Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jasz schreef:Ts: wat een moeilijke situatie! Kan me voorstellen dat je daar echt van schrikt! Maar toch, ik hoop ook dat je wel kan genieten van je tweeling straks. Heel veel sterkte in eider geval.
Ik vind het verder een beetje jammer dat er gelijk gedacht wordt dat het wel verzonnen zal zijn, zo komt het in ieder geval niet over. Iemand schrijft gewoon haar verhaal op internet, om het van zich af te schrijven, en mensen reageren er zó naar op. bah.
ik geloof liever 10 keer een verhaal dat achteraf niet waar bleek te zijn, dan dat ik iets níet geloof, dat gewoon waar was!
edit: en mensen, als je net hebt gehoord dat je zwanger bent van een tweeling en dat je ook nog is je huis uit gezet bent, dan ga je vast niet als eerste op bokt? of wel.
Kwanyin schreef:Wacht maar gewoon af of ze nog gaat reageren. Natuurlijk is het een vreemd verhaal en zou kunnen dat het niet waar is, maar er hebben gekkere verhalen op bokt gestaan waarvan de TS helemaal door het slijk werd gehaald en het achteraf toch bleek te kloppen. En voor leugenaar worden uitgemaakt terwijl je in de diepe penarie zit is gewoon vreselijk.
jajakall_x3 schreef:ik hoop het dat ze gaan bijdraaien en ja het is natuurlijk niet leuk dat ze het niet geloven want ze mogen wel eens in mijn situatie zitten dan.
wemkelover schreef:Er is wel een reden waarom bokt zo denkt.
Er zijn in het verleden heel veel geweest met hele erge verhalen, wat uiteindelijk allemaal gelogen bleek te zijn. Niet dat ik het goed wil praten.
Want laten we eerlijk wezen... wat maakt het nu uit als dit meisje gelogen had... we zitten allemaal thuis achter een schermpje, we hebben uiteindelijk niets gedaan dan een bemoedigend woord. Is dat dan zo erg als die 'teveel' geweest zou zijn?sweetheart schreef:wemkelover schreef:Er is wel een reden waarom bokt zo denkt.
Er zijn in het verleden heel veel geweest met hele erge verhalen, wat uiteindelijk allemaal gelogen bleek te zijn. Niet dat ik het goed wil praten.
Ook zijn er verhalen geweest waarbij heel bokt een meisje zo in twijfel trok, maar wat later tóch waar bleek te zijn (controle mod-team). En wat voelde iedereen zich toen rot. Beter een keer te goed gelovig dan iemand schoppen terwijl die al ligt.Want laten we eerlijk wezen... wat maakt het nu uit als dit meisje gelogen had... we zitten allemaal thuis achter een schermpje, we hebben uiteindelijk niets gedaan dan een bemoedigend woord. Is dat dan zo erg als die 'teveel' geweest zou zijn?
TS: Ik kan me voorstellen dat je geschrokken was van de bloeding. Fijn dat de echo duidelijkheid heeft kunnen geven. Hopelijk draait de rest van de familie snel bij, maar al fijn dat je oma achter je staat, dat is een begin.
El75 schreef:Laat me voorop stellen dat ik hele grote twijfels bij jouw verhaal heb, maar losgelaten daarvan, die situatie waar je in zit heb je wel zelf gecreeerd. Toen je melde dat je dacht zwanger te zijn en de test naar luiden positief was, heb je zelf aangegeven dat jullie gingen kijken of jullie de baby wilde houden. Jullie zijn dus niet principeel tegen arbortus. Nu hebben jullie er naar eigen zeggen voor gekozen de zwangerschap niet af te breken, was de verhouding met de ouders al slecht te noemen, jij nog op school zit, etc dan moet je in mijn ogen de consequenties daar van dragen.
Of bedoel je met je laatste zin, dat omdat ze voor de baby's kiest, jij het recht hebt om haar de grond in te trappen? antje_vip schreef:El75 schreef:Laat me voorop stellen dat ik hele grote twijfels bij jouw verhaal heb, maar losgelaten daarvan, die situatie waar je in zit heb je wel zelf gecreeerd. Toen je melde dat je dacht zwanger te zijn en de test naar luiden positief was, heb je zelf aangegeven dat jullie gingen kijken of jullie de baby wilde houden. Jullie zijn dus niet principeel tegen arbortus. Nu hebben jullie er naar eigen zeggen voor gekozen de zwangerschap niet af te breken, was de verhouding met de ouders al slecht te noemen, jij nog op school zit, etc dan moet je in mijn ogen de consequenties daar van dragen.
Ze neemt haar verantwoordelijkheid toch ook?Of bedoel je met je laatste zin, dat omdat ze voor de baby's kiest, jij het recht hebt om haar de grond in te trappen?