Uiteraard kijk ik uit, maar bedoel dat het gewoon net iets makkelijker gaat
Merk het verschil met kamertemperatuur echt wel. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Merk het verschil met kamertemperatuur echt wel.
?
Doe comfortabele maar niet al te warme kleding aan. Verder genoeg drinken voor de les en vantevoren (ongeveer 2 uu vantevoren) niet eten is het prettigst. Daarnaast: hou rekening met je eigen grenzen! Jij kent je lichaam het beste.
Tijdens de les drink ik wel veel trouwens. Heb een flesje water naast me staan.
Vind ik persoonlijk heel fijn.
Zonnegroet is bijvoorbeeld ook best zwaar maar is bedoeld om je lichaam warm te maken. Misschien zou je eens naar Power Yoga kunnen kijken
Dat is wat intensiever.
daarom weet ik nu even niet wat ik moet doen haha. Zal nog eens rond googlen..
Wel totaal anders qua ademhaling etc en wat toegankelijker dan rekstrekyoga. Maar aansluitend konden we mediteren en was wel helemaal relaxt toen. Helaas ging de docente tijdens de meditatie (zachtjes) rondlopen maar ik met mijn vleermuisoren.... Dus toen was ik helaas uit die concentratie. Glossi schreef:Ja de zonnegroet idd! Maar dat vond ik niet echt een warming up.. bij de Kundalini word alles zo mooi opgebouwd. Vond die les veel fijner! Er is geen power Yoga in de buurt.. alleen Kundalini en Hatha. En anders moet ik naar de grote stad. Wat ook zou kunnen maar dan moet ik weer verder auto rijden om er te komendaarom weet ik nu even niet wat ik moet doen haha. Zal nog eens rond googlen..

)
.