Ja, sorry, maar liep zowat te janken toen ik negatief testte en toch ongesteld werd. Waarom dan steeds zover over tijd? Ik begrijp het gewoo niet! Kan deze onzekerheid gewoon echt niet aan! Ben er echt even helemaal klaar mee.

Hebben ze al getest of je baarmoederslijmvlies dik genoeg word zodat het in kan nestelen?
Vriendin van mij probeerde ook al 3 jaar. Steeds niks en slijmvlies niet voldoende. Ik heb haar de tip gegeven met lh testen te gaan werken en op de dag dat ze konden klussen beginnen met tarwekiemolie. Dit zorgt voor een betere conditie van het slijm waardoor het embryo makkelijker blijft plakken. Eerste keer niet gelukt, 2de ronde direct zwanger na 3 jaar aanmodderen. Ikzelf ben ook op deze wijze zwanger geraakt. Nu nog een dorpsgenoot waarbij het is gelukt met de tarwekiemolie na maanden van proberen.
Misschien het proberen waard? Wil niet zeggen dat het wonderolie is maar heeft er hier wel 3 geholpen. Klein tekortje met grote gevolgen.
Heel veel succes in het nieuwe jaar, dat het maar snel wel mag lukken als het zo gewenst is.