Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tmr001 schreef:https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/se ... rlijk.aspx
Beter niet meer eten dan. Vaccins zijn getest, de werking is bekend.
_lautje_ schreef:Ik zou dan maar niet meer ademen. Iedere dag bijna 10mg alumium krijg je binnne enkel en alleen door te ademen.
Overigens is na de jaren 80 steeds minder gebruik gemaakt van aluminium in vaccins. De gevolgen hiervan zijn uitgebreid onderzocht en er is geen causaal verband met mogelijk schadelijk gevolgen aangetroffen.
Daarnaast is met onderzoek aangetoond dat aluminium in vaccinaties langzaam door het lichaam worden afgebroken.
Zahlina schreef:Omdat de discussie dan toch doorgaat.
Kan iemand mijn een onderzoek geven (maakt mij eigenlijk niet uit vanuit welke zijde dit onderzoek komt of wat de conclusie is, als het maar over vaccinaties gaan) waarbij de teste objecten babies waren.
En dan echt wetenschappelijk onderzoek, we hebben dit ingespoten en dit zijn gevolgen/ontbrekende gevolgen.
Je weet wel, zo'n onderzoek wat ook op muizen wordt gedaan en waarvoor volwassenen geld krijgen maar dan op 2 maanden oude babies?
Ierpier schreef:Uitgesteld vaccineren mag logisch voelen en ik begrijp dat het als ouder als een "mooie tussenweg" voelt, maar als puntje bij paaltje komt is het net zo irrationeel als niet vaccineren.
Zahlina ik zou als ik jou was even zoeken op "infant / neonatal vaccination" op Google scholar. Daar zit tussen wat je zoekt. Alhoewel ik de manier waarop vaccins worden gemaakt al genoeg bewijs vind. Die worden zo ontzettend vaak getest op vanalles en nogwat.
Amber_anne schreef:Ierpier schreef:Uitgesteld vaccineren mag logisch voelen en ik begrijp dat het als ouder als een "mooie tussenweg" voelt, maar als puntje bij paaltje komt is het net zo irrationeel als niet vaccineren.
Zahlina ik zou als ik jou was even zoeken op "infant / neonatal vaccination" op Google scholar. Daar zit tussen wat je zoekt. Alhoewel ik de manier waarop vaccins worden gemaakt al genoeg bewijs vind. Die worden zo ontzettend vaak getest op vanalles en nogwat.
Waarom is het gespreid vaccineren net zo irrationeel als niet vaccineren?
Amber_anne schreef:Ierpier schreef:Uitgesteld vaccineren mag logisch voelen en ik begrijp dat het als ouder als een "mooie tussenweg" voelt, maar als puntje bij paaltje komt is het net zo irrationeel als niet vaccineren.
Waarom is het gespreid vaccineren net zo irrationeel als niet vaccineren?
Zahlina schreef:Ik wacht nog even af.
Wie weet heeft er een of andere dokter dit onderzoek gedaan onder de zielige afrikaanse kindjes en komt dat nog langs zetten.
Ik zou namelijk erg graag een test met 2 maanden oude babies zijn waarvan de hersen barriere nog niet gesloten is en de invloed van aluminium. Vooral omdat in onderzoek bij muizen naar voor komt als een schade brengen aan het zenuwstelsel.
Vooral omdat aluminum in zeer hoge hoeveelheid aangetroffen worden in de hersenen van mensen met verschillende ziektes/problemen/afwijken.
Laat mij dan maar gek zijn, aluminium is iets wat in mijn huishouden zo min mogelijk gebruikt wordt en ja ik weet dat het in de lucht en in eten zit. Maar voor mij toch wel een rede om er mee op te letten zolang we niet weten waar de aluminium die dit aanricht vandaan komt.
Ierpier, ik ben geen antievaxxers, ik ben pro maatwerk omdat ik mij die luxe kan veroorloven door onze leefomstandigheden.
Vorig jaar haalde ik ook netjes weer een tetanusprik omdat een gewonde zwerfhond mij gegrepen had, en in nederland voor hep B gevaccineerd na 2 bloed incidenten. Ik zetten alleen vraagtekens of ik Heb B al aan een 2 maanden oude baby zou geven en daarop was mijn antwoord, nee dat kan later ook nog zonder problemen.
tmr001 schreef:Omdat de baby mazelen kreeg en het ongevaccineerde kind gediagnostiseerd was mer mazelen (door een arts). Hier het verhaal voor de 3e keer:
https://vrouw.nl/artikel/verhalen-achte ... et-inenten
tmr001 schreef:https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/se ... rlijk.aspx
Beter niet meer eten dan. Vaccins zijn getest, de werking is bekend.
MizzMontana schreef:Repelsteel, hoe verklaar jij dat een uitbraak vaker plaats vindt in een gebied met een lagere vaccinatie graad?
Ierpier schreef:Uitgesteld vaccineren mag logisch voelen en ik begrijp dat het als ouder als een "mooie tussenweg" voelt, maar als puntje bij paaltje komt is het net zo irrationeel als niet vaccineren.
quera schreef:Sterker nog zahlina als ik voor kinkhoest gevaccineerd wordt dan krijg ik de dktp. Hetzelfde vaccin als een 6-9 weken oude baby. Zelfde hoeveelheid. Terwijl van elk medicijn ongeveer altijd een kinderdoses is, is dat er voor vaccinaties niet.
IMJ schreef:Komt dat hogere aantal alzheimetpatienten niet gewoon door vergrijzing en bijv roken en overgewicht? (Is bewezen).
Zahlina schreef:IMJ schreef:Komt dat hogere aantal alzheimetpatienten niet gewoon door vergrijzing en bijv roken en overgewicht? (Is bewezen).
Plus een verhoogde aluminium gehalte in de hersenen, is knal hard bewezen en weten wel heel lang. Geen wetenschap die daar tegen in gaat.
Magrathea schreef:Zahlina schreef:
Plus een verhoogde aluminium gehalte in de hersenen, is knal hard bewezen en weten wel heel lang. Geen wetenschap die daar tegen in gaat.
Ok maar volgens mij hebben we al vastgesteld dat je altijd aluminium binnen krijgt als je ademt. Dus als je langer leeft krijg je dus ook meer aluminium binnen