Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Hoihoi!
Ik heb een vraagje. Ik heb drie normale oorbellen gaatjes achter elkaar en nu ben ik weer opzoek naar een nieuw setje. Weet iemand waar je mooie en betaalbare knopjes kunt kopen, het liefst met steentjes en niet te groot en met een vlindersluiting.
Ik had al bij de v en d gekeken maar hier hadden ze alleen bloemetjes. Claires enz is geen optie want dit is niet in de buurt, het mag ook online zijn!
Het zou mij heel erg helpen
Ruby1995 schreef:Hoihoi!
Ik heb een vraagje. Ik heb drie normale oorbellen gaatjes achter elkaar en nu ben ik weer opzoek naar een nieuw setje. Weet iemand waar je mooie en betaalbare knopjes kunt kopen, het liefst met steentjes en niet te groot en met een vlindersluiting.
Ik had al bij de v en d gekeken maar hier hadden ze alleen bloemetjes. Claires enz is geen optie want dit is niet in de buurt, het mag ook online zijn!
Het zou mij heel erg helpen
Klis schreef:Haha oké. Bang is een groot woord hoor, als ik eenmaal in die shop zou staan, zou ik het zeker even vragenHet is meer dat ik het wel echt zie bij sommige mensen en dan denk ik nah
Ssmarty schreef:Klis schreef:Haha oké. Bang is een groot woord hoor, als ik eenmaal in die shop zou staan, zou ik het zeker even vragenHet is meer dat ik het wel echt zie bij sommige mensen en dan denk ik nah
Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik vond dat namelijk ook niet mooi.
Bij mij zit hij nu ook niet helemaal naar achteren zeg maar, maar eigenlijk is dat juist mooier.
Anders krijg je inderdaad dat het staafje scheef zit.
Ik zou je er niet te veel zorgen over maken!