd goed warm worden en bak ze zonder olie of ander vet. Ze komen er altijd perfect uit. Vind ze echt heerlijk :j

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 12:39

Sport pancakes is inderdaad even wennen om te maken, eerste keer lukten ze bij mij ook niet. Wel lekker!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 17:36

Bij mij lukken ze als ik eerst op hoog vuur de pan echt goed heet laat worden maar daarna
Het vuur laag zet. Maak geen grote pannenkoek maar ter grootte van een Amerikaanse en niet al te dik.
Ze worden snel droog dus goed opletten en op precies het juiste moment draaien

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 09:33

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor de smart protein en 24hr fatburner.

Ben recent begonnen met sporten (naast het paardrijden) maar het afvallen gaat nog niet zo goed.
Had contact opgenomen met body&fit en zij adviseerden me de combinatie van smart protein en de fatburner naast het sporten.

Als t goed is krijg ik vandaag mijn pakketje al binnen en kan ik dus beginnen :). Ik heb voornamelijk s avonds makkelijk last van wat eetbuien dus ik moet nog even bekijken wanneer en hoe vaak ik het beste een shake kan nemen.
Overdag kan ik me namelijk best goed aan mn eetschema houden maar vanaf het avondeten gaat het nog weleens "mis", als in twee keer opscheppen, tijdens het koken alvast wat dingen eten etc.
Zit er dus nu aan te denken om mijn middag tussendoortje te vervangen door een shake omdat je er als t goed is een vol gevoel van krijgt en me dat zou helpen om niet te snaaien tot het eten en zodat ik niet 2 keer avondeten op schep.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 07:07

Dat zou kunnen ! Ik eet meestal als ik nog trek heb in de avond een bakje magere kwark met wat superfoot.

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:23

Ja ik heb nog niet de discipline dat als ik eenmaal trek heb ik wat gezonds uit de kast pak, dan vind ik het klaarmaken daarvan meestal te veel "tijd" kosten dan iets kant en klaars uit de kast pakken. Dus eerst maar eens zorgen dat we die trek onder controle krijgen en dan komt dat puntje van iets gezonds kiezen ipv slecht eten daarna wel ;).

Vanochtend mn eerste shake op als ontbijt om te testen hoe ik daar in de ochtend en loop van de ochtend op reageer. Ik heb een banaan shake gemaakt met ongeveer 350 ml water. Qua smaak vind ik t goed te doen. Ik had wel moeite om die hele shake weg te krijgen, zat op de helft voor mn gevoel al erg vol maar heb hem wel opgedronken.
Daarna echt een mega vol gevoel, maar niet zo'n vet gevoel als je teveel gegeten hebt zeg maar. Ik heb nu lunchpauze en heb tussendoor wat fruit en een stukje ontbijtkoek gegeten.
Normaal zou ik al lang meer zin in slechte dingen als koekjes hebben gehad en de zin naar zoete dingen heb ik nu ook nog niet gehad.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:54

Als je wilt afvallen zou ik ontbijtkoek laten staan, daar zit altijd veel suiker in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:59

JustLizz schreef:
Ja ik heb nog niet de discipline dat als ik eenmaal trek heb ik wat gezonds uit de kast pak, dan vind ik het klaarmaken daarvan meestal te veel "tijd" kosten dan iets kant en klaars uit de kast pakken. Dus eerst maar eens zorgen dat we die trek onder controle krijgen en dan komt dat puntje van iets gezonds kiezen ipv slecht eten daarna wel ;).

Vanochtend mn eerste shake op als ontbijt om te testen hoe ik daar in de ochtend en loop van de ochtend op reageer. Ik heb een banaan shake gemaakt met ongeveer 350 ml water. Qua smaak vind ik t goed te doen. Ik had wel moeite om die hele shake weg te krijgen, zat op de helft voor mn gevoel al erg vol maar heb hem wel opgedronken.
Daarna echt een mega vol gevoel, maar niet zo'n vet gevoel als je teveel gegeten hebt zeg maar. Ik heb nu lunchpauze en heb tussendoor wat fruit en een stukje ontbijtkoek gegeten.
Normaal zou ik al lang meer zin in slechte dingen als koekjes hebben gehad en de zin naar zoete dingen heb ik nu ook nog niet gehad.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen :)

Misschien dat je 's avonds vaak trek krijgt omdat je erg weinig lijkt te eten (wat in het begin misschien snel gewichtsverlies kan betekenen maar op de lange termijn zal je metabolisme omlaag gaan en zal je gewichtsverlies stil komen te staan of overslaan naar gewicht aankomen).

Je geeft aan een eetschema te hebben, hoeveel kcal (koolhydraten/eiwitten/vetten) eet je op een dag?

(smart proteine shake = 93kcal volgens de website, wat fruit is misschien 100kcal. Zelfs om af te vallen moeten de meeste mensen toch wel boven de 1,600kcal per dag komen. Als je dat netjes over de dag verspreid dan loop je al flink achter op schema).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:45

CoriienRN schreef:
Dat zou kunnen ! Ik eet meestal als ik nog trek heb in de avond een bakje magere kwark met wat superfoot.

Is dat lekker? :j

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:55

Maatje 56?

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:04

Moderatoropmerking:
Dames, even een verzoek om het hier ontopic te houden; het gaat hier om de Body & Fitshop en de producten die je daar kunt kopen. Algemene tips & tricks over afvallen en diëten passen misschien beter in een van de topics die daar specifiek over gaan, ofwel hier op MWS ofwel in de HK. :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:23

Wie heeft er hier goede ervaringen met creatine? Ik hoop dat ik morgen ns op tijd ben om voor sluit een pot te halen. Ook neem ik citrulline mee denk ik.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 23:28

Creatine is een goede aanvulling :j Niet schrikken als je even wat zwaarder/fluffyer wordt, je kunt er namelijk wat vocht van vasthouden. Zodra je stopt is dat ook weer weg :)