Ik heb hetzelfde 'probleem'. Want ik wil wel weten waar ik aan toe ben natuurlijk. Niet dat het straks belachelijk duur is. Weet iemand wat de wachtlijst ongeveer is bij haar?
Ik heb vorige week gemaild voor de ontwerpafspraak en kon 7 juli terecht, voor het daadwerkelijke zetten weet ik zo niet maar dat heeft voor mij ook geen haast in principe.
Ik hoop dat ze snel kan zetten Of ja, snel maakt eigenlijk niet echt uit ofzo, maar het wachten is zo moeilijk Heb ook geen idee van een prijs. Hoop dat het betaalbaar is. Hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang en kwaliteit heeft een prijs, maar het moet wel haalbaar zijn.
Naja een inschatting zou wel fijn zijn gewoon een ruwe zoals tussen de 300 en de 500 euro ofz. Dat is geen precieze pris maar dan weet je waar je rekening mee moet houden.
NikkivanOlst
Geplaatst: 20-05-14 20:57
Dag 2 van tattoo op mn arm, het geneest echt bizar goed Had verwacht er nog wel even last van te hebben, maar niks rood om de inkt heen, niks geen irritatie en amper pijn op aanraking ^^
Ik zit echt te springen om terug te gaan voor de kleuren.... Kan niet wachten tot hij ECHT af is, tatoeëerder heeft er ook zin in, hij vind het een érg leuk project Helaas zit hij ramvol dus heeft op zn vroegst echt pas 2 juli Misschien maar even mailen dat bij uitval ik GRAAG eerder kom
Die prijzen hier in het topic sla ik stijl van achterover! Mijn tattoo was echt megaduur (of nouja, ik vond het wel meevallen) en daar hebben ze werkelijk 10 minuten over gedaan...
Net een afspraak gemaakt op 2 juli bij Amanda voor het ontwerp! Super spannend
Rianne11_42
Geplaatst: 21-05-14 11:29
pimaude schreef:
Over een indicatie van amanda: pb mij maar. Ik kan een voorbeeld en prijs geven
Same here!
NikkivanOlst
Geplaatst: 21-05-14 12:26
xTammyy schreef:
Ik vind de prijs van die van VT ook echt heel weinig vergeleken met wat ik heb betaald
Maar die van mij is ook gewoon écht goedkoop Betaal 120 euro voor een sessie van 3 uur....
Nadeel is wel: hij zit gruwelijk vol dus Maar hij heeft gewoon alle veiligheidscertificaten etc en kan het erg goed, hij hoeft alleen geen shop te betalen aangezien het bij hem thuis is